Drink jij thee met deze warme temperaturen?
- Ja zeker
- Nee
- Ik drink sowieso nooit thee
0 stemmers
En koffie?
- Ja zeker
- Nee
- Ik drink sowieso nooit koffie
0 stemmers
Drink jij thee met deze warme temperaturen?
0 stemmers
En koffie?
0 stemmers
Is dit qua substantie ook gelijk aan P90? Ik vond dat zulk naar spul doordat het zo vettig bleef voelen. Het vlekte ook op kleding en al met al moest ik me echt wel vaker insmeren. Maar het idee van niet zo veel te hoeven smeren is wel fijn.
ijskoffie
Dat is helaas niet hoe het werkt Je bent hiermee niet de hele dag beschermd tegen UVA-straling. Nog los van dat je zwemt en/of zweet
Ahh shit en ik maar denken dat ik de heilige graal had gevonden. Hoe zit het dan precies?
@George zou wel kunnen, het is wel redelijk vet. Maar mijn huid is droog dus ik vond dat altijd wel fijn. Heb nooit last van vlekken op kleding gehad.
Ik wil dit zo graag lusten, maar ik vind ijskoffie vaak zo bitter want ik drink eigenlijk alleen lattes en cappuccinos. En ik hoef ook geen lading slagroom of van die smaakjes erdoor
Dat zou ideaal zijn inderdaad!
Hier leggen ze het duidelijk uit vind ik! Jetske Ultee heeft ook een eigen site waar veel informatie over verzorging en bescherming tegen de zon te vinden is.
Maar dan drink je toch een iced latte. Dat kan toch
Ohh thanks! Pff ik had geen idee. Wel misleidend dit zeg.
Ik begin netjes en eindig als een wildling met mijn handen en bruschetta all over the place
Ik snij een stukje en prik erin en stop het hele stukje dan in mijn mond, dus ik hap het niet af
Mosterd na de maaltijd?
0 stemmers
De nieuwe catalogus van IKEA valt voortaan niet meer automatisch op de deurmat van alle mensen met een klantenpas. […] De papieren catalogus wordt in een kleinere oplage van 250.000 stuks nog wel gedrukt en over de twaalf winkels in Nederland verspreid, waar klanten hem op kunnen halen.
Bekeek jij de afgelopen jaren nog steeds de gids?
0 stemmers
Bij ja en soms: Kreeg je dan ook zin om direct naar de ikea te gaan?
0 stemmers
Zie jij jezelf over 40 jaar meedoen aan We zijn er bijna?
0 stemmers
Wat een fantastisch programma is het ook hè. Ik vind het echt heerlijk (en heb niet echt een caravan)
Die presentatrice weet altijd iedereen ff lekker een steek onderwater te geven haha wat een kutwijf is dat
Waar gebruik je het dan allemaal voor?
Ik had eerst mosterd nodig voor een recept, maar daarna heb ik het potje niet gebruikt. Vind het wel lekker, maar heb dus niet vaak nodig ofzo.
Dressings, sausje, los erbij, op brood smeren, op mn burgers, marinades ?
Ik heb 6 soorten kwam ik net achter:
Normale, grove, met dragon, met druivenmost, met chablis & morene en duindoornmosterd.
Of bij frietjes/aardappeltjes ipv mayo
Sowieso altijd in marinades! En inderdaad, lekker bij kaas en door dressings etc.
Hmm eet niet zo vaak sausjes/marinades etc waarbij dat nodig is. Bij friet is wel lekker inderdaad, maar die pot gaat toch meestal over de datum/niet op dus kopen is een beetje zinloos.
Edit: en heb ook het idee dat het vaak bij vlees wordt gegeten/gebruikt (@Zoeva) en dat eet ik niet.
Op m’n rookworst
Op m’n kroket
Op m’n slavink