Stel je persoonlijke vraag #9

Dan vind ik het een stuk logischer! Het ging mij vooral om die reacties op foto’s met alleen emojis, dan denk ik ja, dat is inderdaad een zwijn in een bos ja klopt hahaha. Ben ook vaak te lui om de juiste emoji op te zoeken

1 like

Ik heb helemaal nergens gezegd dat ik altijd te hard rij. Iedereen rijdt toch wel eens te hard? Ik denk dat ik per ongeluk in deze discussie verzeild ben geraakt. Ik zei dat ik over de snelweg scheur, maar daar bedoelde ik gewoon 130 rijden mee wat gewoon mag.

Misschien komt er wel een pot met een hond erin

2 likes

Hier maak ik dat wel een beetje uit op.

7 likes

Mensen die 100 rijden als je 120/130 mag, die zijn gevaarlijk. Dat je ineens op de rem moet midden op de snelweg.

18 likes

Ja de tandjes :triumph::triumph::triumph:

Daar bedoelde ik meer 80 wegen mee waar ik dan perongeluk wel eens 90 rij omdat ik meerij met de mensen om me heen. Heb ik ook een keer een boete voor gehad helaas :frowning: maar op de snelweg kom ik nooit flitsers tegen eigenlijk? Heb het denk ik onhandig verwoord

1 like

Ik vloek het meeste …

• In de auto
  • Tijdens het klussen
  • Op het werk
  • Tijdens het schoonmaken
  • Vooral thuis
  • Tijdens het koken
  • Werkelijk overal
  • Nooit, gedraag je

0 stemmers

Dat zeg ik ook nergens

Zo irritant is dat. Dan rijden ze 100 op de rechterbaan waar je 130 mag en dan gaan ze nog net even voor je omdat ze een vrachtwagen moeten inhalen :roll_eyes:. Van mij mogen ze mensen die substantieel te langzaam rijden ook beboeten. Misschien invoering van een minimale snelheid

3 likes

Sorry maar ik benadruk het nog eens; waarom gaat heel deze discussie over de snelweg en snelheden van 120??? Binnen en buiten bebouwde kom gebeurt (d?) dit ook. Wat is daar een reden voor?

5 likes

De 1 wel, de ander niet.

1 like

Rechts is voor mensen die harder rijden dan ‘de snelheid’

Ja ik vind dat ook veel enger eigenlijk, dat je als fietser bijna van de weg wordt gereden omdat ze met zijn tweeën even stoer moeten racen.

2 likes

Maar ik vloek niet veel, maar wel overal evenveel denk ik!

@Enthusiasm met een t is goed :slight_smile:

1 like

Ja en als ik ergens 50 rijd is dat verschil van 10-15 tussen die ander heel merkbaar ook omdat je dus ook geen kant op kunt

Ik snap serieus niet waarom iedereen het over de snelweg heeft haha. Jammer en niet op mijn vraag reageert…
Vraag me ook af of mensen ook zo rijden buiten de snelweg en wat dan je reden is

2 likes

Dat je er 120/130 mag, betekend niet dat het ook moet.
Ik snap dat je dan niet links moet gaan rijden, maar 100 op de rechterbaan is geen probleem.

Ja en daarom ben ik dus benieuwd of de redenen die genoemd worden ook voor de mensen “gelden” buiten de snelweg… en dat je daar dus ook altijd boven de aangegeven snelheid rijdt.

Edit: ik had een gekke zin :joy:

Ben het helemaal met je eens hoor, meeste ongelukken gebeuren volgens mij ook op de provinciale weg en niet op de snelweg?
Maar in alle eerlijkheid had ik het vooral over de snelweg omdat ik maar heel zelden op andere wegen rijd.

Maar als ik net vol gas kom invoegen en er blijkt een 100 te rijden is dat toch echt wel gevaarlijk.
Of als het druk is en je kan niet effe snel invoegen, dan moet ik ineens op de rem en die achter mij ook.