Stel je persoonlijke vraag #9

Maar je kan toch gewoon naar de fietsenmaker gaan? Ik denk dat de meeste mensen niet weten hoe je een handrem weer maakt.
Zelf heb ik een achteruittraprem en als je ketting eraf vliegt ben je dus de lul. Ik vind het gevaarlijk. Volgens mij zie je dit ook bijna alleen in Nederland, wat Europa betreft dan, en is het in veel landen verboden.

Ik ben heel blij dat ik een (buitenboord-)beugel heb gehad, want van nature had ik hoge Dracula-achtige hoektanden. Verder ken ik ook best wel wat mensen die in hun jeugd door laksheid van de ouders niet naar de orthodontist zijn gestuurd en hier op latere leeftijd nog mee zitten.

1 like

Ja snap ik wel! Balen. Mijn moeder heeft op haar 45e nog een beugel genomen, maar dat was wel een dure grap

Door de hitte voelen wij ons vaak niet kiplekker. Gelukkig hebben ze daar iets op gevonden. Welke kipduif beeldt het best jouw gevoel voor het warme weer uit (van links naar rechts) ?

• De zwarte kipduif
  • De traditionele grijze kipduif
  • De bruine kipduif
  • De witte kipduif
  • De grijze duifkip met een nog lichter onderstel (nummer 5 in de rij)

0 stemmers

Thanks @kali voor de introductie van deze bijzondere vogelsoort.

2 likes

Ik vind scheve tanden wel lief meestal! Ik heb zelf een beugel gehad voor heftige onderbeet want dat was gewoon niet zo praktisch. M’n tanden stonden van zichzelf niet perfect maar wel redelijk recht, de orthodontist beloofde toen m’n beugel erin ging dat hij er geen ‘pianogebit’ van zou maken. Dat is ook niet gebeurd dus hoe het nu is ben ik er blij mee, maar van die kaarsrechte 100% perfecte tanden vind ik meestal niet mooi. Dus het hangt een beetje van de beugel af denk ik?

3 likes

Mijn katten kunnen de wc deur openmaken, dus ik doe altijd de wc klep dicht voordat ze eruit gaan staan lebberen

2 likes

Ik ben altijd 2 kilo zwaarder ongeveer, maar als m’n ongesteldheid afgelopen is, val ik 3/4 kilo af. En dat komt er dan weer langzaam bij tot m’n volgende menstruatie.

Hij beeldt gewoon uit dat hij geen fuck om dit hete weer geeft

3 likes

Vind het vooral heel storend dat het deuntje ergens anders van is maar ik dat er niet uit kan halen door hun gekwakel

Ik wil eigenlijk graag deze zijn. De nel veerkamp kipduif inclusief panterprint.

74 likes

:rofl::rofl:
6 likes

Aangezien ik mij verbaasde over hoe mijn huisgenoot een jurk aantrekt.

Hoe trek jij een jurk aan?

• Over mijn hoofd
  • Ik stap erin en trek ‘m dan omhoog aan

0 stemmers

Erin stappen en omhoog trekken lukt echt niet met mijn brede heupen.

14 likes

Ik heb in verhouding relatief grote borsten en smalle heupen dus soms stap ik er wel in en trek m dan omhoog. Maar meestal gewoon over mijn hoofd.

2 likes

Als het een lange jurk is zou ik hem misschien niet over mijn hoofd aantrekken. Maar ik draag nooit zulke jurkjes en ik betwijfel of ik een jurk over mijn heupen zou krijgen :woozy_face:

1 like

Hoe doet zij het?

1 like

Hangt van de jurk af, doe het allebei wel

20 likes

Maar het lijkt me ook dat de vorm er helemaal uit gaat als je ‘m over je heupen doet. Met lange gala jurken is het misschien anders inderdaad.

@Anna88 over haar heupen haha. Had dat echt nog nooit gezien

Erin stappen als mijn deo nog niet droog is. Of soms ook gewoon als ik daar zin in heb. Ligt ook aan de jurk. Ene keer anders dan de andere keer.

3 likes

Anonieme poll. Zouden jullie iemand kunnen daten die nog totaal onervaren is? Nooit heeft gezoend etc.

• Ja
  • Nee

0 stemmers