In het Nederlands zeg ik kon-ing-in, maar in het Limburgs zeg ik koni-g-in en ik vind dat zo fijn klinken
Ik praat tegen de hond, de poes en tegen de planten.
Ja klopt!
Ik wilde ook 10 stemmen maar Bassie blijkt een gigantische lul te zijn dus toen ben ik voor 8 gegaan.
Ik kan alleen maar hier aan denken:
Ik ben een vrouw van deze tijd, ik heb geen last van penisnijd.
Wat een leuke muziek hebben mijn ouders me mee opgevoed.
Ik heb een vriend die vrij zelfverzekerd en heel direct is, wat mensen vaak kunnen opvatten als arrogant en klootzak. Hij zegt ook gewoon alles wat in hem opkomt, denkt er niet over na of dat misschien vervelend opgevat kan worden. Nu is hij pas een vriendin van mij tegengekomen op een bijeenkomst. Ik was er niet bij, maar ze wisten wel van elkaar dat ze allebei mij kennen, maar hebben eigenlijk nooit gepraat.
Van hem kreeg ik appjes: hee, die vriendin van jou is hier. Ik wist niet wie hij bedoelde en hij kon haar naam niet onthouden, dus kreeg ik een vage, niet zo flatteuze omschrijving: zwart haar, wit gezicht, rode lippenstift. Ziet eruit alsof ze rookt (ze rookt niet). Uiteindelijk stuurde hij een foto waar we beiden opstonden, toen had ik het door.
Later zei ik tegen die vriendin van mij: Ohh, ik hoorde dat je X. nog bent tegengekomen? Zij zei dat ze het gesprek naar hem had proberen te openen, maar vond dat hij erg uit de hoogte had gereageerd en vond hem overkomen als een klootzak. Denk dat het hem vrij weinig boeit, maar ze vroeg daarna ook nog: heeft hij iets over mij gezegd? Zij is wel iemand die (in mijn ogen) overmatig bezorgd is over haar uiterlijk en het idee van veroudering. Ik heb daarom gezegd dat hij niets over haar gezegd had verder, maar ergens vind ik dat ook lastig, omdat ik altijd heel eerlijk ben tegen haar. Het blijft in mijn hoofd zitten.
Wat hadden jullie gedaan?
- Ik had het haar eerlijk verteld ook al had het haar misschien gekwetst/onzeker gemaakt. Eerlijk zijn is het belangrijkste
- Ik had het haar niet verteld, het is niet nodig haar om zoiets een rotgevoel te geven
- Anders
0 stemmers
Mijn vriend heeft ook zo’n vriend die regelmatig kutopmerkingen maakt over mijn uiterlijk/ het uiterlijk van anderen. Laatst zei hij dat hij toen mijn vriend en ik net iets hadden, hij hoopte dat het snel uit zou gaan want hij vond mij een hele stap terug qua uiterlijk in vergelijking met de exen van mijn vriend. Echt heel kut om te horen, en ondanks dat ik weer dat hij nogal een klootzak kon zijn, had ik het liever niet gehoord. Nu spookt deze opmerking waarschijnlijk nog jaren door mijn hoofd.
Sorry, lang verhaal en helemaal op mezelf betrokken. Maar ik zou haar dus niet vertellen wat hij zei.
Wat ik eruit opmaak is dat hij niks geks heeft gezegd over haar van: wat een lelijk wijf. Hij gaf enkel een wat onflatteuze beschrijving. Ik zou het lekker zo laten.
Wat een rotopmerking joh, vooral ook dat: ik had gehoopt dat het snel uitging.
Dankjewel voor je verhaal, dit is dus precies wat ik bedoel eigenlijk. Je kan niets met die informatie behalve je er vervelend over voelen en je kunt er niets aan veranderen.
Zij vindt zichzelf doorgaans wel lekker, maar is ook echt veel bezig met haar uiterlijk en denk dat die opmerking echt veel impact op haar zou hebben (ook al vind ik ook dat ze daar eigenlijk geen waarde aan zou moeten hechten). Beter laat ik haar zichzelf lekker voelen ondanks wat een ander daar misschien over denkt en probeer ik zelf die opmerking ook los te laten
Ja, precies wat jij zegt. Zulke types die altijd maar rotopmerkingen rondstrooien moet je eigenlijk ook niet te serieus nemen, maar die opmerkingen kunnen wel ontzettend zeer doen. Daarom denk ik inderdaad dat je je vriendin niet moet vertellen over de opmerkingen. Het is de pijn niet waard en je kunt er zoals je zegt niks mee.
Ik haat 3D, maar de bioscoop hier draait dat vrijwel alleen maar.
Ik zou niet weten wat de meerwaarde ervan is om het wel te vertellen.
Met hoeveel mensen heb jij (ongeveer) gezoend? Dus afgerond. Anoniem
- 0
- 5
- 10
- 15
- 20
- 25
- 30
- 35
- 40
- 45
- 50
- 55
- 60
- 65
- 70
- 75
- 80
0 stemmers
100 staat er niet bij, haha echt zo slecht maar vroeger was een potje tongen met iemand mijn hobby.
Alleen huidige vriendin dus 1, maar dat is afgerond 0
Dit is echt verwarrend voor mij. Gisteren zei iemand me ook dato k het altijd warm heb, maar toen dacht ik dan ken je me niet goed. Ik heb het in beweging eigenlijk altijd snel warm, zweet snel en hoef dan niet veel kleding aan te hebben. In de zomer is dit vooral.
Maar als ik stil sta of zit of onder de 20 graden buiten ben, dan heb ik het al heel snel koud ondanks warme kleding. Thuis zit ik het halve jaar in mijn slaapzak en een dik vest en pantoffels.
Ja, ik vraag me ook af hoe je zoiets afrondt. Ik dacht meer dan 0 maar naar boven afronden.
@babushkababy
Bellen op terras:
(Dus niet hallo mam ik kom om 12 u aan kun je me oppikken, maar echt gesprekken van 5 min of langer).
- Heel normaal, doe ik ook wel eens
- Aso
0 stemmers
Mijn record is 12 op een dag carnaval. Het was ook gewoon echt een doel van een vriendin en mij om allemaal random gasten te zoenen want dat vonden wij horen bij carnaval.