Stel je persoonlijke vraag #9

Ik ben helemaal gek op Martien!! Kijk de hele dag door filmpjes en ik ga volgend jaar naar z’n chateau met m’n moeder. Kan niet wachten!!! :joy:

14 likes

ik deed culture antropologie. In het eerste college was het keywoord ‘participeren’. Toen had er al een belletje moeten gaan rinkelen dat dit 'm niet ging worden haha

5 likes

Ik ben er helaas echt extreem gevoelig voor, het is echt zo kut :cry:

Ik heb nog nooit sinds ik uit huis woon last gehad van de buren. We gaan juist super goed met elkaar om, zonder echt vrienden te zijn oid. Maar we passen op elkaars huisdieren met vakantie, delen eten uit als we over hebben van verjaardagen en zorgen dat de parkeerplaatsen vrij zijn als er een springkussentje voor het buurjongetje opgezet moet worden. Ik ben er zo dankbaar voor als ik soms de verhalen hier lees!

4 likes

Het scheelt ook wel denk ik dat het een nieuwbouwwijk is en wij dus allemaal tegelijk hier zijn komen wonen. Dus ook al samen de schuttingen moeten regelen etc.

1 like

Ik kan niet slapen en moet ergens op wachten dus dan maar nog een poll🥺

Als je nou een nieuwe keuken zou mogen uitkiezen welke zou je dan kiezen?

csm_VT-Wonen%20Keuken%20Amsterdam_2019_01_9f0568108c

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

0 stemmers

5 omdat ik daar t chillste in zou kunnen koken/bewegen . Maar zou wel een andere kleur op de muur doen.

4 likes

2 met een iets grotere oven is mijn droomkeuken

Geloof jij dat de maanlanding echt heeft plaatsgevonden?

• Ja
  • Nee
  • Weet ik niet

0 stemmers

Dit vind ik zo stom van mezelf: als mijn vriend tot laat weg is, kan ik niet slapen puur door het feit dat ik weet dat hij nog thuiskomt. Ik woon pas net samen, dus hopelijk went het.

Kun jij slapen als degene waarmee je in bed ligt nog thuis moet komen?

• Ja
  • Nee
  • Soms
  • Ik slaap altijd alleen

0 stemmers

Hetzelfde als ik weet dat mijn huisgenoot op een bepaald tijdstip thuiskomt. Omdat ik daar toch wakker van wordt dus dan lig ik heel onrustig en kan niet (goed) slapen. Pas als die persoon thuis is en ook op de kamer is kan ik lekker slapen. Met een partner is het nog erger. Dus vraag me af hoe ik dat ooit ga doen als ik ga samenwonen. Of kinderen heb. Mijn moeder lag ook altijd wakker tot iedereen thuis was.

haha wat leuk! Lekker wijnen.

1 like

@Frambozentaartje wil je toelichten waarom je dit niet gelooft? Ben nieuwsgierig!

1 like

@Eddie wat kut, in dat geval snap ik al helemaal dat je daar niet van kon slapen. Slim om hem bij anderen te laten slapen.

@Nidorina @ellegirltalk @grace @Bathwater Ik ben blij dat ik dit niet als enige heb. Ik heb geen kinderwens, maar denk dat het in dat geval bij mij ook dramatisch zou zijn. En ik weet van wie ik het heb: mijn moeder :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Los van je partner of degene met wie je geregeld samen slaapt, kun jij goed slapen naast iemand waar je niet vaak mee in bed slaapt? Bijv. een familielid/vriend/kennis

• Ja ik merk weinig verschil
  • Ik merk geen enkel verschil
  • Nee niet echt
  • Totaal niet

0 stemmers

Snurkt jouw partner?

• Ja bijna altijd
  • Soms
  • Nooit

0 stemmers

:weary::weary::weary::weary:
Als we ooit uit elkaar gaan ga ik nooit meer samenwonen, heb ik laatst bedacht. Lekker rustig slapen.

8 likes

Vind jij het fijn om zo te slapen? Bedoel dus niet gewoon om een beetje te kroelen.

• Nee laat me met rust😭
  • Ja
  • Af en toe

0 stemmers

Ik zie dat jouw partner altijd snurkt, kun je daardoor niet goed samen slapen?
Ik heb zelf geen probleem om samen te slapen zolang diegene niet snurkt en ik niet verstrengel lig. Ik heb in het verleden te vaak gehad dat ik steeds meer naar de bedrand verschoof omdat ik alleen wilde liggen maar diegene dan steeds mee verschoof en weer achter me ging spoonen waarop we op een gegeven moment in een groot 2 persoons bed op het randje lagen en ik er nog net niet uitviel. Ga naar je eigen kant.

1 like

Ik ben in Zeeland opgegroeid maar woonde verder bij de zee vandaan dan nu ik in de randstad woon haha. Als mensen horen dat ik uit Zeeland kom is het van ‘ohh zo lekker, dicht bij het strand wonen’. Uh ja als je een stukje opgespoten zand van vijftig vierkante meter waar je kekke strandschoentjes aan moet om je voeten niet open te halen aan de oesters strand wil noemen :+1:

4 likes