Ben jij weleens naar het circus geweest?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Vind jij dat optredens met dieren bij het circus verboden moeten worden?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ben jij weleens naar het circus geweest?
0 stemmers
Vind jij dat optredens met dieren bij het circus verboden moeten worden?
0 stemmers
Vind jij het zielig voor paarden dat er op ze wordt gereden?
0 stemmers
Ja vooral omdat ik veel lompe paardenmeisjes âkenâ
Kamperen:
0 stemmers
Alleen wanneer iemand weet wat ie doet, er goed voor het paard wordt gezorgd, hij/zij genoeg rust en âvrije tijdâ krijgt, er rekening wordt gehouden met bepaalde omstandigheden en of het paard er uiteraard voor geschikt is.
Cross Country (waarbij veel paarden gewond raken omdat ze doorgedreven worden tot het einde) vind ik bijvoorbeeld niet kunnen.
Bij Cross Country en sommige andere wedstrijden worden paarden vaak ook ter plekke dood gemaakt als ze vallen en een been breken
ik ga soms met mân vriend mee (die wedstrijd springt) en wil dit echt nooit mee maken, hij heeft het wel een paar keer meegemaakt. Zo erg
Edit: Info van mân Britse schoonfamilie die al jaren professioneel rijdt, maar ik wil er zelf geen onderzoek naar doen want ik ben een tere ziel en wil alleen maar knuffelen met paarden
Voor een enkele keer, namelijk 3 dagen per jaar op het festival waar ik elk jaar heen ga
Heb verder ook alleen maar op kamp gekampeerd met school/sportvereniging. Nog nooit met mân ouders gekampeerd omdat mân moeder er een hekel aan heeft. Als ik zelf op vakantie ga zal ik ook altijd 100% voor een hotel kiezen.
Ja same here. Wel eens op een camping geweest met mân ouders en dan in zoân huisje, ik dacht altijd dat dat kamperen was maar volgens kampeerders is dat geen kamperen. Mijn moeder vind het ook stom want ze begon altijd weer over hoe vreselijk het kamperen in Frankrijk was met mân vader toen ze net âverkeringâ oid. hadden en in een klein tentje sliepen en ja alle spullen lagen in de auto!!! En je moest elke keer alle spullen uit de auto halen!! En dan heb je vakantie dan ga je toch niet kamperen!! bladibla. Ik heb 3 keer echt gekampeerd en dat is me wel bevallen. Maar ik vind het heel kut dat je geen lekker bed hebt en zou ook altijd eerder voor een hotel kiezen.
Hadden/hebben jouw ouders een caravan?
0 stemmers
Mijn vader vond een caravan 'nepâkamperen, want dan neem je gewoon je huis mee. Dus wij gingen altijd in een echte tent die lekker moeilijk was om op te zetten
Ik heb het vroeger heel vaak gedaan met mijn ouders en toen vond ik het superleuk! Met zân allen in een grote tent. Maar tegenwoordig lig ik toch liever in een echt bed. Voor festivals maak ik een uitzondering. 
Hahaha oja daar had ik nog niet eens over nagedacht. Dat valt dan denk ik onder het ekte kamperen. Ik heb 3 weken in een tent geslapen met een vriendin en haar ouders stonden dan ook op die camping op een andere plaats met hun caravan. Die vader ging als voorbereiding voor de vakantie een paar keer onze tent opzetten in hun tuin. Geweldig haha.
Sliepen jullie dan met het hele gezin in dezelfde tent of?
Ja voordat we op vakantie gingen moesten we ook altijd de tent een keer opzetten in de tuin om te kijken of alles nog compleet was. Als kind vond ik dat wel leuk, want dan kon je alvast in de tent slapen, dan was het echt vakantie. Toen we jong waren sliepen we allemaal in één tent, maar mijn zus en ik kregen vanaf een jaar of 8-10 (denk ik) ons eigen koepeltentje
Oja HEERLIJK zoân koepel tentje waarin je elke ochtend wordt weggefikt door de brandende zon. Maar ik denk dat een kind dat veel minder kan schelen en het juist heel leuk vindt.
Weet jij wat een De Waard tent is?
0 stemmers
https://www.thefryecompany.com/ vind ik ook nog heel fijn. Gaan lang mee en werden vroeger ook verkocht op zalando.
Geen caravan, maar wel een vouwwagen, same difference right? Maar dat was wel pas wat later, zijn ook wel eens met twee minitentjes naar Zuid-Frankrijk gereden, ik mijn eigen tentje en moeder en stiefvader het andere. En dan maar bidden dat het niet regent, wat dat betreft was de vouwwagen toch wel chiller. Sliep wel altijd in een eigen tentje trouwens, ook al paste ik makkelijk in de vouwwagen erbij.
Mijn vader had een De Waard, die deelden we wel, ieder een eigen cabine. Was echt een prachtig ding, maar wat een kreng om op te zetten met zijn tweeĂ«n, zeker als een van de twee een superskinny meisje van drie turven hoog isâŠ
Als er een soort (memory) spel was waarbij je de gebruikersnaam van een FFâer moest koppelen aan een ondertitel of avatar, welke link zou jij makkelijker leggen?
0 stemmers
Als je van de 50 FFâers die het meest hebben gepost de gebruikersnaam kreeg en gevraagd werd om ze te matchen met een avatar. Hoe veel zou jij er dan denk je goed hebben?
0 stemmers
en de combinatie gebruikersnaam + ondertitel
Als je van de 50 FFâers die het meest hebben gepost de gebruikersnaam kreeg en gevraagd werd om ze te matchen met een ondertitel. Hoe veel zou jij er dan denk je goed hebben?
0 stemmers
De laatste en de tweede vraag zijn hetzelfde 
Nu wil ik echt dit spel spelen