Stel je persoonlijke vraag #9

Ik vind het zo lullig om namen als kak of tokkie of wat dan ook te bestempelen. Ik snap het wel hoor want veel namen hebben nu eenmaal een bepaalde connotatie maar het is zo sneu eigenlijk dat je alleen al met je naam al een soort vooroordeel creëert.

(Zelf heb ik een top 10 naam dus heb er nooit echt last van geloof ik.)

10 likes

#nameshaming

1 like

Ok ik wis het weer. Wil niemand shamen!

1 like

Oh ik bedoelde het niet naar jou hoor, want namen hebben dat nu eenmaal en dat is niet jouw schuld. Ik vind het gewoon stom dat het zo is.

1 like

Ja er zijn zelfs hele onderzoeken naar gedaan. Vind namen altijd erg interessant en zulke onderzoeken ook. Als ik een tokkie naam blijk te hebben boeit me dat niets, maar wil niemand zich ook maar iets van rot laten voelen!

1 like

Nou beide zijn, vind ik, best tokkie :joy:

Zelfde schrijfwijze ook?

Ik wilde je al taggen. Dan ken ik niemand :joy::sweat_smile:

1 like

Ik twee andere meisjes bij mij uit de stad! En als jouw schrijfwijze ook mag dan nog twee haha

1 like

afbeelding

7 likes

Exact hetzelfde geschreven en hetzelfde uitgesproken ken ik niet. Ik ken wel iemand waarbij je hetzelfde uitspreekt en die het anders schrijft en iemand die het op dezelfde manier gespeld heeft, maar op z’n Frans uitspreekt.

Ik had een huisgenoot met dezelfde naam, ik vond haar echt stom dus ik vond dat ze de reputatie van onze naam verpestte. Toen ik wegging uit dat huis is ze ook Acculader2 gebleven.

4 likes

Ik ken niemand met mijn naam, maar er is wel een liedje over dus zo bijzonder is ie niet haha.

1 like

Nee wat moderner haha

Acculaderder :joy:
Ik werk in het onderwijs, ik kan al vrij veel namen schrappen. In elke klas waar ik heb lesgegeven zit een Emma

4 likes

Welke stad is leuker voor een nachtje weg?

• Gent
  • Brugge

0 stemmers

Annabel
Laura
Rosanne
Suzanne

:grimacing:

1 like

De 3e hahah.

4 likes

Anne, Mandy, Johanna, Delilah, Jolene?

4 likes

Mijn naam staat in de top 10 van populairst meisjesnamen van 1989 en dan zelfs in de top 3 dus fml. :upside_down_face: