Stel je persoonlijke vraag #9

Wel mooi dit, want van de week bij die poll zeiden veel mensen niet te gaan kijken als er iets in de straat gebeurde :’)

3 likes

Ik heb superveel last gehad van blaasontsteking als ik niet direct daarna het ging afspoelen, plassen na de seks hoef ik niet altijd maar iig het ff “uitspoelen” (dit klinkt heel goor). De eerste 2 maanden van dit jaar heb ik af en aan blaasontsteking gehad en tegenwoordig heb ik nergens meer last van?! Misschien heeft hij een soort magisch sperma? :sweat_smile: Ik blijf tegenwoordig dus gewoon liggen. Snap er niks van maar ben er wel blij mee.

2 likes

Bij de Hema heb je witte chocola met discodip en stukjes ijshoorn en daar fiets ik speciaal voor om :kissing_smiling_eyes:

6 likes

Lucky you! :smile:

Zonder condooms sowieso meteen naar de wc, anders lekt toch alles eruit en is je hele bed doorweekt?
Heb al best lang geen seks met condoom gehad maar heb me wel aangeleerd ook dan meteen te gaan, want anders gegarandeerd blaasontsteking

Ik heb het al een paar jaar niet op, maar deze van Lidl vond ik echt de allerlekkerste:

8 likes

Ik veeg het tegenwoordig weg met tissues of een handdoek, of soms iets anders wat voor handen ligt :’).

Ik ga echt meteen naar de wc, echt 3 seconden na het orgasme haha. We doen daarna wel naknuffelen :joy:

3 likes

Ik ben blijkbaar wel een goede gokker, gezien ik geen GTST kijk/keek en er alsnog 8 goed heb. :joy:

1 like

Oh echt? Wat cool!

1 like

Dit huis staat toch op een rotonde? En draait rond? Of heb ik dat zelf verzonnen haha.

Nee dat zegt @Luzarl ook hier boven haha!

1 like

Ja ik ook, echt max 15 sec ofzo. Ik vind t zo’n ranzig gevoel als het zo uit je lekt, beter ff op de wc. Daarna snel terug in bed om te kroelen.

1 like

Heb jij één thuis?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Vind jij wel eens kleren in je kast waarvan je het bestaan was vergeten?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Anoniem: als je midden in de nacht in je bed kotst (beetje) verschoon je dan heel je bed?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Hihi zo random die laatste vraag ineens

Daarom hou ik van dit topic :heart:

2 likes

Nee maar ik vroeg me gister af van ja als ik in bed zou kotsen of poepen (beetje) zou ik het bed dan verschonen? En het antwoord was nee voor mezelf, ik zou het denk ik oppoetsen en gaan slapen hahaha issues voor morgen

@Rozevarken nee vind ik niet sneu! Ik heb ook niet 1 thuis. Heb momenteel ook geen vaste woon- of verblijfplaats zelfs

1 like

Ik ga altijd direct, maar meer omdat ik gewoon altijd moet plassen na seks, niet als voorzorgsmaatregel. Moet wel zeggen dat ik nooit een blaasontsteking heb gehad.

Heb jij weleens een blaasontsteking gehad?

• Ja
  • Nee
  • Weet ik niet zeker

0 stemmers

Het is me nooit overkomen, maar ik denk dat ik echt niet zou kunnen slapen door de geur! Ik word wanneer ik ongesteld ben soms zelfs wakker door de geur van mijn rechterokselzweet (links zweet een stuk minder), dus ik kan me niet voorstellen dat ik met kotsbeu ok zou zijn. :frowning_face:

Vanaf nu moet je in een kasteel wonen, welke zou je dan kiezen?

Culzean_Castle_house_and_gardens_01 usfhl-castle-in-the-middle-of-water-featured-image1

26222029_563922600629302_5232338921894969344_n 1ebbea_961833a2b4f4472d91c37cce0fe348b0_mv2

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6

0 stemmers

Je laat Burg Eltz (het vierde kasteel) zo wel erg creepy overkomen ;p In het echt vond ik het een heel schattig kasteel.

4 likes