Kleef jij bumpers?
- Ja
- Nee
- Soms
0 stemmers
Kleef jij bumpers?
0 stemmers
Als ze 50-60 rijden op een 80 weg wel.
Ik verander echt in een tokkie 2.0 zodra ik in de auto stap. Ik rij te hard, vind alles en iedereen bloed irritant en vooral mensen die LANGZAAM RIJDEN
Ja dat idd
En als ik hangry ben
Ja maar dat is valsspelen, want aan 1 kant heb ik geen lymfeklieren meer, dus kan ik niet meer zweten
Als je gewoon gas geeft heb je er geen last van
Ik scheer zn rug want als ik de grote lepel wil zijn heb ik anders soms van die losse haartjes in mn gezicht.
Hey, jij bent mijn verloren tweelingzus!
Huh, heel andere ervaring dan. Jammer! (Taft gel? Wat gek dat het vet wordt)
Ik snap bumperklevers niet als ik ergens rijd waar ik zo hard mag rijden en niet meer. En dat doe ik dus dan niet. Gaan zij mijn verkeersboete betalen of wat is de bedoeling dan?
Als je links rijdt willen ze natuurlijk dat je naar rechts gaat. En als je rechts rijdt hebben ze zelf een probleem ofzo
Ik heb tot nu toe nog nooit links gereden eigenlijk haha!
Maar ik snap dat echt niet. Weet iedereen dan dat ze niet geflitst worden op die wegen of dat er indd geen agent staat te controleren? Want sommige mensen rijden echt makkelijk 10-15 km harder, ik zou echt te schijt zijn voor zoiets. Maarja voel me wel altijd opgejaagd daardoor.
Btw ik ben een beginnende rijder
Nog nooit iemand ingehaald? Wow
Oh je bent beginnende rijder haha, dan kan het. Ik scheur altijd over de snelweg. Ik heb flitsmeister aan dus als er iets aan komt doe ik wel netjes maar anders rij ik gewoon door. Maar kleven doe ik nooit, dat is zo irritant
Haha nee dus! En pas 3 keer op de snelweg gereden
Hahaha brace yourself dan maar alvast! Succes!!
Flitsmeister is je bff in de auto
Ik had de Studio Line gel, weet even niet meer precies welke maar iig die uit de lijst met producten uit de fb groep.
En het is denk ik vooral wat @kali zegt idd, voor mij werkte het gewoon niet. Alleen met conditioner wassen deed bijv ook niet zoveel voor mij, behalve een heel vies gevoel geven haha. Nu was ik het 2-3 per week met een CG-proof shampoo en daar ben ik al heel blij mee.
Ik rijd altijd 10-15km te hard en heb nog nooit een bekeuring voor snelheid gehad. Nu ken ik de flitsautoās ondertussen en ze staan vaak op de vaste plekken dus daar word je vanzelf handig in.
Ik snap te hard rijden eigenlijk sowieso niet? Lekker extra uitstoot en verkeersonveiligheid creƫren om twee minuten eerder op bestemming te zijn?
Ja dit ja . Ik vind hard rijden dus helemaal niet stoer. (Eerder vet eng maar goed ik ben een schijterd)