Stel je persoonlijke vraag #9

Benen tegen haargroeirichting in en oksels en bikinilijn raus ik alle kanten op en wordt megaglad.

23 likes

Ik doe oprecht maar wat

17 likes

Ja precies, maar ik doe het wel met beleid

image

14 likes

Had verkeerd gestemd volgens mij. Benen doe ik vanaf enkels naar knie dus tegen richting in. Oksels durf ik niet te zeggen welke richting dat is :sweat_smile:

1 like

Gebruik jij scheerschuim?

• Ja
  • Nee
  • Soms

0 stemmers

Op welke leeftijd ging jij samenwonen met je huidige partner?

• Ik woon niet samen met een partner
  • Toen ik 20 was of jonger
  • Op mijn 21e-23e
  • Op mijn 24e-25e
  • Op mijn 26e-28e
  • Op mijn 29e-31e
  • Op mijn 32e-34e
  • Na mijn 35e

0 stemmers

Scheer jij je partner?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Sorry kon het niet laten :laughing:

2 likes

Ik dacht in het begin het gaat om dat geld en die persoon was eigenlijk geen deelnemer en jat dat eten terwijl jullie er wel voor betaald hebben. Maar dat lijkt niet je punt te zijn? Waarom vertel je er bij dat het zoveel euro heeft gekost?

2 likes

Dit is het geheim
afbeelding
Heb echt nooit meer wondjes sinds ik deze heb :raised_hands:t3:

9 likes

Oh thanks!
Dan kan ik ook gaan rauszen

1 like

Wat vind jij irritanter?

• Iemand voor je die 20 km te langzaam rijdt
  • Een bumperklever achter je als je de maximale snelheid rijdt
  • Ik vind beide niet irritant

0 stemmers

Ik gebruik deze alleen voor Mn oksels. Als ik t ook voor benen gebruik is die zo weer op

1 like

Oh ja ik scheer niet zo vaak mijn benen :joy:

1 like

Rituals douche olie is het geheim :ok_hand:t2: werkt perfect met scheren

2 likes

Omdat het dan duidelijk is dat het geen gratis buffet was. Bij een gratis buffet kan ik me nog enigszins voorstellen dat iemand het gierig zou vinden omdat het dan hetzelfde principe lijkt als eten mee naar huis nemen van een all you can eat-restaurant.

@ParisDarling Ik snap het ook niet! Behalve dat het op die collega overkwam alsof diegene aan het hamsteren was. We stonden vlakbij diegene in de rij en het was duidelijk dat er geen tien tupperwarebakjes gevuld werden dus ik vind het onzin. Ik raakte zelf eerder geĆÆnspireerd door deze actie, want ik heb soms helemaal geen zin in lunch met anderen, zeker niet als men zoveel commentaar levert op anderen :no_mouth:

6 likes

Ga jij perongeluk expres lamgzamer rijden als er een bumperklever achter je zit?

• Muhahahaja
  • Nee
  • Soms

0 stemmers

Ik ook niet zo vaak maar als ik t oerwoud dan weg moet halen gaat zo’n blokje er snel doorheen! Soms als ik lui ben pak ik m alsnog maar meestal neem ik mijn mannenscheermesje en scheergel. En voor down under gebruik ik dat veet trimmertje ipv scheren

1 like

Ik rij standaard 5-10 km boven de maximale snelheid. Dus als er dan een klever achter me zit, hou ik me de rest van de rit aan de maximale snelheid :relieved:

15 likes

De gel gebruik ik juist niet :see_no_evil: Mijn haar was na een halve dag alweer vet en plakte tegen mn hoofd en qua krullen was ik ook niet heeel erg onder de indruk. Na het wassen krulde het wel meer (en mooi ook wel), maar het zakte net zo snel uit als wanneer ik geen gel gebruik. Dus na een maandje heb ik het maar weer opgegeven, nu gebruik ik alleen leave in en mousse.

Nee, ik gebruik conditioner. In de schaamstreek gebruik ik niks.

1 like