HAHAHAYA ohjaaa was vergeten dat jij dat niet lust hahahaha.
Ik heb altijd een mega opgezwollen buik als ik watermeloen gegeten heb, zo erg zelfs dat mensen denken dat ik zwanger ben. Het doet ook echt zeer, heel mān buik is bol en gespannen nu
Heb jij dit ook als je watermeloen eet?
- Ja
- Nee
0 stemmers
ik mis de optie: ik eet geen watermeloen! ik vind watermeloen namelijk echt niet lekker
Toevallig net haringen gehaald bij Schmidt! Met wit puntje en uitjes, jammie.
Met wakame!
Hahaha wij wilden dit ook doen. Alleen al om dat ene frietje akropolis te eten. Dus wij zijn ook op zoek naar alle foute regionale snacks.
Heb je de pitjes doorgeslikt?
Want dan groeit er een boom in je buik, aldus mijn oma.
Als ik watermeloen eet zit ik altijd tot mān ellebogen onder, dat haat ik wel echt. Netjes snijden en met een vorkje prikken vind ik dan weer afdoen aan de beleving.
Ik ga deze zomer ook twee weken touren door NL met de auto, wat is friet akropolis?? Ik wil het nu, maar google zegt niks.
Te veel polls bestaat niet! Vooral lekker doorgaan. Ik interpreteerde het forum als de fysieke ruimte, niet het forum al collectief van mensen.
Ik zit altijd ongeduldig op nieuwe polls te wachten, dus ga vooral zo door.
Als we het hebben over een inwoner van Polen. Zeg je dan irl eerder
- Polllllllllll
- Pooooool
0 stemmers
Je moet er een beetje aan zuigen voor je een hap neemt. Dan zit je nog wel beetje onder maar niet heel veel.
Je moet trouwens helemaal niks maar is tip.
Dit is toch een beetje net als die Paul discussie van laatst? Ik zeg niet Pool als de O in oven, maar ook niet als O in offer, het zit er tussenin toch?
Bij spelling is het ook de boor-categorie. Je hoort de O je schrijft de OO
Oh ja goeie, dat doe ik met waterijsjes ook altijd!
Je moet er een beetje aan zuigen voor je een hap neemt.
Gewoon pol⦠ik snap die llllen niet bij polll haha
Friet akropolis is friet met tzaziki, chilisaus en uitjes
Oehh dat lijkt me wel wat haha
dit heb ik nodig in mijn leven