Ik heb ook een naambordje met de naam van iemand anders (namelijk de vorige bewoner). De woningbouwvereniging zou dat aanpassen maar dat hebben ze nooit gedaan en het boeit me niet genoeg om het zelf te doen. Ik woon hier inmiddels al drie jaar
Euh ja… van mijn pa De man van het huis kreeg een naambordje en de rest niet.
Jongens ik voel me nu net iemand in een prank show. Heb ik de vraag van de poll niet begrepen of zo?
Je gaat naar de barbeque van je familie, ze weten allemaal dat je een vegetariër bent. Van tevoren heb je gezegd dat je erbij bent. Op de dag zelf krijg je een appje; er is pastasalade en stokbrood met smeersels, maar ze hebben verder niks vegetarisch geregeld. Wat doe je?
- Geen probleem! Je leeft voor pastasalade en stokbrood
- Beetje jammer, maar je gaat toch (en onderweg stop je bij de supermarkt om iets voor jezelf te halen)
- Je zegt af, je familie mag best wat meer rekening houden met je dieet
0 stemmers
Zou er wel nog een salty opmerking over maken, maar wel gaan en inderdaad zelf iets meenemen
Ik zou wel boos zijn, maar niet afzeggen
Hahahaha ik ben gewoon verward door @voortaan haar reactie op mij en de vele likes daarop. Daardoor dacht ik dus dat ik iets heel fouts had gezegd.
Iig bij de voordeur hier hangt 1 bordje met A. De Vries en dat is de naam van mijn pa. De rest staat er niet op
De vraag was of je een naambordje bij je deur had hangen. @Vaiana reageert dat ze dat wel heeft, maar niet met haar eigen naam erop, maar met haar vaders naam. Ze woont nog thuis en het is dus zijn huis.
Kennelijk ben ik de enige die bij een skere huurvereniging zit waar ze maar 1 naam op de bordjes zetten
Zo feministisch zijn ze kennelijk niet
Hahagwha waarom zou je een naam bordje met een naam van iemand anders jatten.
Ik denk dat hier standaard maar 1 naam op staat. Iig zover ik bij de rest gespiekt heb.
Ik zal dit onthouden als ik op mezelf ga
Een leeg naambordje is toch niet zo raar? Daar staat dan toch bijv gewoon 22 op?
Dat is dan toch een huisnummerbordje
Maar dat is in feite toch hetzelfde? Wij hebben thuis gewoon een naambordje waar je eigenlijk je naam hoort te printen maar we hebben er alleen een 1 op.
Precies wat ik dacht.
Heb jij mokken die rond de €20 of meer kosten per stuk?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Haha is dit vanwege Wil & Tien?
Best een leuke mok hoor maar jeetje, met mijn motoriek is een mok van 20€ niet verantwoord.
Heb jij ook last van bultjes etc dankzij de eikenprocessierups?
- Ja
- Nee
- Weet ik niet zeker
0 stemmers