@NInja en die van mij
Gefeliciteerd allebei
Ik las dit net voor aan mijn moeder die apothekersassistent is (en dus achter de balie staat in de apotheek) en die zegt heel resoluut “apothekers staan niet aan de balie”
Vindt ze zelf niet lol
Welle 3 situaties halen jouw slechtste kant of lelijkste gedachtes maar boven?
- Achter het stuur in de auto
- Op de fiets
- In het ov
- In een wachtrij
- Tijdens drukke evenementen
- In een drukke winkelstraat
- (in bepaalde situaties) op werk
- als ik in bureaucratische rompslomp terecht kom
- Als ik mijn kleine teen stoot
- Als ik met mijn sok in een plas water sta
- Anders
- Niets van dit alles ik ben de rust zelve
0 stemmers
Het is MIJN birthday month deze maand ja
Anders: alles. Lekker haten
Vind je het vervelend als een collega je een appje stuurt in jouw vrije tijd over iets wat prima tot de volgende werkdag had kunnen wachten?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Indien ja, je daar ook iets van?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Stuk of 5 zwarte (in de winter draag ik het vaak onder truien enzo, voor warmte en tegen kriebelen)
Dan nog 3 witte (voor onder lichte kleding)
En nog 1 huidskleur, 1 gestreepte en 1 grijze en 1 roze en nog een zwarte kanten.
Weet niet hoe ze in m’n leven zijn gekomen, als ze kapot gaan zou ik ze ook niet meer vervangen maarja die dingen zijn onverwoestbaar.
Heb sowieso te veel kleding. Heb wat dingen in het verkooptopic gezet laatst in de hoop wat weg te kunnen doen.
Ik reageer gewoon niet. Pleur op
- Iets printen voor een deadline. Huh hoe kan dat nou de inkt is op, dan maar in donkergrijs oh nee 366 documenten in de wachtrij. Delete wachtrij. Foutmelding. Opnieuw wachtrij. Foutje erin. Opnieuw. Laag inktlevel. Oh hij doet het. Grapje het papier hangt vast. Opnieuw oh hij print alleen een selectie uit. Opnieuw. Oh paginanummer valt buiten de selectie. Ohnee papier is op. Papier is al bedrukt aan de andere kant. Papier is nog nat.
- Nagellak opdoen en dat het dan niet droogt en dan denk je van wel en dan SURPRISE er is toch nog een stukje nat, dan doe je het opnieuw, maar kleeft er vervolgens een haartje op die je eraf haalt en dan moet het weer opnieuw en dan haal je alles eraf en doet het weer, met een extra laagje SURPRISE SURPRISE de onderlaag was nog niet droog en alles gaat als een dikke massa van je vinger af.
- Even nepwimpers opdoen. Te weinig lijm, binnenkant laat los, even extra lijm. Ohnee te veel lijm, lijm in je oog, oog rood. Nieuwe kans. Buitenkant plakt niet. Bijknippen. Rand zit dubbel. Kut opnieuw. Oh lijm heeft zorgvuldig aangebrachte eyeliner vernield. Opnieuw. Oh lijm is op. Nieuwe tube gaat niet open. Oh nu wel, lijm aan je vingers. Lijm in de wimpers zelf, kleven allemaal aan elkaar. Nog een keer, hij zit perfect. Even aanduwen met pincet. Ohnee, kleeft vast aan pincet. Oké nu goed. Stap naar buiten en knipper. Wimper laat los. Je eigen wimpers zijn 1 grote massa lijm. Nepwimper gaat er niet meer op.
Knoflookpoeder gebruik ik wel
Ik maak mijn eigen kruidenmixen en dan vind ik dit qua smaak vaak onmisbaar. Is alleen geen vervanging voor verse ui. Gewoon andere smaak ook.
Ja ik vind het nice, geeft heel eenvoudig een lekkere hartige smaak aan dingen, zoals salades en gebakken aardappelen.
Ik heb toevallig laatst voor het eerst zo’n potje gekocht n.a.v. het populaire spinazie ricotta pasta recept dat jij had gepost haha
Helaas is het ook wel een soort van bewezen effect: “what is beautiful is good”.
Misschien moet ik mijn stem dan toch aanpassen. Ik dacht dat mensen dit i.p.v. uien gebruiken en dat vind ik echt barbaars. Als toevoeging kan het dan misschien iets zijn.
Ik heb op alles gestemd en werd geïrriteerd tijdens het stemmen
Heb weleens voorbij zien komen dat men via het ‘nieuw in de supermarkt’ aan zijn komen rollen omdat ze Googlen op producten