Ik vraag het me zelf ook af, toen ik echt de wanhoop nabij was begin dit jaar kreeg ik van een forummer de tip om baking soda in te nemen in heet water. Dat heb ik toen gedaan, inmiddels doe ik dit echt al maanden niet meer maar misschien dat het ergens supergoed heeft geholpen? Weetniet of je dat eventueel al hebt geprobeerd.
White crisp
Ja volgens mij kan dit op best een aantal stations al in Nederland. Je bedoelt toch gewoon ff je pinpas ervoor houden en het gaat open?
Ja 5 seconden ervoor en dan gaat het open inderdaad.
Van nummer 6 bestaan geloof ik heel veel puzzels, moet je maar eens op letten als je in de kringloop loopt
Ik wil niet gaan provincieshamen maar imo zijn dit echt de 4 meest ādodeā provincies. Als je van rust houd en weinig voorzieningen, grotere steden etc. In de buurt is het natuurlijk heerlijk!
Welke provincie van deze 4 zou jij het liefst willen wonen?
- Friesland
- Drenthe
- Groningen
- Zeeland
0 stemmers
In Belgiƫ verkopen ze ook een gewone witte cote dor reep. Zitten er 2 in een verpakking.
Heb jij wel eens gehoord dat je een temperament hebt? Ik weet dat iedereen weet wat een temperament hebben inhoud maar ik dacht toch dat deze link wellicht handig is.
http://www.mijnwoordenboek.nl/puzzelwoordenboek/TEMPERAMENT/1
- Nee nooit
- Ja een enkele keer
- Meerdere malen
- Heel vaak
- Ik weet het niet
0 stemmers
Vroeger had ik best rood haar en was ik wel feller dan ik nu ben. Toen werd die felheid wel eens temperament genoemd, āomdat ik rood haar hadā
Hahaha wat een bullshit he, en als je eventueel zuid Europese of Zuid Amerikaanse roots hebt heb je sowieso al een temperament hoor! Mijn biecht hierbij is dat ik denk dat ik idd een temperament heb.
OkƩ onverwachts Zeeland, dat lijkt me veel doder dan Groningen stad eigenlijk.
Heb je net Zeeland gestemd omdat het relatief dicht bij de randstad ligt in tegenstelling tot de andere drie?
- Ik heb geen Zeeland gestemd
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik heb zeeland gestemd want zeeā¦
Oah ja HMMM lekker aan de zee elke dag. Dat is Zeeland. ,
Haha ja Zeeland en Drenthe leken me allebei super dood. In Groningen gaat je huis stuk aan aardbevingen, dus Friesland it is.
Mn werk is dan nog aan te rijden
Ik woon er al en dat bevalt prima!
Weet jij hoe je Yosemite uitspreekt?
- Ja, ik weet het zeker
- Ik denk het wel
- Ik heb geen flauw idee
0 stemmers
Je zegt dus juh-se-mi-TIE, en niet (D)JOH-se-mait
Deed/dacht jij het goed?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik woon al in het heerlijk ādodeā Drenthe!
Weet je hoe je MÄori uitspreekt?
- Ja
- Misschien
- Nee
0 stemmers
Je zegt dus: Het is Maurie en niet Ma-o-rie
Als je Ja of Misschien hebt gestemd, dacht je het goed?
- Ik heb ja gestemd en dacht het goed.
- Ik heb ja gestemd en was toch niet goed.
- Ik heb misschien gestemd en dacht het goed.
- Ik heb misschien gestemd en dacht het niet goed.
- Ik heb stiekem gecheat
0 stemmers
IS kinderen terug naar Nederland halen?
- Ja
- Nee
- Onmogelijke keuze
0 stemmers
IS vrouwen terug naar Nederland halen?
- Ja
- Nee
- Onmogelijke keuze
0 stemmers