Stel je persoonlijke vraag #9

Ik vind 't prima om vrouw te zijn maar heb er niet echt sterke gevoelens bij? Maar zou ook niet zeggen dat ik liever man was geweest. Alleen nu weet ik niet wat ik moet reageren haha

3 likes

Mijn auto is binnen 2 minuten lekker koud met de airco, dus de ramen blijven dicht!

1 like

Ja maar hoe horen de andere verkeersdeelnemers dan wat voor muziek je aan het luisteren bent?? :thinking:

7 likes

Ik heb een boombox op het dak gemonteerd!

4 likes

Freud approves.

Toen iemand mijn telefoon had gevonden en geretourneerd was ik daar zo gelukkig mee dat ik diegene 50 e heb gegeven. Voor mn tas denk ik vergelijkbaar.

11 likes

Het lijkt mij juist echt super vermoeiend om al dat stootwerk te moeten doen. Volgens mij is het echt mega zwaar haha

2 likes

Dat hoor ik 3 straten veraf al dat je er aan komt scheuren met je achterlijke bas in de autoooo!!! :rage: (ja een persoonlijke ergernis van mij, haha)

1 like

Zet je wel eens expres je ramen open en muziek harder als je coole liedjes luistert, zodat andere weggebruikers dit kunnen horen en denken dat je super flex bent?

• Ja
  • Nee
  • Wtf?

0 stemmers

Als je auto heel warm is, is het efficiënter om even de ramen open te doen zodat het iets koeler wordt/wat warmte wegwaait. Heb ik tenminste ooit geleerd :nerd_face:. Als de ergste warmte weg is wel de ramen dicht zodat de airco goed kan werken.

8 likes

Oh ja zeker

2 likes

Ik luisterde wel super coole muziek tijdens mn MSN tijd en koppelde dat dan aan mijn MSN naam. Zag iedereen wel hoe flex ik wel niet was :metal:t2:

39 likes

Oh dit deed ik ook! Tot ik een keer m’n shuffle aan het laten staan toen ik aan het eten was en er blijkbaar heel veel beschamende muziek langskwam :frowning:

13 likes

Maar dan wel pas de airco aanzetten als je de ramen weer dicht hebt liijkt me? Anders probeer je heel Nederland te verkoelen, lijkt me niet heel efficiënt (en vooral erg verspillend en vervuilend).

2 likes

En contraproductief

Ko-nin-gin

2 likes

All by myyyy seeelf…

Wat zeg je?

• Het Kruidvat
  • De Kruidvat

0 stemmers

En welk verkleinwoord vind je beter?

• Het Kruidvaatje
  • Het Kruidvatje