- Weps
- Wesp
0 stemmers
- Raps
- Rasp
0 stemmers
- Rups
- Rusp
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
Deze denk ik:
Ik moest al die woorden even goed lezen zo na elkaar haha
Mijn vader noemt me altijd ādruifjeā, vind ik zo lief en geeft echt zoān gevoel van geborgenheid.
Drie maanden is precies goed, denk ik zo. Genoeg maanden om even bij te komen van werken, maar niet lang genoeg om je echt te gaan vervelen Heb je veel moeten solliciteren of was dat niet nodig? Het lijkt me wel verfrissend om iets totaal anders te gaan doen. Echt ideaal inderdaad dat je maar een kwartier onderweg bent en niet meer met de U-Bahn hoeft, dan houd je nog genoeg tijd over voor andere dingen!
Lief al die koosnaampjes⦠Maar mijn vader had al moeite mijn echte naam te onthouden. Als hij me riep kwam standaard eerst de naam van mijn zus, dan mijn moeder en dan ik āEhhh Hannah*, neee ehhhh Leah* neee ehhh SKADIā
Ik heb veel gesolliciteerd, ook vrij breed, maar dit is een soort van via via gegaan, ken iemand die er werkt, die vertelde dat ze iemand zochten, en heeft mijn CV aan haar baas gegeven. Dus heb hiervoor niet eens een brief hoeven schrijven En ja, bij mijn vorige baan was ik een half uur enkele reis bezig en daarvoor zelfs bijna een uur, dus dit is veel chiller! In NL destijds was mijn reistijd 25 minuten, en toen werkte ik in een andere stad
En morgen en overmorgen wordt het ook eindelijk even minder heet, dus ga nog even twee dagen van de vrijheid genieten, lekker met een boekje in het park!
Mijn ouders hadden alleen āindianen namenā voor ons toen we zoān 6 jaar en jonger waren. Ik was kletstveel en mān zusje klimtveel.
Ik hou van fruit jij bent mijn druifje
Mn moeder noemt me Muis
Oke vraagje
Ik ga werken op een festival en dit zijn mijn diensten
Er gaat een bus (30 min ongeveer) maar ik mag ook op de crewcamping slapen. Ik vind het allebei prima, heb niet echt voorkeur. Ik heb een tent en kampeerspullen en ervaring met werken op een festival. Maar ik zou dan wel in mn eentje moeten slapen.
Wat zouden jullie doen?
0 stemmers
Hangt er een beetje vanaf of je het een leuk festival vindt om verder rond te hangen als dat kan? Op zich zit er op vrijda gen zaterdag bijna 24 uur tussen je diensten dus dat is echt prima om naar huis te gaan, en zondag hoef je ook niet heel vroeg te beginnen.
Ja het is woo hah en dat vind ik heeelll erg leuk en er komen ook vrienden en bekenden
Maar veel mensen vinden kamperen veel nadelen hebben. Aan de andere kant: is de camping kut, dan kan ik alsnog zo naar huis
Herkenbaar. Mijn moeder noemde me ooit Siem. Zo heette onze kat
Hahaha ik vind dit leuk
En panter
Mijn kast is best hysterisch maar dan nóg heb ik vaak zwart aan
Oh joh lekker kamperen dan!! Als je op nacht 1 denkt, dit is echt niet te doen kun je inderdaad tweede nacht alsnog naar huis En WOO HAH lijkt me ook vet joh, heb nog nooit de kans gehad te gaan, maar zou ook zeker blijven
Ik ben een slechte slaper dus ik zou sowieso voor thuis kiezen (+mijn eigen douche) maar als jij prima slaapt zou ik op camping blijven. Relaxt toch in je eigen tent? En scheelt reistijd en dan kun je savonds misschien meer acts zien?
Is het vrijwilligerswerk of betaald werk? Dat laatste: viawat :o mag via pb.