Vind het in het tweede geval zó liggen aan de specifieke context dat ik er niet zo een uitspraak over kan doen
Kinderen ligt denk ik wel een beetje aan de leeftijd.
Is een National Park in Amerika!
Speciaal voor @Flamoes!!!
- Ik studeer rechten
- Ik ben / werk als advocaat
- Ik werk op een advocatenkantoor, maar ben er geen
- Ik ben / werk als rechter
- Ik ben niks van dit alles
0 stemmers
Nee nee neee mijn hele familie heeft rechten gestudeerd en bijna allemaal in de advocatuur. Ik heb me helaas af moeten zetten en heb géén rechten gestudeerd.
Sorry, moest 'm ff aanpassen. Opnieuw stemmen aub
Word je op verjaardagen genegeerd?
Ik word niet uitgenodigd.
Hahaha
Ik begrijp eigenlijk niet hoe er discussie kan zijn over of Nederlandse burgers die zelf geen enkele invloed hebben gehad op hoe ze daar terecht zijn gekomen wel of niet teruggehaald moeten worden. Bedoel niet zo zeer discussie hier, maar door al die slappe regeringen hier in Europa. Die kinderen moeten toch beschermd worden, niet gedefineerd worden door het trauma dat ze hebben meegemaakt en gelabeld worden als “IS-kind”. Ik vind het echt zo intens zielig dat ze aan hun lot worden overgelaten.
@Jauregui waarom had je nou dat gebouw van gister gekozen voor die vraag? Of heb ik daar overheen gelezen?
Ik heb nee gestemd en ik had het goed
Ik ben Italiaans en Venezuelaans, de keren dat ik zelfs als kind een pittige tante/temperamentvol ben genoemd voor de domste dingen…
Ik werk op een advocatenkantoor en ik studeer rechten maar kan maar een optie haha.
Ik heb rechten gestudeerd maar ik ben één van die faalhazen die het niet heeft afgemaakt.
Een keer of drie per maand, maar dat ligt voornamelijk aan werk, dus ik weet niet of dat telt haha!
Ik heb er gewoon 10 goed maar kijk nog steeds #biecht
Ik ben nog in dubio, want ik ben ervan overtuigd dat alle programma’s op SBS gewoon kut zijn en ik geloof niet dat het ooit zo leuk gaat zijn als die aflevering van Ik Vertrek. Maar misschien heb ik het wel helemaal mis.
Ik dacht ook zo, had het mis.