Ik had het hier vanavond nog over. Ik zweet nauwelijks vanuit m’n oksels, en heb volgens mij nog nooit een bezweet gezicht gehad. Mensen vragen dan ook altijd: hoe kan het dat je make-up nog zo mooi zit? Maar ik heb wel last van een zweet reet, en m’n knieholtes zijn dan ook net de Niagara falls.
Ik vind het eerste lied zo vreselijk dat ik eigenlijk dit nieuwe liedje niet eens wil luisteren. Maarja zal wel weer overal 53632x per dag op de radio uitgezonden worden.
Haha ja die eerste vond ik ook helemaal niets. Deze is wel leuker, maar nog steeds niet super leuk. Freek zingt in dit liedje wat meer en dat klinkt wel goed, ik vind de stem van Suzan niet zo geslaagd en ze komt bij dit liedje wat minder prominent naar voren.
Nee maar ik heb wel andere dan doorgaans gebruikt wordt. Een dikkere versie geloof ik (het zijn soort twee in elkaar gedraaide spalken). Tandarts weet niet waarom er bij mij andere zijn gebruikt en misschien daardoor zijn mijn tanden wel verplaatst vertelde ze me
Mijn tanden zijn ondanks de spalkjes ook nog een beetje verschoven, maar volgens mij is dat normaal?
Grappig dat dit het gemiddelde dan ook echt is!
Tandarts zei dat het doorkoken van verstandkiezen in ieder geval niet voor de verplaatsing hebben gezorgd, ik weet het ook niet. Het is bij mij best fors en baal er erg van. Maar wil ook niet een tijd weer een beugel. Wat een gedoe (en kosten, er wordt niks vergoed) is dat.
Ik weet nooit wat de eerste dag is, maar voordat de hel qua bloed is doorgebroken heb ik wel echt een bolle buik. Merk het aan mijn broeken, en mijn spiegelbeeld. Janken :’) Weeg me dan niet specifiek. Zodra het bloeden de hel is qua hoeveelheid, dan is die bolle buik wel weg. Nouja weg, nog genoeg vet Zo raar wel hoe dat werkt?
Vind je een gebit aangepast door een beugel mooi in het algemeen?
- Nee, niet mooi.
- Ja, mooi.
- Niet lelijk, maar oogt onnatuurlijk.
- Ik zie dat toch niet.
- Ik heb geen tanden maar wil toch stemmen.
0 stemmers
Niet per se mooi, niet per se lelijk. Scheve tanden hebben ook hun charme.
Ik vond mijn gezichtsvorm veel mooier voor mijn beugel eigenlijk. Dus heb er wel eens spijt van gehad. Je ziet het ook 99/100 mensen dat er een beugel was en osms vind ik het zo lelijk op een rijtje allemaal recht bij iedereen hetzelfde. Maar toch ga ik liever voor rechte tanden dan scheve of spleetjes, denk ik.
Ik vind scheve tanden echt lelijk. Bij leeftijdsgenoten snap ik ook niet hoe dat kan, want in mijn omgeving had bijna iedereen een beugel en nu dus rechte tanden.
Doe jij de klep vd wc dicht nadat je bent geweest?
- Ja, als ik heb gepoept
- Ja, als ik heb geplast
- Ja, altijd
- Ja, soms
- Nee
0 stemmers
En whyyyy?
Sorry heb de poll ff aangepast!
Hm vooral als ik ga douchen want de wc zit praktisch tegen het douchegordijn aan. En volgens mij ook geregeld na het poepen, maar weet niet helemaal wat daar m’n gedachte achter is. Het is niet alsof je dan de stank echt binnen houdt haha
Nee, want achter de scharnieren van de klep is roestvorming en bladderen de scharnieren af, dus dat ziet er smerig uit en het is een hel om schoon te maken. Dus met de klep omhoog zie je er niks van
Meestal wel, omdat het hygiënischer is; als je het niet doet vliegen er heeeel veel bacteriën enzo door je hele toiletruimte door het doorspoelen
Vind ik ook! Had zelf een flinke overbeet en dat vind ik dan weer niet charmant, maar kan er ook aan liggen dat ik een vertroebelde mening heb, omdat ik dat zelf ook had haha
Ja met doorspoelen doe ik hem dicht maar daarna zet ik hem weer open!
Voor zover ik weet is het beter om hem dicht te doen ivm het verspreiden van e.colie bacterien, wat dan weer bijvoorbeeld op je tandenborstel kan gaan zitten en eerder tot infecties kan leiden. Ik doe het zelf nooit.
Ik mocht geen beugel omdat mijn tandarts zei dat het niet nodig was. Ik
ben zelfs een keer naar een orthodontist geweest maar daar hoefde ik ook niet terug te komen. Qua ongemak wat het met zich mee brengt wel fijn natuurlijk maar ik had mijn tanden graag wat rechter gezien, dus ik vind het achteraf wel heel erg jammer.