Stel je persoonlijke vraag #9

Kan heel goed dichten

Hahaha nou het was minder anticlimactisch als gehoopt maar wel heel leuk!

2 likes

Ik heb het opgegeven met scheren, mis altijd wel een stukje, snijd mezelf, krijg gekke bobbeltjes/soort uitslag, altijd gedoe en het wordt nooit glad, maakt niet uit of ik scheerschuim, olie, conditioner, alleen water, watdanook gebruik. Dus nu groeit het gewoon lekker weelderig. Heb wel een epileerapparaat dat ik voor heel speciale gelegenheden nog wel eens uit de kast wil trekken (laatste keer een maand of 10 geleden voor een bruiloft :smile:).

1 like

heb een soort van traditie dat elke keer als ik weer in kopenhagen ben een nieuwe profielfoto maak, maar duurt me te lang en wil nu een nieuwe :mad:

2 likes

Ik heb hem toevallig laatst aangepast, maar ik denk dat ik hem hooguit eens per jaar verander.

1 like

Een vriendin van me doet dit ook heel vaak en word mede daardoor regelmatig per ongeluk gebeld omdat mensen haar profielfoto beter willen zien😂

18 likes

Eh wel eens, maar niet regelmatig? Laatste jaar wel vaker. Ligt eraan of er een leuke foto is gemaakt :stuck_out_tongue:
Iemand in mijn omgeving verandert wel 3x per week de foto en ik snap het nu niet :’)

1 like

Bij mij is het mijn (nog) date. Vroeg/vraag me regelmatig af voor wie hij het verandert :’)

2 likes

Oh oeps het was een anticlimax bedoel ik! Hahaha

1 like

Sorry was jij niet!
Ik vond jullie plaatjes op elkaar lijken denk ik. Schijn ik daar toch meer naar te kijken dan naar de forumnaam. :’)

2 likes

Laat jij de was 's nachts buiten hangen?

• Ja
  • Nee, ben bang dat de vogels erop gaan schijten
  • Nee, ben bang dat het wegwaait
  • Nee, ben bang dat het gejat wordt
  • Nee, heb een droger
  • Nee, doe mijn was elders

0 stemmers

Haha ik vind het wel heel schattig dat je zo vertrouwt op @ellegirltalk als forumgeheugen dat je ondanks je eigen kennis tóch nog even je posts checkt om te kijken of je het niet toevallig zelf mis hebt <3

11 likes

Nee ik ben bang dat het gaat regenen én dat er insecten in gaan zitten.

3 likes

Haha, oke ik dacht dat ik zo goed als alle tegenargumenten wel gecoverd had maar toch nog iets vergeten dus.

1 like

Haha kut. Had toch een nee, anders moeten maken.

1 like

OMG THANK YOU IK BEM DE WAS VERGETEN OP TE HANGEN.

9 likes

Imgur

4 likes

Lig jij op dit moment wakker van de hitte?

• Ja
  • Nee, geen last van

0 stemmers

• Leuk
  • Lala
  • Lelijk
  • Lol

0 stemmers

Ik zie deze al de hele tijd op mn fb app verschijnen en nu hier ook al gvd :sweat_smile: