Stel je persoonlijke vraag #9

Ik wilde vet enthousiast op tokkie stemmen maar dat is m’n tweede naam die tokkie gevonden wordt :sweat_smile::woman_shrugging: Vind m’n roepnaam wel normaal maar mensen maken er qua spelling wel af en toe iets lilleks van.

4 likes

Beetje uniek kan niet :sweat_smile:. Heb in mijn leven drie anderen ontmoet met mijn naam, hij komt niet heel vaak voor, maar door een film is hij vrij bekend.

1 like

Frans?? Ik ben benieuwd nu

1 like

Ik heet geen Frans

51 likes

Jammer, dat had ik echt leuk gevonden

2 likes

Volgens mij ben ik in amerika wel tokkie. In nederland valt t mee

Ik zit nou de hele tijd hiermee in mijn hoofd:
Hee Fransje hier, lopte gij nou ok altij te kutte meej oew plestik

12 likes

Alleen als er niks anders is, anders drink ik light of zero.

2 likes

Ik heet Silke. Wat mensen daar allemaal van kunnen maken is echt om te huilen haha. Had op de middelbare school ook een lerares die me standaard Sielke noemde, vreselijk vond ik dat (en de puber Silke ging dan ook niet reageren want ‘zo heet ik niet’:roll_eyes::joy:)

16 likes

Mijn naam komt vaak in memes voor :slightly_frowning_face: maar ik weet niet of hij daarom tok of kak is

1 like

Mitchel???

13 likes

Ik heet zoals een van de Dispuutstrutjes van Koefnoen, maar ik kom helemaal niet uit een kak familie en ik ken mijn eigen naam eigenlijk ook niet als kakkineus in mijn omgeving haha. Maar misschien ben ik gewoon superbiased.

1 like

Hahahaha :joy::hotdog: nee

1 like

Karen?

5 likes

Lisa! Vind ik niet tok of kak. Populaire naam. Dus dan worden er veel mensen in getagd, in die memes

ik heet Marcia. Is dat tokkie? Die 3 lettergrepen vinden mensen altijd erg ingewikkeld dus wordt Mar-sie-ja altijd Mar-sja…

1 like

Bestaat rumag nog? Daar werd echt supervaak de naam Lisa gebruikt.

1 like

Haha nee, @Acculader heeft hem al geraden. Ik zal nooit een kort asymmetrisch kapsel kunnen nemen.
Jouw naam vind ik niet tokkie trouwens! Ook niet kak, mooie naam juist

3 likes

Oh jouw naam vind ik ook niet kak of tokkie!

*polls weg

Gadver, ik kom erin voor :joy:

1 like

Haha kun je je tweede naam aannemen? :stuck_out_tongue_winking_eye: