Ik heb chuck taylor 70 all stars. Die hebben een dikker en zachter voetbed, die vind ik 1000x beter lopen dan de gewone!
Ook een recent vertrek dan! Volgens mij heb ik haar deze week nog zien posten! Jammer
@Archimedes Ik weet niet of ik ooit kinderen krijg, maar als ik ze krijg ga ik direct flesvoeding geven, omdat ik dat gewoon makkelijker vind. In het begin elke twee uur aan de borst, en ook kolven zodat de man âs nachts ook flesje kan geven lijkt me zwaar en heb daar geen zin in. Vind het jammer dat het niet mogelijk is om gewoon af en toe borstvoeding te geven voor de leuk en de rest op te vangen met flesvoeding want dan moet je alsnog kolven. Het lijkt me ook een gedoe icm met werk (en ik zou het liefst wel 4 dagen blijven werken + mijn partner 4 dagen, maargoed hij kan geen borstvoeding geven/kolven). Ik weet niet of dit wat inzicht geeft, maar dat zijn mijn overwegingen.
Ik verlang hier intens naar.
De geur van jasmijn (de bloem) in thee/parfum/schoonmaakproducten etc. Vind het zelf een van de lekkerste geuren, maar hoor er ook veel negatiefs over haha.
- Heerlijk!
- Gaat ermee door
- Niet mijn smaak, maar veel plezier ermee
- Gadver, stinkt
- Nog nooit geroken
0 stemmers
Juist, er gaat niks boven Nike. Ik heb 1 paar adidas en 2 paar all stars en verder alles Nike. Dus ik heb op mijn top 1 gestemd.
Geinig trouwens dat jij zegt dat je ook wel een paar Karhuâs zou willen, die vind ik ook leuk. Maar is nog niet zo bekend volgens mij
ik heb ook wel 2 paar uggs, maar die draag ik tegenwoordig alleen ala het E CHT koud is. En heb 2 paar shabbies, maar kan nou niet zeggen dat die lekker zitten
Omdat tie automatisch afgaat als je dit topic aanklikt.
Omdat hij nu elke keer afspeelt
Ik dacht altijd dat ik het heel erg zou vinden maar mijn ex was toch echt 6 cm kleiner dan ik en ik ben nog geen 1.70. Heb er nooit last van gehad, ik droeg ook gewoon altijd hakken. Het ligt er gewoon aan hoe zelfverzekerd iemand is. Mijn ex had zijn lengte gewoon geaccepteerd en had niet zoân minderwaardigheidscomplex ofzo. Nu interesseert het me niet meer en de gozer die ik nu date is 1.85 en dat vind ik echt vet lang
Saaie vraag, maar ik ben benieuwd. Updates/ nieuwsbrieven /reclame daargelaten, wanneer heb je je laatste (privé) mailtje ontvangen?
- Vandaag
- Deze week
- Deze 1-2 weken
- Deze maand
- Dit kwartaal
- Langer dan dit kwartaal geleden
- Ik heb nog nooit een email gehad
0 stemmers
Bonusvraag: van wie kwam je laatste mail?
- Oma/opa
- Vader/moeder
- Broer/zus
- Andere familie
- Een vriend/vriendin
- Partner
- Buren
- Werk
- Huisbaas
- Anders
0 stemmers
Ik mail voor mijn werk namelijk best veel, maar prive echt amper!
wow huh ja ze is ineens weg! ze heeft gisteren volgens mij nog polls gemaakt toch.
zou jij gedag zeggen als je je account laat verwijderen?
- ja
- nee
- weet ik (nog) niet
0 stemmers
Aan de ene kant wil ik âomg we gaan je missenâ berichtjes. Aan de andere kant wil ik âhuh waar is pretty?â BerichtjesâŠ
Koriander
- Kom maar door, hoe meer hoe beter
- Lekker!
- Mwah het gaat wel
- Getver
- Ze moeten iedereen die iets met koriander maakt afvoeren naar een aparte provincie
0 stemmers
Ik wil zooo graag op kinderen passen of uberhaupt een klein kindje/baby optillen en knuffelen maar heb dat nog nooit gedaan, maar wil het zo zo graag
Ikzelf heb mijn verhaal verteld aan een tijdschrift en is gepubliceerd, ook ken ik persoonlijk mensen waarvan ze (anoniem) in een tijdschrift hebben gestaan met hun verhaal. Deze verhalen zijn 100% waar maar ik geloof niet dat alle verhalen door âechte personenâ zijn verteld. Beetje 50/50 dus.
Pittig eten
- Ik bestel gerust een gerecht met 3 pepers op de kaart bij de Thai en gooi daar nog een schep sambal door
- Ik doe altijd heel stoer dat ik wel van pittig eten houd maar stiekem sta ik in de fik
- Ik ben een echte tata en vind een Knorr wereldgerecht al pittig genoeg
0 stemmers
- Nooit meer vlees
- Nooit meer kaas
- Ik ben vega(n)
0 stemmers
Ik kan best okee tegen pittig maar ik vind dat eten gewoon nooit zo lekker
Voor mij staat moeder worden echt gelijk aan borstvoeding geven. Daar ben ik al van overtuigd sinds ik een puber ben en sowieso denk ik ook al sinds ik klein ben (heb zelf redelijk lang borstvoeding gekregen). Ik kan me amper voorstellen dat het niet zo lu ukken of er problemen bij komen kijken, terwijl je dat toch best regelmatig hoort. Ik zou dus echt moeite hebben met accepteren als het misschien niet lukt.