Stel je persoonlijke vraag #9

Ik kan zo dan weer wel samen slapen, maar dat komt meer omdat hij makkelijk op z’n rug slaapt en ik dan niet verstrengeld lig. Dit lijkt me trouwens voor de man echt niet chill, zo’n half lichaam op je borstkas, moet er niet aan denken.

• Nee even kut
  • Af en toe
  • Ja dit vind ik fijn

0 stemmers

Alleen met een dutje kan ik zo slapen, maar niet voor in de nacht zeg maar.

Echt precies dit inderdaad. En het is zooo warm. En dan ook nog eens die hete adem in mn nek, naar gevoel. Hij zegt soms dat ik ga trappen als hij me wil knuffelen 's nachts, haha oeps :woman_shrugging:t2: oh en hij snurkt, ik heb altijd oordopjes in maar als ie met zijn mond naast mn oor ligt hoor ik het er doorheen

1 like

Komt ook misschien omdat ik een keer een video op YouTube zag over de zwarte cross en omg, “neeuuuukn” en ja de vrouw moest gewoon op de rug liggen en pompen en zuipen ik dacht echt Wtf. Dacht overigens dat dat in Drenthe was!

2 likes

Het is meer dat ik festivals überhaupt erg kut vind. Teveel mensen, drank en drugs gebruik.
Ligt dus niet perse aan de zwarte cross dat ik het stom vind.

2 likes

Ik ben een paar jaar geleden een dagje op Zwarte Cross geweest en toen (buiten mijn schuld om) gewond geraakt. Ben toen zooo ontzettend slecht en onprofessioneel geholpen terwijl het echt niet iets kleins was. Hoop dat het een uitzondering was maar maak me wel zorgen hoe het gaat als er écht iets misgaat. Dus ik zou niet meer zo snel opnieuw gaan haha.

Edit: ik bedoel dus dat ik het best leuk vond maar ik maak me dus best wel zorgen over de veiligheid en professionaliteit

1 like

Nou ja, hij is ook wel op momenten niet aan het snurken maar vaak ook wel. Hij kan niet door zijn neus ademen, hij ademt altijd door zn mond. En je gaat er op liggen he, je ligt minder relaxed als je weet dat het snurken zo weer gaar beginnen. Ik slaap met oordoppen en ieder een eigen matras en dekbed. Ik droom wel eens van een eigen kamer met bed maar dat gaat me nog nét te ver.

Wist niet dat zwarte cross ook zo zweverig was :sweat_smile:

Wij staan op de perslijst vd zwarte cross en zij zijn zo dom geweest om de “aftermail” al naar iedereen te sturen inclusief stukjes die nog moeten worden ingevuld. Bijvoorbeeld “het name het optreden van (vul hier artiest in) was een geweldig feest!
Er stond alleen ook in “Ook dit jaar verliep het evenement weet zonder incidenten (als er wel incidenten zijn nooit vermelden!!)”
Nou wat een stumperds daar… tot zover de betrouwbaarheid van hun communicatie.

53 likes

Ik heb binnenkort een bruiloft met de dresscode: Costume for men / evening dress, long dress or elegant dress for ladies.

Vinden jullie dat het volgende jurkje in combinatie met deze schoenen dan gepast zijn? Of is het te casual? (Ik ben geen belangrijke gast. Echt aanhang van aanhang.)

image

• Gepast
  • Ongepast

0 stemmers

Ik had liever op gepast willen klikken omdat ik dresscodes vaak sowieso grote onzin vind. Ik vind het duizendmaal belangrijker dat mensen aanwezig zijn en een goede tijd hebben dan wat ze aan hebben. Maar ik vrees dat met zo’n dresscode, die jurk qua stijl (en dus niet qua lengte) te casual is in combinatie met die schoenen.

Ik denk dat perzikkleurige (open) pumps het bijvoorbeeld wel chiquer kunnen maken en bepaalde accesoires. Of donker turquoise zeegroen.

3 likes

Dat was een grap toch? Was laatst in het nieuws

Het ligt heel erg aan je eigen stijl/uitstraling ook (helaas). Sommige lijken met zon jurk chique en bij anderen lijkt het een campingjurk.
Ik zou bij twijfel niet doen of je moet je vanzelf weten dat je een waanzinnig chique uitstraling hebt no matter what je draag

2 likes

Heb t opgezocht. Inderdaad een grap. Sorry wat dom zeg.
Wat vinden jullie?

• Hilarisch, dit is nou echte humor
  • Ik heb dit even gemist, waar gaat dit over?
  • Niet echt grappig
  • Stom

0 stemmers

In de spoiler de neus van mijn vriend. Heeft jullie vriend/geliefde/scharrel of iemand andere bij wie je dit hebt kunnen inspecteren ook haren uit zijn neus-huid groeien?? Dus niet neus-gat!

• Ja heeft hij. En hij is heel harig
  • Ja heeft hij. En hij is verder niet zo harig
  • Nee heeft hij niet. En hij is verder wel harig
  • Nee heeft hij niet. Hij is verder ook niet harig

0 stemmers

1 like

Ik vind mijn huidige dus relatief weinig beharing hebben. Echt op de benen heel weinig terwijl mijn eerste vriend een soort pels eromheen had, die ex daarna zat ertussenin. Ik heb een keer in het neusgat gevoeld met mijn vinger bij mijn ex en ik schrok me kapot, wat voor oerwoud groeide daar? Neusharen epileren/verwijderen is heel pijnlijk toch?

Hmm ik heb net bij hem gevoeld, het is ongeveer evenveel als bij mij denk maar het gat zelf is wel wat groter

Nou ja, geen idee eigenlijk. Het is van een jeugdvriend van mijn vriend. Ik heb de man in kwestie 1 keer ontmoet. Ik heb niet echt een heel nette avondjurk en ik wil hier gewoon geen 80 euro aan uitgeven. Inderdaad ook om wat iemand hier net al opperde, waarschijnlijk komen alle Trudies en Gerda’s daar gewoon in een ‘nette’ tuniek, maar dat weet ik dus nog niet.

Over dat van die uitstraling ben ik het wel mee eens @Yzile. Ik denk dat ik er op zich wel mee weg kom maar ik twijfel toch nog. Helemaal omdat 70% hier zegt dat hij te casual is. Ik ga hem even in het echt passen.

Ja omg ik heb echt zin om dat te harsen en dan zo’n zieke zwarte mee eter strip erop te doen, wat zou dat heerlijk zijn. Mijn ex onthaarde het stukje tussen zijn wenkbrauwen ook altijd met een scheer apparaat ipv even epileren… is toch niet handig

Hier gaat ook een scheermes over idd… epileren is vast te pijnlijk. Maakt mij ook verder niet uit hoor. Vind het wel grappig