Je bent nummer zes, volgens mij is het wel duidelijk.
Plus zie eerdere reactie, plus wat jij stelt is niet hoe ik denk.
Plus jij bent niet de enige die je te hard rijden verdedigd.
De inhoud van je post was wel op mij gericht, want ik heb niemand anders over de autobahn zien posten.
Ja, voor mij dus vooral spelletjes met spreekwoorden en titels van liedjes.
En in vrijwel elk denkbare situatie.
Die laatste zou over jou kunnen gaan omdat jij dat poste idd. Maar het was een van de dingen die ik zag voorbij komen.
Haha ja, nu je het zegt had ik die ook gebruikt, alleen blijkbaar was het moeilijk er morgenstond uit te interpreteren. Avondrood en ochtendrood was ook erg lastig.
Ik stemde dat het me eigenlijk niets boeit, maar nu ik het filmpje kijk vind ik het eigenlijk wel ‘leuk’ en goed dat er zoveel diversiteit bij komt in emoji’s.
M’n lievelingstopic allertijden
Dan vind ik het een stuk logischer! Het ging mij vooral om die reacties op foto’s met alleen emojis, dan denk ik ja, dat is inderdaad een zwijn in een bos ja klopt hahaha. Ben ook vaak te lui om de juiste emoji op te zoeken
Ik heb helemaal nergens gezegd dat ik altijd te hard rij. Iedereen rijdt toch wel eens te hard? Ik denk dat ik per ongeluk in deze discussie verzeild ben geraakt. Ik zei dat ik over de snelweg scheur, maar daar bedoelde ik gewoon 130 rijden mee wat gewoon mag.
Misschien komt er wel een pot met een hond erin
Hier maak ik dat wel een beetje uit op.
Mensen die 100 rijden als je 120/130 mag, die zijn gevaarlijk. Dat je ineens op de rem moet midden op de snelweg.
Ja de tandjes
Daar bedoelde ik meer 80 wegen mee waar ik dan perongeluk wel eens 90 rij omdat ik meerij met de mensen om me heen. Heb ik ook een keer een boete voor gehad helaas maar op de snelweg kom ik nooit flitsers tegen eigenlijk? Heb het denk ik onhandig verwoord
Ik vloek het meeste …
- In de auto
- Tijdens het klussen
- Op het werk
- Tijdens het schoonmaken
- Vooral thuis
- Tijdens het koken
- Werkelijk overal
- Nooit, gedraag je
0 stemmers
Dat zeg ik ook nergens
Zo irritant is dat. Dan rijden ze 100 op de rechterbaan waar je 130 mag en dan gaan ze nog net even voor je omdat ze een vrachtwagen moeten inhalen . Van mij mogen ze mensen die substantieel te langzaam rijden ook beboeten. Misschien invoering van een minimale snelheid
Sorry maar ik benadruk het nog eens; waarom gaat heel deze discussie over de snelweg en snelheden van 120??? Binnen en buiten bebouwde kom gebeurt (d?) dit ook. Wat is daar een reden voor?
De 1 wel, de ander niet.