Handig om te weten! Wat voor zaken doe je?
Heb jij vroeger wel eens een dropping gedaan?
- Ja
- Nee
- Weet ik niet meer/misschien
0 stemmers
NY Times heeft er een artikel over geschreven, schijnt typisch Nederlands te zijn?
WELKE GEL GEEF MIJ ALLE TIPS
Ja met volleybalkamp en vond t verschrikkelijk
Omg al die spellen in het bos waren echt mn favo.
Levend stratego , spook speurtochten , duane spel en dropping. Lof it
Ik vind dit artikel hilarisch Amerikaans. Ze gebruiken de dropping om het beeld te schetsen dat Nederlandse kinderen super onafhankelijk worden opgevoed. Tamara, moeder van Stijn (11) geeft aan dat hij binnenkort op eigen benen moet gaan staan, dus het was wel tijd voor een dropping!!
Hahaha shit ze hadden eigenlijk de Dutch art of dropping moeten doen ipv niksen
Ja! Toen verdwaald en uitgekomen bij de landmacht die bezig waren met een oefening. Die hebben ons toen terug gebracht hahaha
Volgens mij bedoelt ze gel inkneden in nat haar, laten drogen en dan als de gel hard is de gel kapot knedenā¦
Dit werkt voor mij totaal niet, mijn haar wordt er heel vies van ( heb erge slag/grove krullen dus kan aan mijn haar liggen)
Geen punt voor mij, maar wel rot als diegene zijn werk niet kan loslaten in de pauze. En als dat niet het probleem is, maakt het me alsnog niet uit. Misschien wil hij/zij even iets voor zichzelf doen, prima.
Als ik op een conferentie zou zijn en ik zou niemand kennen dan zou ik dat het liefste ook doen haha, missenchien zit ie wel gewoon te netflixen tijdens het eten.
Ik 3 dagen naar een beurs in het buitenland met collegaās, ik was liefst ook effe alleen ergens gaan etenā¦
@ParisDarling en @Spaarlamp @Blush
Ja, eens! Ik snap het wel want 1,5 uur lunchtijd vind ik best veel en je hoeft geen workaholic te zijn om die tijd aan werk te willen besteden, als je verder de hele dag naar praatjes luistertā¦
Een collega vond die actie een gierige en asociale actie, dus ik was een beetje verbaasd aangezien het eten niet gratis was en diegene niet extreem veel opschepte. Ik ga dit de volgende keer misschien ook doen, met Netflix erbij inderdaad, haha
Voor degenen die benen, oksels, etc. scheren: hoe scheer jij?
- Met de richting van de haargroei mee
- Tegen de haartjes in
0 stemmers
Ik heb dus vaak jeuk en bultjes na het scheren en scheer tegen de haartjes in, schijnt beter te zijn om met de richting van de haargroei mee te scheren
Benen tegen haargroeirichting in en oksels en bikinilijn raus ik alle kanten op en wordt megaglad.
Ik doe oprecht maar wat
Ja precies, maar ik doe het wel met beleid
Had verkeerd gestemd volgens mij. Benen doe ik vanaf enkels naar knie dus tegen richting in. Oksels durf ik niet te zeggen welke richting dat is
Gebruik jij scheerschuim?
- Ja
- Nee
- Soms
0 stemmers
Op welke leeftijd ging jij samenwonen met je huidige partner?
- Ik woon niet samen met een partner
- Toen ik 20 was of jonger
- Op mijn 21e-23e
- Op mijn 24e-25e
- Op mijn 26e-28e
- Op mijn 29e-31e
- Op mijn 32e-34e
- Na mijn 35e
0 stemmers