Stel je persoonlijke vraag #9

Anders: ik koop überhaupt geen vlees / kaas / eieren.

16 likes

Bestaan er winkels waar je alleen maar eieren kunt kopen? Of hoe moet ik een eierboer voor me zien haha? Ik denk niet dat ze dat in mijn omgeving hebben!

5 likes

In de wat landelijkere gebieden in NL zijn boeren die het verkopen en soms zelfs een kraampje aan de weg hebben. Dan staan er doosjes die je mag pakken, en dan mag je je geld in een geldkistje achterlaten.
Wij hadden heel vroeger een eierboer die langs de deuren ging op vaste dagen en mijn moeder kocht meestal wel bij hem. Die man kwam uit Barneveld.

3 likes

Ik zie weleens bordjes langs de weg staan dat je daar eieren of zelfgemaakte jam oid kan kopen.

1 like

Ja precies dat. Afgelopen week nog gezien met kersen en aardbeien, en in het najaar weer pompoenen. :heart:

Ohja! Dat zie ik hier wel met uien en aardappelen, maar eieren heb ik nog nooit zo gespot.

1 like

Hey, je bent mijn birthdaytwin :grin:
Gelukkige verjaardag!

Ben jij tevreden over de inhoud van jouw kledingkast?

• Ja
  • Neutraal
  • Nee ik wil meer
  • Nee ik wil minder
  • Nee “anders”

0 stemmers

Lees jij de post van @Zemraluani wel?

• Ja
  • Wie?

0 stemmers

Ik vind de hoeveelheid kleding die ik heb prima, maarrr ik heb echt totaal geen uitzonderlijk leuke/flatterende/mooie kleding en dat vind ik wel jammer. Het lijkt me echt tof om me met plezier te kleden in de ochtend, maar ik vervang kleding eigenlijk alleen maar wanneer ik het nodig heb (en heb daardoor nog shirts van toen ik 13 was…) en heb dan nooit zin om moeite in de zoektocht te stoppen. :pensive: Ik zou echt willen dat iemand anders voor me kon shoppen haha.

3 likes

Ik vind haar geinig

2 likes

Hmmmmm.jpg

Whatsthetruth.gif

42 likes

@anon39978576 en haar mode-advies topic

2 likes

Ik heb momenteel echt te weinig kleding, vooral een tekort aan zomerkleding. Met dit warme weer niet handig, maar ik vind in de winkels niks leuk en online is het aanbod te overweldigend. :joy:

Mijn ex heeft 6 maanden gedacht dat ik geen humor had, tot hij doorkreeg dat ik best vaak grapjes maak maar niet lach om mijn eigen grappen. Best ongemakkelijk soms, want als andere mensen dan lachen om een grap dan lach ik maar half mee.

5 likes

@NInja en die van mij
Gefeliciteerd allebei :tada::tada:

1 like

Ik las dit net voor aan mijn moeder die apothekersassistent is (en dus achter de balie staat in de apotheek) en die zegt heel resoluut “apothekers staan niet aan de balie”

14 likes

Vindt ze zelf niet lol

9 likes

:joy::ok_hand:t3:

5 likes

Welle 3 situaties halen jouw slechtste kant of lelijkste gedachtes maar boven?

• Achter het stuur in de auto
  • Op de fiets
  • In het ov
  • In een wachtrij
  • Tijdens drukke evenementen
  • In een drukke winkelstraat
  • (in bepaalde situaties) op werk
  • als ik in bureaucratische rompslomp terecht kom
  • Als ik mijn kleine teen stoot
  • Als ik met mijn sok in een plas water sta
  • Anders
  • Niets van dit alles ik ben de rust zelve