Stel je persoonlijke vraag #9

HAHAHAYA ohjaaa was vergeten dat jij dat niet lust hahahaha.

Ik heb altijd een mega opgezwollen buik als ik watermeloen gegeten heb, zo erg zelfs dat mensen denken dat ik zwanger ben. Het doet ook echt zeer, heel m’n buik is bol en gespannen nu :sweat_smile:

Heb jij dit ook als je watermeloen eet?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

ik mis de optie: ik eet geen watermeloen! ik vind watermeloen namelijk echt niet lekker :woman_shrugging:t3:

9 likes

Toevallig net haringen gehaald bij Schmidt! Met wit puntje en uitjes, jammie.

5 likes

Met wakame!

2 likes

Hahaha wij wilden dit ook doen. Alleen al om dat ene frietje akropolis te eten. Dus wij zijn ook op zoek naar alle foute regionale snacks.

3 likes

Heb je de pitjes doorgeslikt?

Want dan groeit er een boom in je buik, aldus mijn oma.

24 likes

Als ik watermeloen eet zit ik altijd tot m’n ellebogen onder, dat haat ik wel echt. Netjes snijden en met een vorkje prikken vind ik dan weer afdoen aan de beleving.

5 likes

Ik ga deze zomer ook twee weken touren door NL met de auto, wat is friet akropolis?? Ik wil het nu, maar google zegt niks.

1 like

Te veel polls bestaat niet! Vooral lekker doorgaan. Ik interpreteerde het forum als de fysieke ruimte, niet het forum al collectief van mensen.

7 likes

Ik zit altijd ongeduldig op nieuwe polls te wachten, dus ga vooral zo door.

6 likes

Als we het hebben over een inwoner van Polen. Zeg je dan irl eerder

• Polllllllllll
  • Pooooool

0 stemmers

Je moet er een beetje aan zuigen voor je een hap neemt. Dan zit je nog wel beetje onder maar niet heel veel.

Je moet trouwens helemaal niks maar is tip.

1 like

Dit is toch een beetje net als die Paul discussie van laatst? Ik zeg niet Pool als de O in oven, maar ook niet als O in offer, het zit er tussenin toch?
Bij spelling is het ook de boor-categorie. Je hoort de O je schrijft de OO

3 likes

Oh ja goeie, dat doe ik met waterijsjes ook altijd!

1 like

Je moet er een beetje aan zuigen voor je een hap neemt.

A492B36B-38C3-49AB-B589-D99D03CA2DB2

64 likes

Gewoon pol… ik snap die llllen niet bij polll haha

Friet akropolis is friet met tzaziki, chilisaus en uitjes

10 likes

Oehh dat lijkt me wel wat haha

1 like

dit heb ik nodig in mijn leven

1 like