Stel je persoonlijke vraag #9

Nee, het is juist de plek op m’n lichaam waar ik het meeste vetjes heb :joy: waar het kuiltje zit, zit bij mij juist een bobbel

1 like

Ik vind ze echt ontzettend lelijk en ook dom, omdat je bij bepaalde voedingsmiddelen eenmaal een veel groter volume moet eten om enigszins aan een normale portie te komen (bladgroenten bijvoorbeeld), maar ik vind het raar dat er zo’n focus wordt gelegd op hoe problematisch dit soort spullen zijn, in plaats van meer aandacht te geven aan de achterliggende problemen (dieetcultuur, de verstoorde relatie die veel mensen met eten hebben, etc.). Alsof de borden verbannen uit winkelketens ook maar enkel effect heeft op het echte probleem.

6 likes

Ja inderdaad, veel van die echte speeltuigen in dadipark, zoals bvb die tonnen om in te lopen, het was een beetje een hybride van een speeltuin en een pretpark. Ik zou niet weten waar er in België nu nog zoiets bestaat. Haha, van die gruwel ongevallen heb ik niets meegekregen, ik denk dat ik er iets te jong voor was.
In de meli ben ik 1 keer geweest maar ik kan me er niks van herinneren (te klein op dat moment) maar ik heb nog foto’s van in het sprookjesbos.

1 like

Ik heb dus nog nooit een uber of taxi genomen maar dat lijkt me wel echt heel leuk. Ik wil vanavond uit eten en als ik met het ov ga is het 10 min lopen - 10 min hete metro - 15 min lopen. Een uber is een half uurtje en 20 euro. Zal ik het doen??

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik ben speciaal naar de spiegel gelopen en me half uitgekleed om te kijken of ik dit heb maar kan ze niet ontdekken. Als ik dit bij iemand zou zien zou ik overigens totaal niet denken dat iemand een te strakke onderbroek aan heeft ofzo? Is toch net zoiets normaals als of je sleutelbeen uitsteekt ofzoiets idk (kan even geen goed voorbeeld bedenken haha maar dit heeft toch gewoon te maken met je botten?)

2 likes

Ik vind borden die daadwerkelijk normale portiegroottes zouden aangeven geen slecht idee, bijv de verdeling groenten, eiwitten en koolhydraten.

Deze borden vind ik niet grappig omdat ik vind dat als je grotere porties eet en evt dikker bent dan gemiddeld je niet gebonden hoeft te zijn aan ruimvallende kleding. Olcay kan ze vast waarderen.

3 likes

Ik had ze wel ““grappig”” gevonden als er stond van not so hungry, hungry, super hungry of wat dan ook.

24 likes

Is Viavan actief in jouw stad? Lijkt op Uber maar is wat goedkoper.

Wow thanks. Handig! Heb het geinstalleerd!

1 like

Ik zou zelf denken: snel verdiend die 20 euro.

4 likes

Hoe bedoel je?

Als je met ov gaat hoef je die uber niet te betalen. Ik zou 15m extra en wat hitte een prima deal vinden voor 20 euro. Haal ik weer een plant voor ofzo :joy:

1 like

Ja tuurlijk dat is zo! Maar in mijn woonplaats bestaat uber gewoon niet en daarom lijkt het me zo leuk. Ik zoek al de hele week een geschikt moment en dit lijkt me dan nog het beste, hahaha

1 like

Ohh als je echt graag een keer wilt dan gewoon doen!

Hahaha ja misschien een beetje een gekke interesse maar het lijkt me gewoon zo leuk!!

1 like

Nee joh ik was ook best excited toen ik mijn eerste uberritje deed. Vind het nog steeds een fantastisch systeem!

1 like

Ik heb dit ook heel erg en vind het echt stom. Hierdoor durf ik geen croptops en strakke jurkjes aan want dan vind ik mezelf er heel dik uitzien. Bij highwaist valt het minder op maar die broeken vind ik vaak niet lekker zitten

1 like

Als jij minstens een half uur de volle zon ingaat, smeer jij je dan in met zonnebrancréme op de volgende tijdstippen

• 09:00-12:00
  • 12:00-15:00
  • 15:00-18:00
  • 18:00-21:00

0 stemmers

Ik werd laatst raar aangekeken toen ik om 18:00 mn gezicht nog een keer insmeerde :woman_shrugging:t3: Maar zat volle bak in de zon te loeren

Ik smeer me ook in voor een kwartier in de zon, anders verbrand ik nog.

2 likes

[weggehaald want @Panthera heeft me uitgelegd hoe het zit. Gewoon blijven smeren kiddo’s!]