Altijd welkom!
Ik ben nu 33, mijn vriend wordt 29 volgende week en we hadden allebei heimwee naar kinderfeestjes, dus zijn weer dingen gaan organiseren sinds vorig jaar ipv bij ons thuis drinken/feesten in de stad etc.
Hij had met zijn verjaardag een bootje gehuurd en we hadden heel veel drank en eten mee daarin. Met mijn verjaardag heb ik een slaapfeestje gedaan met de woonkamer vol met matrassen en luchtbedden, 30 seconds en Twister erbij. Moet zeggen dat dat heel anders en hilarisch is als je dat met dronken volwassenen doet ipv met meisjes van 8 met heimwee
Dit jaar heeft mn vriend 2 escaperooms geboekt en gaan we daarna frietjes en broodjes (vega)shoarma eten in onze tuin.
Ik houd me in principe altijd wel ongeveer aan de maximale snelheid, maar in mijn omgeving zijn er best wat wegen waar je vroeger 80 km/u mocht rijden en nu nog maar 60, meestal omdat er daar een ernstig ongeluk is gebeurd. Ik weet van een van die ongelukken dat degene die erbij betrokken was 130 km/u reed op die weg (hij heeft het overigens overleefd). Dat is inderdaad heel gevaarlijk, maar het is dan wel een beetje jammer dat ze de maximumsnelheid voor zo’n idioot dan verlagen, terwijl je echt prima 80 kan rijden op die weg. Dus dat zou een reden kunnen zijn waarom mensen daar te hard rijden, denk ik.
In een museum (ervan uitgaande dat het geen interactief museum is):
- Lees ik alle teksten aandachtig en ga ik vervolgens heel rustig alle kunstwerken langs. Ik blijf hier vaak wel lang (of langer dan gemiddeld) stilstaan
- Ik lees wel alle bijbehorende teksten, maar blijf niet bij elk kunstwerk lang stilstaan, alleen als iets me aantrekt
- Ik blijf bij elk kunstwerk lang stilstaan, maar lees nooit de teksten
- Ik ga er altijd snel doorheen, als ik vragen heb lees ik de teksten alsnog
- Ik blijf nooit lang stilstaan bij een kunstwerk, ga er sneller dan gemiddeld doorheen en lees ook nooit de teksten
- Ik ga redelijk snel door het museum heen maar lees wel altijd alles
- Je bent een optie vergeten…
- Ik ga nooit naar een museum
0 stemmers
Ene keer anders dan de andere keer. Lees sowieso niet alle teksten, maar blijf ook niet overal lang staan. Als iets me aanspreekt kijk ik langer en lees ik langer.
Ik las en bekeek eerst wel alles. Vooral irritant voor je museumgenootje. Mijn ex werd gek van me :’)
Ik ben een keer voor een verjaardagsfeestje naar de Efteling geweest en ik kan me nu nog herinneren hoe geweldig ik dat vond haha. Wel echt heeel duur inderdaad, in mijn herinnering waren er toen ook echt een stuk of 15 kinderen mee?
Dit klinkt zo leuk!!! Ik moet ook maar zoiets doen voor mijn komende verjaardag!
Ik noem het bol,maar volgens mij is dat een Noord-Holland Noord dingetje want op school (Friesland) kijken mensen je dan gek aan.
In welk Nederlands attractiepark (is een top 10 van internet don’t shoot me) ben je wel eens geweest?
- Drievliet
- Plaswijckpark
- Julianatoren
- Hellendoorn
- Toverland
- Madurodam
- Walibi
- Slagharen
- Duinrell
- Efteling
- Geen enkele en ben een Belg
- Geen enkele en ben een Nederlander
0 stemmers
Geen idee…
Ik zou geen een moeten stemmen maar ik ga volgende week naar de Grotten van Han dus ik stem lekker alvast
Wat heb jij (vroeger) gehad?
- Een (opblaas)zwembad in de tuin
- Een zandbak
- Schommel(s)
- Glijbaan
- Klimrek / koppetjesduikrek
- Trampoline
- Zo’n waterspeeltafel
- Boomhut
- Vijver (met vissen)
- Konijnenhok of -rek /cavia’s
- Volière met vogels etc
- Touw waaraan je kan hangen / mee kan zwaaien
- Wipwap / wipkip
- Crossbaan
- Kippenren
- Skeelers / rolschaatsen
- Step
- Eenwieler
- Crossfiets
- Anders/ geen
0 stemmers
Ik ben pan en ik ben perfect tevreden met mijn seksualiteit. Ik ben alleen minder tevreden met de reacties daarop, maar dat verandert niks aan dat ik van mezelf en wie ik ben hou en dat wil behouden
Ik vond gewoon bij iemand thuis altijd het leukst. Mijn ouders deden altijd poppenkast en dat was altijd een mega succes haha. Iedereen zat vol aandacht te luisteren dan. Maar imo gingen we vaak paardrijden op kinderfeestjes. Zat ik weer op zo’n stinkpaard.
Speurtocht speeltuin zwemmen ik vond het eigenlijk allemaal wel leuk verder.
@midheavenmoon jaa die schelp, in de winter zat er zand in en in de zomer deden we wel eens water.
Mijn vriend leest aandachtig alle teksten en ik kijk naar wat er staat, lees niks tot nauwelijks en wacht totdat mijn vriend alles gelezen heeft.
Een persoonlijke poll. Woensdag en donderdag gaat het in mijn woonplaats 38 graden worden. Ik moet naar mijn werk en heb 3 vervoersmogelijkheden. Geen van alle optimaal met 38 graden, maar welke zouden jullie kiezen?
- Fietsen: 11 km enkele reis. Daar doe ik normaal gesproken 30 minuten over.
- Openbaar vervoer: 35 minuten enkele reis. Heen en terugreis vol in de spits.
- Scooter: 25 minuten op de scooter met een warme helm op.
0 stemmers
Toen ik nog in de kast zat had ik hetero gekozen maar nu alles gewoon fijn is en ik een vriendin heb zou ik dat niet opgeven
ligt een beetje aan de tijdstippen en welk OV je gaat gebruiken. In mijn tram zit bijvoorbeeld geen airco en dat is echt niet te doen. Mijn trein met airco is dan weer helemaal prima.
Als je gaat fietsen zou ik wel je kantoorkleren pas aandoen op werk want je gaat denk ik wel flink zweten van fietsen in 38 graden haha
Het allermooiste wat we hadden was de ‘familieschommel’, die had mijn opa zelf gemaakt en was dus een soort ‘schommelschip’ waar je met 6 mensen op kon.
Trouwens de meeste van deze dingen had ik bij opa en oma, maar daar was ik zovaak dat dat ook voelde als thuis!