Stel je persoonlijke vraag #9

44 mensen met mij achternaam en ik ken ze allemaal! Wonen echt vrij dicht bij elkaar allemaal.

22 likes

Tsja moest iets unieks hebben met zon saaie achternaam hè hahahah

6 likes

Als je mijn voornaam intypt op Facebook/Google vind je alleen mij haha

3 likes

Dat durf ik van mezelf wel te zeggen. Mijn naam komt minder dan 5 keer voor in Nederland volgens de voornamenbank.

afbeelding

3 likes

Ik heb “uniek” gestemd, want nog nooit iemand tegengekomen met dezelfde naam als ik.

Volgens KNAW 23 stuks, dus minder uniek maar wel heel weinig haha. Daarbij een enkeling die een eigenzinnige spelling hebben gekregen qua accenten en trema’s die niet “horen”. In het land waar mijn naam vandaan komt is die wel een stuk meer voorkomend :stuck_out_tongue:

2 likes

-weg-

7 likes

We hadden op de middelbare ook achterlijke bijnamen voor elkaar, wel herleid van onze namen, heel ver weg. Op een gegeven moment was ik Ponyboy. Kom via een omweg van mijn naam af. Ik denk dat ik zeker 20 bijnamen herleid van mijn naam heb.

3 likes

Ik ben nu heel benieuwd waar jij vandaan komt, ik kom namelijk uit de beurt van de donkerste vlek op je kaart haha.

1 like

-weg-

1 like

Hoever zou je gaan om geld te besparen

• Douchen in de sportschool ipv thuis ivm water
  • Poepen op openbare gelegenheden en werk ivm wc-papier
  • Koffie nemen op werk en niet thuis
  • Langere reistijd door te fietsen om benzine te sparen
  • Geen lekkere dingen kopen bij boodschappen alleen noodzakelijke
  • Kleren dragen niet helemaal je smaak zijn maarja soit

0 stemmers

Wat leuk! Ik kom uit de bovenste linkervlek direct naast jouw vlek (niet A maar O)

1 like

Mijn voornaam is in totaal 61 keer voorgekomen in Nederland
Ik heb de poll gemist maar was erg nieuwsgierig door die website haha

Finkers?

Komen we daar niet allemaal uit

7 likes

Wist je dat Nederland in de verlenging speelt van de halve finale en voor staat?

• JAAAAAA
  • Nee pleur op met je voetbal

0 stemmers

Ik had ook even opgezocht haha, mijn voornaam ook maar 61 keer en ik ben de enige uit mijn geboortejaar… Nu voel ik me ~special snowflake~

Nee die komt uit een andere provincie :stuck_out_tongue_winking_eye:

@Karl_Lagerfeld hahahahaha ik dacht al zal ik er zelf zoiets bijzetten

Ik had wel standaard mijn BFFL’s in mijn msnnaam staan, incl. hartje. Dan wist je dat je part of the group was. :joy:

1 like

Ja, ik weet het. “JAAAAA” is voor mij verder wel overdreven, want kijk het verder niet echt (en interesseert me ook weinig). Mijn vriend zit te kijken. :woman_shrugging:t3:

2 likes

Aah ik moest ff nadenken maar ik snap je!
Leuk idd dat kom je niet vaak tegen :smile: