Stel je persoonlijke vraag #9

Gebruik je flitsmeister?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik hoeveel seconden ben je volgens flitsmeister op 100km?

• 0-10 seconden
  • 10-20 seconden
  • 20-30 seconden
  • 30-40 seconden
  • 40-50 seconden
  • 50-60 seconden
  • 60+ seconden

0 stemmers

Top snelheid staat er ook bij maar dat durf ik niet te vragen :face_with_hand_over_mouth:

Maar bij het invoegen is het juist aan jou om je aan te passen aan hun snelheid toch haha

Althans, zo heb ik het geleerd. Aanpassen aan de snelheid van de automobilisten die al op de snelweg zitten. Niet aan komen racen of juist heel langzaam en dat blijven doen

6 likes

De mensen die er al rijden moeten zich ook aanpassen, als ze kunnen effe invoegen op links om ruimte te maken.

Op de fiets :face_with_hand_over_mouth:

3 likes

Eigenlijk alleen in de auto tenzij ik in een kutbui ben, dan vloek ik om alles. Lijkt dan ook altijd alsof ik me ineens veel vaker stoot/pijn doe en veel meer dingen uit m’n handen laat vallen.

Ik heb ook vaak dat ik terugdenk aan een bepaalde situatie waarin ik iets stoms/raars zei of deed en dat ik dan ineens rare geluiden produceer zodat de herinnering verdrongen wordt of zo. Zo stom haha. Dan zit ik in de auto na een sollicitatie en denk ik na over een vraag die gesteld is en mijn reactie erop en zit ik ineens hardop: MWEUAHHHHHH :joy:
Please zeg me dat ik niet de enige ben.

15 likes

Ik rij overal zo hard mogelijk. Heb flitsmeister aanstaan en let altijd op mogelijke politie in burger auto’s.

8 likes

nouja als je al bij het begin, dus bij het invoegen dus bij je bijzondere verrichting goed vooruit kijkt hoef je niet in de situatie te komen dat je ā€˜even snel wil invoegen en dan ineens op de rem moeten’ in een situatie komt zoals @blush noemt
dus ik vind dat het aan degene ligt die in komt voegen die zich hoort aan te passen. nouja ā€˜ik vind’’… haha ik heb dit zo geleerd
maar lees nu al adhv deze discussie dat iedereen er best verschillend mee omgaat

2 likes

Ik ga er blijkbaar verkeerd mee om haha! Maar goed, ik rij al 8 jaar schade- en boetevrij dus ergens doe ik het best prima :woman_shrugging:t3:

Nu snap ik waarom in LA jouw vriend niet wou dat jij reed hahaha.

14 likes

Ik heb zojuist voor het eerst in mijn leven een hele reep chocolade in een keer opgegeten. Eigenlijk heb ik nu enorme spijt haha.

• Altijd de hele reep in een keer
  • Ik pak een klein blokje en eet die op
  • Ik eet de helft van de reep op en leg hem dan weg, maar alsnog is hij dezelfde dag op
  • Ik eet de helft van de reep, leg hem weg en vergeet 'm.

0 stemmers

Ja juist wel, ik ben gek op auto’s en auto rijden. Is echt mijn hobby. En het is gewoon leuker om harder te rijden dan 30 km per uur. Snap dat dit een onpopulaire mening is

6 likes

:joy: hahahah in las vegas heb ik wel een stukje in een natuur reservaat mogen rijden gelukkig :ok_hand:

1 like

Oehh waar staat dat? Ben nu ook wel benieuwd! Ik heb flitsmeister trouwens zo ingesteld dat hij automatisch opstart op het moment dat mijn telefoon bluetooth verbinding maakt met mijn auto, best handig.

Oeh, heb het al gevonden, moest blijkbaar even een account aanmaken. Weet niet of het helemaal klopt, want naar mijn idee heb ik veel meer gereden dan er staat. (topsnelheid was trouwens 195km/u, op een rustige autobahn een keer :smile: )

3 likes

strafrecht en een beetje civiel (vooral huurrecht en arbeidsrecht)

Vloeken doe ik nooit, schelden wel.

1 like

Ik op m’n werk echt het vaakst, maar altijd zo zacht dat niemand het kan horen (behalve 1 specifieke bevriende collega). Ik werk namelijk in het onderwijs :joy:

Heb jij wel eens een recensie over een restaurant geschreven?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Zo ja, was die:

• Positief
  • Negatief
  • Neutraal
  • Anders?

0 stemmers

Als ik op reis ben schrijf ik veel reviews op Tripadvisor, voornamelijk omdat ik daar zelf heel veel gebruik van maak in het buitenland. In eigen stad doe ik het zelden, raar eigenlijk nu ik er over nadenk.

5 likes

Allebei

8 likes