Wat leuk! Ik kom uit de bovenste linkervlek direct naast jouw vlek (niet A maar O)
Mijn voornaam is in totaal 61 keer voorgekomen in Nederland
Ik heb de poll gemist maar was erg nieuwsgierig door die website haha
Finkers?
Komen we daar niet allemaal uit
Wist je dat Nederland in de verlenging speelt van de halve finale en voor staat?
- JAAAAAA
- Nee pleur op met je voetbal
0 stemmers
Ik had ook even opgezocht haha, mijn voornaam ook maar 61 keer en ik ben de enige uit mijn geboortejaar⊠Nu voel ik me ~special snowflake~
Nee die komt uit een andere provincie
@Karl_Lagerfeld hahahahaha ik dacht al zal ik er zelf zoiets bijzetten
Ik had wel standaard mijn BFFLâs in mijn msnnaam staan, incl. hartje. Dan wist je dat je part of the group was.
Ja, ik weet het. âJAAAAAâ is voor mij verder wel overdreven, want kijk het verder niet echt (en interesseert me ook weinig). Mijn vriend zit te kijken.
Aah ik moest ff nadenken maar ik snap je!
Leuk idd dat kom je niet vaak tegen
Wie van de flexitariĂ«rs (haat aan dat woord: mensen die overwegend vega eten maar af en toe wel vlees) heeft de opmerking âo begin je weer?!â wel âns naar haar hoofd geslingerd gekregen als je over milieu/dierenleed/ĂŒberhaupt minder vlees eten begon?
- Ja
- Nee
- Is de BBQ al heet? Ik leef voor vlees!
- Begin me dâr nie overr
0 stemmers
Ja, terwijl ik me tegelijk hypocriet vind want ik ben niet vega/vegan. Maar ook al minderen met vlees is voor mensen (mn vader ) reden om te gaan zeuren.
Haha toen ik later nog even goed keek, dacht ik kutâŠ
Ik heb een emailadres met voornaamachternaam55@hotmail.com. Het is echt al zoooo vaak gebeurd dat iemand zei me een mailtje te hebben gestuurd en dan dat cijfer vergeten was. Dus diegene met mijn naam heeft echt superveel mailtjes binnen gekregen die eigenlijk voor mij bedoeld waren. Heb haar daarom op een gegeven moment opgezocht op Facebook, maar vond mezelf toch wel veel leuker hoor. Echt zo raar om iemand te zien met dezelfde voor- en achternaam. Kwam er trouwens laatst achter dat ze haar emailadres heeft opgezegd. Ze zal het wel niet zo fijn hebben gevonden haaha
wat is jouw idee/gevoel over het gebruiken van andermans tandenborstel als jij die van jou vergeten bent. of andersom.
die van je partner
- bah
- oke
0 stemmers
die van je date
- bah
- oke
0 stemmers
die van een vriendin/vriend
- oke
- bah
0 stemmers
Heb jij buren waar je je aan stoort?
- ja regelmatig of vaak
- soms
- nee zelden of nooit
0 stemmers
voor de mensen die zich zullen afvragen waarom ik het bah vind om een tandenborstel met mijn vriend te delen want âje zoent ookâ haha dit gesprek heb ik vnv gehad met vriendinnen vandaar deze vraag.
ik vind een tandenborstel gewoon een stap te ver omdat het je tanden poetst en er dingen achterblijven in de borstel
De zit erop
heb jij ooit ergens een foto met een snapchat-filter geplaatst. dus bijv. als profielfoto ergens, of op insta, fb
- Nee
- Ja
- ik durf het niet toe te geven
0 stemmers
Stel, je hebt het in een gesprek over deze vrouw. Hoe noem je haar?
- Yolanthe
- Yolanthe Cabau
- Yolanthe Cabau van Kasbergen
- Die van Wesley Sneijder
- Die met bruin haar die met een voetballer is getrouwd
- De ex van Jan Smit
- Ik mag Yo zeggen
- Ik weet niet wie dit is
0 stemmers