Stel je persoonlijke vraag #9

Mijn moeder zegt elke keer dat ik mijn was buiten moeten drogen want dat is zo lekker, nou nu doe ik het helemaal niet meer.

1 like

Is het raar om je scriptiebegeleider (waar je best vaak een afspraak mee hebt gehad en die nuttige feedback heeft gegeven etc) iets te geven bij het eindgesprek? Ik dacht aan een pen in een mooi doosje ofzo.

• Ja is raar
  • Nee kan wel
  • Nee is leuk

0 stemmers

Ja die is ook pittig! Eigenlijk is te veel geld hebben nog best lastig. Ik weet niet meer precies hoe het zat maar er is ooit onderzoek naar gedaan, tot een bepaald bedrag extra per maand heb je er voordeel aan, daarboven eerder hoofdpijn. Kan ik me best in vinden.

1 like

Vader, want ik woon bij hem. Mijn moeder woont weer in haar geboorteland, 15.000 km verderop, en zie haar eens in de zoveel jaar.

Anders: als ik in een situatie met luidruchtige kinderen terecht kom.

1 like

Ik vind jou echt overkomen als een hele lieve, oprechte, forummer. :slightly_smiling_face:Heel sympathiek lijk je me ook.

36 likes

oe snel even liken.

nee grapje maar herken je post en wilde je even een hart onder de riem steken met deze herkenning :heart:

5 likes

Wanneer heb je voor het laatst gegild?

Ja random maar liep net langs een basisschool en toen hoorde ik die kinderen zo gillen en bedacht ik me “Omg dat heb ik echt al sinds mij kindertijd niet meer gedaan joh” ik kan me ook geen situatie meer voorstellen
Dus echt dat gillen van AHHHHHHH

• Ik denk toen ik nog een kind was
  • Afgelopen jaren wel een keer
  • Vandaag

0 stemmers

Ik ben benieuwd of ik het nog kan, zo hoog ook haha

Dat doe ik als ik schrik en mensen laten me altijd schrikken.

4 likes

Maar echt zo hoog en lang “aahhhh!!”

Of meer van AHH en kort

Lol waarom wil ik dit weten

7 likes

Ooit als er een insect te dicht bij me komt. Of als ik ergens echt heel erg schrik.

2 likes

Bij mij is het niet dat ik onzeker ben, het is meer dat ik extreem kritisch op mezelf ben, maar het interesseert me verder niet, ook niet wat andere mensen daarvan denken. Mijn gedachten gaan dus meer in de richting van “oké je ziet er echt niet uit vandaag. Lekker boeiend”, terwijl ik bij onzekerheid meer zou denken aan “ik weet niet zeker of dit jurkje me wel goed staat, wat zouden anderen ervan denken? Wat nou als Jantje dit niet leuk vindt?” etc. Nu noem ik dan een voorbeeld wat over uiterlijk gaat, maar ik heb het toch wel in meer sterke mate op het gebied van prestaties/persoonlijkheid. Dus meer “je doet het fout” dan “zou ik het wel goed doen?”

Hier hebben veel vrouwen last van en het heeft zelfs een naam: imposters syndrom.

2 likes

Toen ik een paar maanden terug een auto-ongeluk had en over de kop sloeg heb ik echt hard zitten gillen.

Toen er een spin over mijn dekbed liep, een maand geleden.

Zoals Kevin in home alone als hij aftershave op zn wangen doet, hoog en gemiddeld lang.

afbeelding

17 likes

Ik ga straks mijn antwoord aanpassen want thuis wil ik het ff proberen

3 likes

Omdat ik van gedachte veranderde

10 likes

Ik gil nooit, heb de laatste jaren één keer bewust gegild na ik van mijn fiets getrokken werd en achtervolgd werd, om me hoorbaar te maken. Gelukkig goede afloop, denk dat het gillen hem toen ook wel afgeschrikt heeft (het was in een woonwijk). Niemand wel die achteraf is komen kijken…

2 likes

Ik deed vandaag een duncan laurencje op de fiets. Maar ik kan niet zingen, dus het was meer gillen.

20 likes

Wat heb je dit mooi verwoord, ik kan me erin vinden al geef ik het niet graag toe…

1 like