Ik lees dit op de ochtend waarbij ik om 05:30 werd gewekt terwijl ze gezellig aan het kletsen waren ofzo. Wtf het is 05:30, houd je bek. Ben echt chagrijnig want lag al te laat op bed en slaap steeds zo slecht. Lag net weer lekker te slapen natuurlijk toen mijn wekker ging.
Waarom zou je dan geen nieuw mailadres gaan gebruiken?
Stel, je date al tijden (serieus) met een collega, maar je vind het zelf lastig omdat je in een functie werkt waarin je zelf vind dat het niet helemaal gepast is. Er is overigens geen beleid over relaties op de werkvloer, de directeur heeft immers twee kinderen met de receptioniste, en die heeft voor haar zijn vorige vriendin (de vorige receptioniste) verlaten. Jullie omgang buiten het werk om is verder niet bekend, ook al zien collega’s wel dat jullie het goed kunnen vinden.
Jij gaat uit dienst, dus dat probleem is opgelost en je durft je date dan ook je vriend te noemen. Je gaat gewoon goed weg, maar vertelt nog steeds niet over jullie relatie. Echter, eind december is er een feestje mét partner. Ga je mee of niet?
- Ja, leuk om oud-collega’s weer te zien!
- Ja, je bent toch zijn partner!
- Ja, en wel om deze specifieke andere reden:…
- Nee, wellicht gaan mensen alsnog lastig doen
- Nee, niet naar feestjes van je oud werkgever gaan
- Nee, en om deze specifieke andere reden:…
0 stemmers
Volgens mij heb ik dit verhaal op egf ook weleens gepost. Maar toen mijn ex mij op een heel lullige manier (voor de 2e keer!) had gedumpt was ‘ie ff vergeten dat hij nog een blazer bij me had liggen. Toen heb ik een bakje over-de-datum garnalen uit m’n koelkast gepakt en die meurende garnalen in zn binnenzakje gestopt en deze heel netjes dicht genaaid. Vervolgens dat jasje zo door zn brievenbus gepleurd. Nooit meer wat van gehoord.
Is alweer heel wat jaartjes geleden en hoewel het echt niet netjes is om zo wraak te nemen heb ik er geen spijt van… hehehe
Minder dan 5 is écht heel weinig.
Mijn moeders achternaam komt ongeveer 20 keer voor en dat is ook allemaal directe familie.
Kan ze zou aanwijzen: Ohhh, ja, en dat is tante Gerda, en dat is oom die en die.
Yolanthe bakau van kasbergen
Als je een redelijk unieke achternaam hebt, zou je dan willen weten of er iemand op het forum zit met dezelfde achternaam? Of zelfs als je een veel voorkomende naam hebt, wil je dan weten of en hoeveel forumleden dezelfde achternaam hebben?
- Ja
- Nee
- Anders, nl:
0 stemmers
Hahaha omg ik kan me het maken van deze poll niet meer echt herinneren. Maar wel een leuke poll! Ik sliep gewoon rond dit tijdstip
Lid van soort vakbond, via daar ook rechtsbijstand en automatische arbeidsongeschiktheidsverzekering omdat ik in loondienst ben. Ik zou eigenlijk een aanvullende particuliere arbeidsongeschiktheidsverzekering moeten hebben omdat ik wat meer verdien dan verzekerd wordt, maar ik durf het niet zo goed aan omdat ik bang ben dat het sowieso geweigerd wordt omdat ik PTSS in mijn voorgeschiedenis heb.
Haha vond het wel funny aangezien jij gezegd had dat jij echt niksss met celebs had en het kon je niks schelen wat Yolanthe als ontbijt at. Wat een afgrijselijke jas draagt ze btw.
Ik heb de drie mensen met exact dezelfde naam als ik heb toegevoegd op facebook en dan feliciteer ik ze ook op hun verjaardag
Dan staat er
vitaminwater vitaminwater
“Happy birthday!”
En dat vind ik grappig
Heeft iemand anders die poll aangemaakt bedoel je?
Nee ik werd denk ik wakker vannacht en toen moest ik aan Yolanthe denken en toen wilde ik deze poll maken hahaha
Het begint nu wel te dagen
Ik heb ook ooit mijn naamgenoot toegevoegd maar ze heeft nooit geaccepteerd
Lullig!!
Hahah ahw, maar ik zou zelf ook niet iemand accepteren alleen maar omdat je dezelfde naam draagt.
Haha ja ik snap het ook wel, maar wel een gemiste kans, bevriend met m’n naamgenoot
Wellicht ooit al gevraagd, maar ik kon het niet vinden.
Voor het beste resultaat, graag op beide polls stemmen!
Heb je een kind/kinderen of ben je zwanger?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Nu iets genuanceerder:
Heb je een kind/kinderen of ben je zwanger?
- Ja
- Ben zwanger
- Ja en ben ook zwanger
- Nee
0 stemmers
Ik ben de enige in heel nl met mijn achternaam. En eigenlijk hoort er een s achter mijn achternaam maar die is er af geknipt door nl toen we naar nederland kwamen. Dus eigenlijk ben ik de enige ter wereld met mijn achternaam als hoe die nu geschreven is.
Als in een foutje? Je bent Grieks toch? De Griekse jongen die ik ken heeft ros op het einde en als er ro zou staan is het ineens een plaats in Pakistan ofzo.