Als jij over een collega gedroomd hebt, zou je die collega dat dan vertellen?
- Jazeker
- Nope
- Ligt aan de collega
- Ligt aan de droom
- Ik droom nooit over collegaās
0 stemmers
Als jij over een collega gedroomd hebt, zou je die collega dat dan vertellen?
0 stemmers
Mijn vader begroet me nog steeds standaard met een luid ādag lief kind!ā, ook in het openbaar.
Oh heb je een nieuwe baan?! Gefeliciteerd!
Jaaaa! Ga een traineeship doen, heb heel veel zin om te beginnen maandag (niet alleen vanwege de airco )!
Mijn vader noemt me liefkozend Spook omdat als ik minimaal te weinig slaap (denk aan 7.5 uur ipv 8), ik gelijk een zieke witte spoken/pandalook krijg. Dat vond hij vroeger heel schattig blijkbaar
Aahhh wat leuk!! Spannend hoor, een nieuwe baan, en dan ook nog eens met airco. Het zal wel even wennen zijn na een periode āin between jobsā, maar na twee weken weet je niet beter. Ik hoop dat het je zal bevallen daar.
The kik isā¦
0 stemmers
Simone?
Was het eerste nr dat ik van ze hoorde, was gelijk om hahaha.
Gewoon betalen voor een oogmeting bij de opticien. Is rond de 35 euro geloof ik. Dan online bestellen (of je gaat naar Ace&Tate, gratis meting en bril van 100 euro. Heel tevreden hiero!) Je lenzensterkte verschilt vrijwel altijd met je brilsterkte omdat de lens bij een bril verder van je oog afzit, dus dan is de correctie verschillend. Groetjes van -7,5
Ik heb toevallig het recept van mān laatste oogmeting bij de opticien gevonden
Zit nu terug te lezen en moest hierom lachen. Die stem, die muziek eronder echt totaaal niet wat ik zag aankomen hahaha
Nee, dat hoeft niet. Maar niet omdat dat pas moet wanneer het serieuzer wordt, maar omdat ik het gewoon voor mezelf zou houden.
Ik zou wel ākiezenā na die twee eerste dates. Want tegelijkertijd echt date situaties hebben lopen vind ik niet chill. Zou ik andersom ook niet leuk vinden, soort van āwie is het leukstā en dat dan weken volhouden? Neh.
Dankjewel, lief! Uiteindelijk maar drie maanden thuis gezeten, dus valt alles mee. Maar ben wel toe aan weer wat doen, en dit wordt ook echt mijn hersenen weer aan het werk zetten, want het is een vakgebied waar ik zo goed als niks van weet. Dus inderdaad spannend, maar op een leuke/goede manier En maar een kwartiertje fietsen, ook ideaal.
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
Deze denk ik:
Ik moest al die woorden even goed lezen zo na elkaar haha
Mijn vader noemt me altijd ādruifjeā, vind ik zo lief en geeft echt zoān gevoel van geborgenheid.
Drie maanden is precies goed, denk ik zo. Genoeg maanden om even bij te komen van werken, maar niet lang genoeg om je echt te gaan vervelen Heb je veel moeten solliciteren of was dat niet nodig? Het lijkt me wel verfrissend om iets totaal anders te gaan doen. Echt ideaal inderdaad dat je maar een kwartier onderweg bent en niet meer met de U-Bahn hoeft, dan houd je nog genoeg tijd over voor andere dingen!
Lief al die koosnaampjes⦠Maar mijn vader had al moeite mijn echte naam te onthouden. Als hij me riep kwam standaard eerst de naam van mijn zus, dan mijn moeder en dan ik āEhhh Hannah*, neee ehhhh Leah* neee ehhh SKADIā