Stel je persoonlijke vraag #9

Omg ziek veel zin in frape nu

2 likes

Ik moet stoppen met trappen maar ik heb een fiets met een riem en geen ketting, die heeft ook een andere naaf, en die gaat stuk als je blijft trappen. Hiervoor had ik een fiets met ketting maar zonder versnelling, dus weet niet wat ik dan zou doen.

Allebei!

1 like

Ik heb avocado gegeten, ik krijg daar altijd maagpijn van (daarom doe ik het maar niet zo vaak) :slightly_frowning_face:

Ik heb op dit moment last van aids

1 like

Iets wat ik me al lang afvraag: zijn er mensen die surimi echt lekker vinden?

Lust jij surimi?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Baal je dat er in kant en klare sushi/sushi boxen sushi met surimi zit?

• Ja daar baal ik behoorlijk van
  • Nee

0 stemmers

Koop je ooit bewust surimi?

• Nee
  • Ja

0 stemmers

Waarom doe je dit?

• Is goedkoop
  • Ik vind het oprecht lekker

0 stemmers

Volgens mij is surimi gerecycled plastic uit de zee.

17 likes

Ik heb het altijd in mn vriezer voor het geval ik m’n jaarlijks craving naar noodles met nepvis heb

2 likes

Ik eet graag surimi krabsalade maar niet van die roze plastic sticks

2 likes

Dus je eet die sticks alleen in stukjes gesneden met saus er door.

7 likes

Hoeveel ijsjes heb jij vandaag gegeten?

• 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19

0 stemmers

2 en een milkshake, telt dat ook?

Ik ben al veel ouder dan 3 en ik krijg buikpijn van koffie. Soms zou ik willen dat ik ijskoffie lust.

1 like

haha! Ik las die comment en ik dacht ā€œhey ik ook hoor!!1!!1!ā€. Heb wel mn stem inmiddels aangepast. Ik heb nog nooit een banaan als ā€œstuk fruitā€ gegeten (vond het vroeger ook niet lekker, moest ervan overgeven haha) maar wel in bananenbrood dus fake news

1 like

Ik vond dit echt ƩƩn van de lastigste polls ooit. Heb er ook lang over na moeten denken.

1 like

Ik heb 1 echt ijsje gegeten. Maar mijn ontbijt lijkt ook wel erg op ijs… Ik maak altijd een acai bowl en daar gaat o.a. bevroren banaan en bevroren rood fruit in waardoor het een soort ijs structuur krijgt. Echt geweldig trouwens. Haha.

En ik heb ook een milkshake gedronken hahah. Dus ja, vooral hele koude dingen naar binnen geharkt vandaag.

1 like

Ik zweet heel snel in mijn liezen waardoor ik ook heel snel schuurplekken krijg, echt zo kut want doet echt zo’n pijn. :sob:

1 like

Ik had het hier vanavond nog over. Ik zweet nauwelijks vanuit m’n oksels, en heb volgens mij nog nooit een bezweet gezicht gehad. Mensen vragen dan ook altijd: hoe kan het dat je make-up nog zo mooi zit? Maar ik heb wel last van een zweet reet, en m’n knieholtes zijn dan ook net de Niagara falls.

4 likes

Ik vind het eerste lied zo vreselijk dat ik eigenlijk dit nieuwe liedje niet eens wil luisteren. Maarja zal wel weer overal 53632x per dag op de radio uitgezonden worden.

19 likes

Haha ja die eerste vond ik ook helemaal niets. Deze is wel leuker, maar nog steeds niet super leuk. Freek zingt in dit liedje wat meer en dat klinkt wel goed, ik vind de stem van Suzan niet zo geslaagd en ze komt bij dit liedje wat minder prominent naar voren.