Toen ik in Athene was een paar jaar geleden heb ik echt liters ijskoffie gedronken, zo lekker daar
Mag iedereen die hetzelfde stemt als jij op je feestje komen?
Pas 1 dag weer single en erg tevreden met mijn leven
Yes please!
Hahaha ja mijn eigen hoofd inderdaad
Ik moet geen melk of andere troep in mn koffie dus dan is cold brew mn enige optie he haha. Jammer dat ze dat op zo weinig plekken hebben! Vind m van starbucks wel lekker maar zo duurrr en de mac had altijd iced espresso maar die is verdwenen ofzo
Edit: en thuis zelf maken is ingewikkeld bij gebrek aan een goed functionerend vriesvak
Benodigdheden:
Nestle oploskoffie in zon glazen pot met rode dop.
Suiker
Water
Ijsklontjes
Eventueel vanille ijs
En een shaker , of opschuim dingetje waar mee je de koffie kan oplossen
Ik doe zelf 1.5 a 2 theelepeltjes koffie in de shaker met een schepje suiker. Dan een klein beetje water tot het net onder staat. Dit shake je dan tot de koffie is opgelost en je een schuimlaag hebt. Dat doe je in een glas en dan vul je het glas nog aan tot ongeveer 3/4 met water. Dan doe je daar wat ijsklontjes en eventueel een schepje vanille ijs in. E voilla
Hahaha
Ik wil me wel even distantiëren van Gregorgedrag trouwens, ik ben niet als een havik aan het scannen of ik mijn deel wel krijg, maar als het op is en de ander heeft nog wil ik gewoon ook nog hebben, dan ben ik even jaloers.
Ja want dat komt ook gewoon van een koffie boon!
Alleen heel soms ijskoffie. Maar ik kan niet goed tegen de cafeïne, als ik om 9u ‘s ochtends koffie drink lig ik om half 4 ‘s ochtends nog wakker haha. Dus drink eigenlijk alleen ijskoffie als ik een nachtje ga doorhalen (wat dus nooit is haha)
Ken jij iemand die echt aids heeft?
- Ja
- nee
- misschien
0 stemmers
of hiv heeft?
- ja
- nee
- misschien
0 stemmers
en kattenaids (fiv)?
- ja
- nee
- misschien
0 stemmers
Hoe nam jij vroeger je eten mee naar school (het vaakst)?
- Een (plastic) zakje
- Een bakje
- Ik nam nooit iets mee.
0 stemmers
Loempia’s met zoete of hete saus?
- Zoet
- Beide sausen samen
- Heet
- Loempia’s zijn vies
0 stemmers
Misschien kunnen ze daar wel onderzoek naar doen. Waarmee je je eten het best beschermt
Condooms toch?
Ja, was rond de kerstperiode. Kwam er een buitenlandse man aan mijn kassa die mij eerst advies vroeg over verschillende luchtjes die hij wilde kopen. Ik dat gedaan en nam hij er een paar mee naar de kassa, waar inmiddels al een kleine rij stond. Tijdens het afrekenen zei hij opeens dat hij ook een luchtje voor mij wilde kopen, waarop ik zei dat dat heel aardig was maar niet nodig. Ik had al genoeg luchtjes en vond degenen die wij op dat moment verkochten ook niet heel lekker ofzo. Maar hij stond erop dat ik er één móést aannemen, hij ging niet weg voordat ik het aan nam en de rij werd ook steeds groter. Toen heb ik het maar vluchtig aangenomen en bedankt. Het luchtje heb ik toen aan het dochtertje van onze schoonmaakster gegeven
Ik denk niet dat je het tegen mij hebt? Ik heb nog niet geantwoord op die poll.
Ik vroeg me af wat ‘beter’ is voor je fiets? Vroeger stopte ik altijd met trappen, wisselde van versnelling en fietste dan door. Nu wissel ik tijdens het trappen van versnelling en m’n fiets doet het nog steeds . Wat doen jullie?
- Ik wissel van versnelling tijdens het trappen.
- Ik stop met trappen en wissel van versnelling.
- Ik heb geen versnellingen
0 stemmers
Ik heb altijd geleerd dat je achteruit moet trappen als je van versnelling wisselt