Stel je persoonlijke vraag #9

Als vrienden meelezen prima, dat is het risico dat ik neem door hier te posten. Liever niet natuurlijk, maar ze zullen het dan toch niet toegeven dus dan is het een stilzwijgend oké.

Als een van hen hier een account zou nemen en zou meepraten zou ik elke post raporteren haha. Dit is mijn forum, niet van hen, dat zou ik oprecht verschrikkelijk vinden.

7 likes

OMwah, het is ook veel geld, maar het is eigenlijk maar een fractie van de werkelijke kosten. Dus ik denk niet dat ze het zo kunnen inrichten dat het nog minder kost. Ik zou ook graag nog een extra studie willen volgen, maar ik zou omdat ik al een diploma heb, de werkelijke kosten moeten betalen en die starten zo vanaf 10.000 euro per jaar zonder boeken etc. Dan zou ik met liefde weer die 2000 euro willen neerleggen. Ben het er wel mee eens dat het een grote beslissing is, en ik vind ook niks mis met een tussenjaar om te bedenken of een studie past (ook omdat dus na net afronden van een studie het financieel bijna onmogelijk is om een andere te volgen).

2 likes

Heb jij losser vel aan je bovenarmen oftewel ‘‘kipfiletjes’?

• Een beetje
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Zo ja, ben je ouder dan 30?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Heb jij haren op je grote teen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Zo ja, ben je ouder dan 30?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Niet iedereen snapt een ‘Zo ja’ vraag… Te veel mensen hebben de vervolgvraag beantwoord :stuck_out_tongue:

3 likes

Ik zie het ja :thinking::rofl:

ik lach hardop

1x 3 miljoen, daarvan voel ik eerder dat het opraakt ofzo?
Als je 30 jaar lang iedere maand 10.000 euro zou krijgen dan is dat opraken minder en dan zou ik sneller stoppen met werken denk ik of in ieder geval minder ambitieus zijn.
Om vervolgens op m’n 54 te moeten solliciteren en telkens de vraag te krijgen waarom ik een gat van 30 jaar op m’n cv heb :stuck_out_tongue_winking_eye:

6 likes

Op basis van de poll van @Dibs
Zou je stoppen met werken/niet gaan werken als je 1x 3 miljoen wint?

• Ja
  • Nee
  • Weet niet

0 stemmers

Zou je dat doen als je 30 jaar lang 10.000 euro per maand krijgt?

• Ja
  • Nee
  • Weet niet

0 stemmers

Ik zou stoppen met werken in loondienst. Maar zou niet forever vakantie gaan vieren. Eerder iets voor mezelf beginnen, of als er een vrijwillige functie is die mij heel leuk lijkt gaan uitvoeren bijvoorbeeld.

31 likes

Ik zou wel met mijn huidige job stoppen, maar niet stoppen met werken tout court. Ik zou meer vrijheid willen en vooral jobs doen die meer passieprojecten zijn.

3 likes

Als jij een 0.5 l flesje Cola/Fanta oid. ergens koopt, hervul je die dan wel eens met kraanwater daarna?

• Ja regelmatig
  • Nee bah
  • Soms
  • Ik gooi het direct weg

0 stemmers

Beetje afhankelijk van waar dat geld ineens vandaan komt natuurlijk, maar over een gift, erfenis of loterijprijs van 3 millie betaal je een flinke zak belasting. En ik zie de spaarrente dat voorlopig niet opvangen hoor! Met zo’n bedrag zou je wel slim kunnen investeren of een deel beleggen maar ook dat is altijd een risico en je moet het maar kunnen/durven.
Daarom liever elke maand een smak geld extra.

1 like

Slik jij vitamine D en visolie?

• Beide dagelijks
  • Alleen vitamine D
  • Alleen visolie
  • Beide niet

0 stemmers

Ik koop het eigenlijk nooit, maar als ik t doe zal ik m hergebruiken ook! Heb er op dit moment eentje staan met wormenthee.

Ouders. Ik doe vaker wat individueel met:

• Mijn moeder
  • Mijn vader
  • Allebei gelijk
  • Allebei niet
  • Helaas is mijn vader/moeder overleden. Ik heb geen contact met mijn ouders.

0 stemmers

1 like

Wat leuk! Veel plezier

1 like

Onze was heeft buiten gehangen en is blijkbaar geraakt door haartjes van dit duivelse wezen. Ik. Ga. Dood. Overal bultjes en het jeukt vreselijk. Mijn dochter staat van kop tot teen onder.

1 like

Met mijn moeder vaker even lunchen, dagje weg, shoppen et cetera, maar ga met mijn vader vaker een week op vakantie of wandeltochten houden. Dus staat wel ongeveer gelijk denk ik.

Ik vond de c&a altijd een beetje oudbollige kleding hebben maar sinds die hier is verbouwd is het veel beter geworden! Nu is de ene kant leuk en de andere kant oudbollig

@grace gezelliee