Stel je persoonlijke vraag #9

Ik heb een zwak voor merchandise-mokken en die zijn af en toe rond de 20 euro. Bijvoorbeeld mijn Disney-mokken, BBC News-mok (ja echt daar gekocht haha) en mokken die bij concerten vandaan komen.

5 likes

Ik gebruik eigenlijk nooit karretjes.

Winkel je weleens met een karretje?

• Ja, altijd
  • Soms
  • (Vrijwel) nooit

0 stemmers

Ik doe eens in de week boodschappen voor de hele week! Dus dan red ik het niet met alleen een mandje. Als ik voor iets snels ga neem ik wel een mandje.

4 likes

Ik gebruik zo’n diadeem nog steeds wel eens.

2 likes
22 likes

55 likes

Eigenlijk alleen als ik in een Duitse supermarkt ben. Je ziet ook eigenlijk nooit wagentjes bij de supermarkten in mijn buurt.

2 likes

De enkele keer dat dit voorkomt zorg ik dat iemand ff mee wil rijden met de auto. Dat is hoogstens 2 keer per jaar. Kan het niet eens opslaan al die frisdrank etc. Ik ben ook een hater van weekboodschappen doen.

Oh ja ik bedoel dan pleuren we wel alles is een wagentje. :see_no_evil: Sorry ik ga beter lezen (en hopelijk slapen :frowning::rofl:).

1 like

Ik zie trouwens ook echt nog maar zelden wagentjes? Ze zijn ook wel enorm groot zeg. Alleen bij 1 supermarkt die al heel snel een zelfscanner had zie ik nog wel hier en daar mensen met een wagentje lopen maar verder heel weinig!

Zie jij vaak nog wagentjes in de supermarkt?

• Ja dit overheerst
  • Ik zie veel meer mensen met mandjes
  • Geen idee
  • Verschilt per supermarkt

0 stemmers

Maar jij koopt dus water? Van die 1.5 liter flessen? In België mag je gewoon kraanwater drinken toch?

Ik draag er elke dag eentje onder mn kleding, behalve als het echt zo warm is als de afgelopen tijd natuurlijk

3 likes

Ik dacht dat “bak” een ander woord voor “krat” was, maar waar kan je water in een krat kopen? Of wat wordt er dan bedoeld met bak

6 likes

Ik heb er 10+ maar weet niet eens hoeveel precies.
Ik heb ze in zwart grijs en wit. En ik draag ze in de winter/voor en najaar eigenlijk elke dag. En dan wil ik ook nog kiezen tussen hoge rug of lage rug, en kort of langer model en dieper decolleté of hoger. En na een dag vind ik ze meestal niet meer fris dus dan gaan ze in de was (en ik moet bekennen dat ik te weinig was :p). Sinds vorige week ontdekt dat het ook lekkere slaapkledij is :+1:t4:

4 likes

Wat verschrikkelijk. Is dit binnen die vereniging later nog besproken? Zo iemand is toch strafbaar denk ik?

Maar drink je dan nooit water uit de kraan of is dit gewoon een soort “extra” zoals spa rood? Want ik wordt er zelf een beetje moe van om over m’n date/vriend te praten maar ik moet zo wennen aan hoe hij alles gewend is. Ik heb hem 100 keer gezegd dat kraanwater hier echt van zeer goede kwaliteit is. Nou, afgelopen weekend was het dan eindelijk na maanden zover dat hij wel kraanwater wilde drinken. Ik vind het zonde als mensen water kopen terwijl wij heel goed kraanwater hebben. Ik weet alleen niet hoe dat in België zit.

2 likes

Echt waar, ben ik de enige met een motor rijbewijs? Verbazing

3 likes

Evian heeft roze kratten waar die flesjes in zitten.

Oké, leek mij idd ook hetzelfde. Volgens mij mocht ik vroeger in zuid Duitsland geen kraanwater meer drinken wegens teveel kalk in het water. En in Italië sowieso niet. Is dat nog steeds zo @anon24802271?

Ik denk dat het heel afhankelijk is van waar je in Italië bent. In Rome hebben we heel hard water, maar dat vind ik lekker en het is gewoon drinkbaar. Ik denk eigenlijk ook niet dat kalk ergens in Italië het probleem is (eerder andere stoffen die worden toegevoegd om het water schoon te houden), maar ik weet er het fijne niet van!

1 like