Stel je persoonlijke vraag #9

Scooter en daarna ff met je hoofd onder de koude kraan.

2 likes

Ik ben Nederlander en ken dit park ook echt alleen door van die youtubers die filmpjes maken over verlaten plekken bezoeken. Vind het er zo creepy uit zien, ookal is het ‘pas’ sinds 2002 gesloten.

3 likes

Ohja en mijn opa had ook een soort graafmachine gebouwd voor in de zandbak, die was ook mega tof.

Summary

Uiteindelijk speelde we ook gewoon met stenen of met andere dingen die we op het land vonden, ookal kwamen we om met echt speelgoed. Weet nog goed dat we uitgevonden hadden dat als je een baksteen had en daar een plankje op legde dat je dan als je op de ene kant legde en op de andere kant sprong dat je dan mega ver die steen kon afvuren. Was super leuk tot de steen die we wilde afvuren een beetje groot was en hij bij mijn neefje op de kop kwam en er een gat in zijn hoofd zat dat super erg bloedde en gehecht moest worden :joy: gekke tijden

6 likes

Tram zonder airco. Gelukkig door de vakanties zonder scholieren, maar wel met heel veel kantoormensen. Precies in de tijden dat ik ook moet.

haha ja ik zweette vandaag ook al. Ik neem altijd een schoon shirt mee naar kantoor. Door de airco is het op kantoor ook veel kouder dan buiten, dus ik neem onderhand een trui mee.

Met de fiets kan ik veel binnendoor over het fietspad. Met mijn scooter moet ik op de weg tussen de auto’s, waar meer stoplichten staan.

1 like

Ik vind lang fietsen in de hitte echt VERSCHRIKKELIJK. Ik houd van fietsen, maar ik zweet zo snel en vorige zomer heb ik zo vaak gehad dat ik droop van het zweet. Echt mijn hele hoofd en haar was nat. Ik kan me niet voorstellen dat ik zo naar mijn werk had gemoeten. In de hitte zorg ik er dus voor dat ik zo min mogelijk en zo traag mogelijk beweeg, dus dan wordt het het ov. Terwijl ik daar dus niet graag voor kies, veel te druk en duurt lang en fiets voelt veel vrijer etc. Maar ja, aankomen als een gesmolten ijsje is ook weer wat.

6 likes

ja ugh met fietsen vind ik ook altijd dat je tijdens het fietsen nog niet zo goed merkt dat je kapot zweet. maar als je dan eenmaal tot stilstand komt OMG de hitte die je dan ineens overrompelt? en kleffe zweet
ughh

19 likes

De meeste keuzes heb ik, voor de buitenwereld, zelf gemaakt, maar eigenlijk bijna allemaal om mijn vader te pleasen. Dus niet dat ik het zelf eens was met die keuzes, terwijl ik ze wel zelf maakte soort van. Zo verwarrend :exploding_head::exploding_head: en ongezond.

2 likes

Nou in den helder (behoorlijk noord Holland noord heb ik ook nog nooit iemand dat horen zeggen).

2 likes

Voor een groot deel door Stomme/Verkeerde/Foute/Onverstandige beslissingen. Of nouja goede vraag. Ik kan geen of lastig keuzes maken, dus ik laat het er vaak op aan komen en dan wordt er wel een keuze voor mij gemaakt, maar dat is dus niet voordelig :’)

1 like

Hmm ik denk wel door toeval want bij mij valt echt altijd alles precies op zn plaats. Precies alsof t zo zou moeten zijn. Maar geen toeval in de zin van dat ik passief ben

2 likes

Ik heb even op google maps opgezocht en blijkbaar deden wij er vanuit ons Nederlandse huis maar 21 minuten!!! over. We gingen altijd met de taxi (want wekenlang op vakantie met het hele gezin) en het voelde als kind zoveel langer! Nederlandse afstanden. <3

Edit: Ok, ik besef dat dit echt voor niemand interessant is, maar ik vind het toch zo grappig om erbij stil te staan! Tegenwoordig vind ik 21 minuten in de auto echt om te hoek, magisch hoe het besef van ruimte zo verandert in je leven.

12 likes

Ik ben hetero en zou wel pan willen zijn. Vooral omdat het aantal aantrekkelijke mannen lijkt af te nemen en ik als ik single was dan echt een probleem zou hebben want ik ontmoet constant enorm toffe vrouwen die ik dan seksueel niet aantrekkelijk vind :frowning:

8 likes

ik ben hetero en ik zou pan/bi willen zijn. en dat iedereen dat dan is zodat niemand meer veroordeeld wordt voor zijn of haar keuzes :heart: man of vrouw wat maakt het uit, liefde is liefde

21 likes

Ik let er altijd goed op maar dat is nu dus niet perse vaker dan anders

9 likes

Ik kijk eigenlijk altijd wel naar de kleur van mijn urine. Of ja gewoon in de pot en daar ligt nou eenmaal mijn plas. Doe ik niet alleen met dit warme weer. En 999/1000 is het in orde want ik drink veel te veel :stuck_out_tongue:

2 likes

afbeelding

10 likes

Als je wordt gebracht en je verwacht drukte op plaza met de auto.
Laat he afzetten bij Mcdonalds noord. En ga vanaf daar met een van de vele bussen naar plaza.
Is echt ideaal. Wordt ook veel gebruikt door personeel.

Het heerlijkste aan Oostenrijk is dat dit gewoon kan. In je lelijke wandelkleding- en schoeisel ben je overal welkom want iedereen ziet er zo uit. (Je bent natuurlijk altijd welkom maar ik bedoel je wordt niet weggekeken)

11 likes