Als iemand tegen jou zegt ‘Ik ken hem/haar van binnen en van buiten’ ga je er dan vanuit dat ze seks hebben gehad?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Als iemand tegen jou zegt ‘Ik ken hem/haar van binnen en van buiten’ ga je er dan vanuit dat ze seks hebben gehad?
0 stemmers
In principe niet maar hangt wel een beetje af van de manier waarop het gezegd wordt haha
Ja ik had laatst dus een rare miscommunicatie want ze keek er een beetje guitig bij maar ze bedoelde dat dus echt totaal niet haha
Mijn achternaam komt alleen niet voor in Zeeland en verder in elke provincie. Niet uniek:sob:. Die van mijn moeder dan weer weinig. En van mijn date kan niet eens worden weergegeven want het is minder dan 5. Dus misschien wel 0.
Dit is een mini-biecht waar ik net aan werd herinnerd, maar ik denk er wel een leuke poll van te kunnen maken.
Tijdens mijn studententijd datete ik een tijdje met een jongen die mij (achteraf bleek) niet zo trouw was als hij beloofde. Toen het nadien uit was heb ik als ~wraak~ voor iedere mailinglist zijn e-mailadres ingevuld en denk dat dat er wel een stuk of 50-60 zijn geweest (was nogal een maniakale avond achter de computer). Vind het wel kinderachtig van mezelf, maar voelde ook wel goed.
Heb jij wel eens een petty wraakactie gedaan bij een ex?
0 stemmers
Zoja, in welke categorie viel dat (anoniem)? (Was nogal moeilijk om opties te verzinnen eigenlijk, maar ben benieuwd naar smeuïge verhalen)
0 stemmers
Ik weetniet in welke categorie dit valt maar ik heb bij 1 ex zijn trui over de schutting gegooid en ik moest ook de vuilnis wegbrengen dus heb ik ook mijn vuilnis bij hem over de schutting geflikkerd. Vond hem zelf namelijk ook een stuk vuilnis. Hij was boos. Kinderachtig maar ik vond het verdient.
In het begin van m’n studietijd heb ik, nadat m’n vriend vreemd was gegaan hem uitgeschreven voor z’n vakken en z’n tentamens, waarvoor ie zich niet opnieuw in kon schrijven. Had namelijk zijn wachtwoord voor het studenten gebeuren en gunde hem studie vertraging. Dit leek me de beste wraakactie omdat z’n studie alles voor hem was haha.
Edit; zijn vader had me ook uitgenodigd bij hem thuis, met de toevoeging erbij dat ik dan vooral alleen moest komen, maar dat ging me te ver. Is nog wel door m’n hoofd geschoten in die tijd, was best een leuke man.
Heel kneuterig, maar mijn ex was echt anti-eten in bed. Snap ik ook wel, dus ik heb de laatste paar dagen dat ik daar was alleen maar crackers met hagelslag gegeten, veelal in bed. En ik heb wat foto’s verscheurd en al mijn vrienden hem laten verwijderen van social media, hij wil heel graag honderd volgers en die had hij net gehaald, maar zonder mijn vrienden zat hij er weer onder.
Niet echt juicy, ook niet superpetty.
Ik moet hier hardop van grinniken, supernice
Hahaha deze is echt nice.
Die van de crackers in bed ook @Acculader, ik geniet hier echt te veel van.
Mijn ex was mega lui en ruimde nooit op in ons appartement en dat was echt een grote teringzooi. Ik heb nadat ik het uitgemaakt had mijn eigen spullen gepakt en de meubels die ik mee wilde nemen en heb hem voor de rest alles laten regelen en opruimen
Ik heb wel eens een gewone vriend ingeschreven op alle cavia fora en nieuwsbrieven, dat heeft m maanden gekost om er vanaf te komen.
Was trouwens niet boos, vond mezelf gewoon grappig.
Haha hardop gelachen, zeer goed bestede avond als je het mij vraagt.
Heb alleen de lievelingssokken van mijn ex meegenomen toen ik mijn spullen uit ons huis ging halen, mijn zusje wilde de helft van zijn spullen meenemen (“nog een strijkijzer nodig?”) want hij had me ook aardig bedonderd maar dat ging me net te ver.
Love deze!
Wat gebeurde er dan met die cavia fora? Kreeg hij meldingen van nieuwe topics ofzo?
Ja Mn huisgenootjes en ik hadden eerst een accountnaam gemaakt met zijn e-mail, die we via zn openstaande mail hadden geverifieerd (de hele reden was sowieso dat ie zn mail open had laten staan op Mn laptop en we het onethisch vonden om zn mail te lezen voor iets juicys) zn account naam was “CaafjeJan” (maar dan zijn naam) en toen hadden we allerlei ontzettend domme vragen gesteld en die mensen op die fora zijn dus bloedfanatiek Hahaha.
Hij mocht zelfs naar Caviadorp komen, wat de hel dat dan ook is. Met kerst hadden we ook allemaal caviakaarten rondgestuurd op die fora en toen zat ie er weer n maand aan vast.
Moniek, angeliek, aniek? Iets met -iek?
Dat denk ik ook altijd bij het woord tokkie. Ik ken een hele aardige en nette meneer Tokkie. Lijkt me echt verschrikkelijk om je naam zo vaak op zo’n negatieve manier tegen te komen.