Ja dat kan idd ook, ik bedoel eigenlijk vooral de eerste lettergreep, ik pas ff de poll aan
Bij een bepaalde Nathalie moest ik het uitspreken zoals Amélie
Ja ik wist dus helemaal niet dat Naatelie een optie was, hoorde het laatst iemand op tv zeggen maar had die uitspraak daarvoor nog nooit gehoord!
Wist dus ook niet dat Nathalie een naam was waarbij je ouders een uitspraak konden kiezen haha maar idd dan is afhankelijk van de persoon logisch.
Ik hoor mensen soms ook nattalieee gebruiken, stond niet tussen je opties
Natte Alie
Ik heb trouwens ook met vriendinnen gezoend maar dat vond ik niet meetellen. Geen idee waarom.
Die Nathalie die ik kende kwam uit echt een kakgezin en die broers en zus hadden ook kaknamen maar ik vind Nathalie dus eerder een tokkienaam.
- Nathalie vind ik een tokkienaam.
- Een beetje een tokkienaam.
- Geen tokkienaam.
- Een kaknaam.
0 stemmers
Ik zelf niet veel omdat ik een aantal langere relaties heb gehad, maar een vriendin van mij wel en dat is echt een soort running joke in onze vriendengroep. We houden zelfs statistieken bij van hoeveel % van de mannen die ze heeft gezoend Martijn heten enzo.
team zero
Jouw naam is:
- Tokkie
- Beetje tokkie
- Top 10 meest gegeven namen (basic dus)
- Kak
- Beetje kak
- Uniek
- Beetje uniek
- Normaal
- Nederlands
- Niet Nederlands
- Alternatieve spelling
- Normale spelling
- Met accent/trema etc
- Op meerdere manieren uit te spreken
- Op één manier uit te spreken
- Vaak goed geschreven
- Vaak verkeerd geschreven
- Dubbele naam
0 stemmers
Ik wilde vet enthousiast op tokkie stemmen maar dat is m’n tweede naam die tokkie gevonden wordt Vind m’n roepnaam wel normaal maar mensen maken er qua spelling wel af en toe iets lilleks van.
Beetje uniek kan niet . Heb in mijn leven drie anderen ontmoet met mijn naam, hij komt niet heel vaak voor, maar door een film is hij vrij bekend.
Frans?? Ik ben benieuwd nu
Ik heet geen Frans
Jammer, dat had ik echt leuk gevonden
Volgens mij ben ik in amerika wel tokkie. In nederland valt t mee
Ik zit nou de hele tijd hiermee in mijn hoofd:
Hee Fransje hier, lopte gij nou ok altij te kutte meej oew plestik
Alleen als er niks anders is, anders drink ik light of zero.
Ik heet Silke. Wat mensen daar allemaal van kunnen maken is echt om te huilen haha. Had op de middelbare school ook een lerares die me standaard Sielke noemde, vreselijk vond ik dat (en de puber Silke ging dan ook niet reageren want ‘zo heet ik niet’)
Mijn naam komt vaak in memes voor maar ik weet niet of hij daarom tok of kak is