Stel je persoonlijke vraag #9

Ja het is 01: 29 en ik lig echt helemaal bloot op bed met de ventilator die ik tegen mijn bed aan heb geschoven :monkey:

3 likes

Ik ben uit bed gegaan en zit op de bank That 70s Show te kijken

Edit: oeps was een reactie op @NewBlood, tijd om weer naar bed te gaan denk ik

2 likes

Zwem jij nu ook in je eigen zweet.

• Ja
  • Sorry ik ben niet in staat om op je poll te reageren. Ik ben zojuist verdronken in mn eigen zweet.

0 stemmers

1 like

Ik heb nog nooit een foto of afbeelding op WhatsApp gehad :see_no_evil:

2 likes

Hierop inhakend. Wisten jullie dat er in Nederland ongeveer 40.000 donorkinderen rondlopen die niet weten dat ze donorkind zijn? In de jaren tachtig hadden ouders (vaak) een geheimhoudingsplicht. Dit is een aantal jaar terug in de wet gewijzigd. Alle donoren wordt gevraagd of hun gegevens openbaar mogen worden of dat ze anoniem willen blijven.
Er zijn dus ook ouders die gewoon niet aan hun kind vertellen waar ze vandaan komen.

3 likes

Maar alleen donoren die voor 2004 hebben gedoneerd hebben nog te kiezen of ze anoniem willen blijven of niet, sinds 2004 is anoniem doneren verboden toch en zijn alle gegevens opvraagbaar.

Klopt, de donoren die ik bedoelde horen bij de ‘oude’ donoren van voor 2004.

1 like

Ik blijf meestal binnen en doe werkelijk niks (drie hoog onder een plat dak) óf ik vlucht naar mijn ouders die een half uur van mij vandaan wonen. Als zij zeggen dat het daar wel aardig warm is (in huis), dan vinden wij het daar heerlijk koel. :woman_shrugging:t3:

1 like

Ik ben naar de universiteit gevlucht omdat hier airco is en ik ongestoord kan Netflixen :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten.