Stel je persoonlijke vraag #9

Ik mis de “Ik zou een nier geven om gewoon krullend haar te hebben!” optie

5 likes

Oh ik zou zo graag dunner haar hebben, want dit is veel te warm met dit weer. Ik kan het alleen maar in een staart of knot, maar daar krijg ik dan weer hoofdpijn van omdat het teveel aan één plek ‘hangt’.

2 likes

Ik heb gewoon krullend haar en ik kan het na jaren nog niet accepteren. Omdat het pluist, etc, ik ben behuild en ik haat mijn krullen tot op het bot. ROT OOOOOOOOOP. daarbij heb je vaak pluis waar ik me kapot voor schaam. Ik wil echt stijl haar altijd en overal.

1 like

Pff ja ik voel je leed.

1 like

Ben blij met mn dikke volle haar met slag. Maar t mag wel wat minder droog zijn.

Ahh zo herkenbaar. Omdat ik mijn krullen ook zo irritant onvoorspelbaar vond ging ik het maar stijlen (steilen?), en nu is het doordat ik dat vaak doe nog een grotere ellende geworden. Een soort half steil (stijl? help) half slag net niet krullend meer pluizige bende. Dus nu moet ik maar blijven stijlen.

1 like

Zag ik ja! Maar heb hier te weinig geduld voor, en denk ik een week volgehouden :sweat_smile:
Ik vind het heeel chill dat ik gewoon zelf in de hand heb dat het niet pluist of verlept zit. Want het duurt natuurlijk best wel even voordat je haar herstelt, en ik ben bang dat misschien gewoon de structuur verandert is en ik straks op niks zit te wachten :disappointed:

1 like

Ik hou van mijn haar. Die optie mis ik eigenlijk? :grimacing:

7 likes

Stel je haar is wel gepast om ingevlochten te worden. Maar je blijft heel erg twijfelen.

• Nee niet laten vlechten
  • Doen
  • Nee knip een stukje van de punten af
  • Ik heb hier geen mening over

0 stemmers

Ja ik ook. Laf mijn haar.

Mijn haar is echt heel dik en veel en ik weet dat veel mensen dat juist willen, maar ik laat het bij de kapper meteen uitdunnen. Kan er echt niks mee, het is warm, en zwaar. Dus als iemand wil ruilen hit me up

4 likes

Ik was mijn haar echt maar 1 keer per week, en ik krul de futloze krullen met een stijltang (wat dan vaak alles wordt haha). Dan blijft het lang goed zitten. Maar zou er ook lekker niks mee doen als mn haar zo vaak nat werd, veel te veel moeite idd! En ook veel beter voor je haar!

1 like

Ik ook niet aangezien ik tussen “normaal” haar en kroeshaar zit. :sob:Met invlechten bedoel ik bijv kleine vlechtjes ,(dat deed mij al veeeeel pijn)

JA RUILEN TEGEN MEDIUM DONKERBRUIN KROESHAAR. Doeeeee

1 like

ITS A DEAL!! Krijg jij onhandelbaar, dik, zwaar rood haar terug!

3 likes

Ik volg zelf niet helemaal precies de curly girl methode, maar gebruik wel producten die zij aanraden (zonder siliconen etc.) en dat heeft voor mij qua pluis al veel verschil gemaakt. Ik heb nu niet plots supermooi haar ofzo, maar mijn slag/krul valt wel veel mooier!

3 likes

voor het eerst ooit dat ik als enige een bepaalde polloptie heb gekozen haha

1 like

Die gel is zo belangrijk! Crunch in je natte haar veel gel en laat het in een T-shirt opdrogen. Zoveel mooiere krullen. <3

Haha ik heb vanaf kinds af aan al gehuild om mijn haar. Zelfs kappers die zeiden “ga maar naar een afro kapper” “wat is dit precies voor haar”?" . Heeelemaal kapot gehuild, waarom heb ik geen glad haar? Ik blijf het stijlen omdat ik GEEN KRUL wil. Inmiddels weten ze wat meer over verschillende haarsoorten etc, maar ik ben van binnen zo boos dat ik nu altijd stijl haar wil. En de rest van de wereld want vlechten doet pijn :astonished:

Aah maar dat klinkt ook gewoon als nare ervaringen waardoor ik me kan voorstellen dat het nog lastiger is om te accepteren. Terwijl het echt prachtig klinkt!

2 likes