Wisten jullie dat ik de eerste ben met een titel en dat het idee door mij ontstond
Geef toe @Lula weet je nog
- Nee en dit feitje is echt interessant man
- Ok Gefeliciteerd ermee
- Ja
0 stemmers
Wisten jullie dat ik de eerste ben met een titel en dat het idee door mij ontstond
Geef toe @Lula weet je nog
0 stemmers
Ik ben die persoon die van tevoren al zo hard lacht om haar eigen grap, dat ze de grap niet eens meer normaal kan vertellen
Ik ben heel hard aan het bedenken hoe ik ooit überhaupt op egf terecht ben gekomen
Ik weet het echt niet meer. iig jaren voordat we het beautyblog topic hadden
Ik was door Mascha op efg terecht gekomen omdat ik benieuwd was naar het beutyblogtopic en de drama
Vroeger was ik er terecht gekomen door het blad zelf geloof ik.
Anders: ik koop überhaupt geen vlees / kaas / eieren.
Bestaan er winkels waar je alleen maar eieren kunt kopen? Of hoe moet ik een eierboer voor me zien haha? Ik denk niet dat ze dat in mijn omgeving hebben!
In de wat landelijkere gebieden in NL zijn boeren die het verkopen en soms zelfs een kraampje aan de weg hebben. Dan staan er doosjes die je mag pakken, en dan mag je je geld in een geldkistje achterlaten.
Wij hadden heel vroeger een eierboer die langs de deuren ging op vaste dagen en mijn moeder kocht meestal wel bij hem. Die man kwam uit Barneveld.
Ik zie weleens bordjes langs de weg staan dat je daar eieren of zelfgemaakte jam oid kan kopen.
Ja precies dat. Afgelopen week nog gezien met kersen en aardbeien, en in het najaar weer pompoenen.
Ohja! Dat zie ik hier wel met uien en aardappelen, maar eieren heb ik nog nooit zo gespot.
Hey, je bent mijn birthdaytwin
Gelukkige verjaardag!
Ben jij tevreden over de inhoud van jouw kledingkast?
0 stemmers
Ik vind de hoeveelheid kleding die ik heb prima, maarrr ik heb echt totaal geen uitzonderlijk leuke/flatterende/mooie kleding en dat vind ik wel jammer. Het lijkt me echt tof om me met plezier te kleden in de ochtend, maar ik vervang kleding eigenlijk alleen maar wanneer ik het nodig heb (en heb daardoor nog shirts van toen ik 13 was…) en heb dan nooit zin om moeite in de zoektocht te stoppen. Ik zou echt willen dat iemand anders voor me kon shoppen haha.
Ik vind haar geinig
Ik heb momenteel echt te weinig kleding, vooral een tekort aan zomerkleding. Met dit warme weer niet handig, maar ik vind in de winkels niks leuk en online is het aanbod te overweldigend.
Mijn ex heeft 6 maanden gedacht dat ik geen humor had, tot hij doorkreeg dat ik best vaak grapjes maak maar niet lach om mijn eigen grappen. Best ongemakkelijk soms, want als andere mensen dan lachen om een grap dan lach ik maar half mee.