Ik zou het wel willen proberen, maar de vraag is of dat zal lukken. Heb kleine borsten, net als mijn moeder en die moest na een week proberen over gaan op flesvoeding bij mij. Bij m’n jongere zusje heeft ze het niet eens meer geprobeerd omdat ze ook amper melkproductie had.
Ik heb ook kleine borsten en een moeder die geen productie had, maar geef nu al 2 jaar bv aan m’n zoontje en mijn dochter kreeg ook 1,5. Dus wie weet lukt het wel
Ah goed om te horen!!
Dit gaat er allemaal in, ga zo beginnen en ik moet me daar bijna mentaal op voorbereiden elke keer😂 maargoed, fijn dat je iig snapt dat zelfs hoofdhaar een gevoelige kwestie is.
Ga jij vanavond een film kijken?
- Ja
- Nee
- Misschien
0 stemmers
Skechers D’lites Sindsdien vind ik mijn All Stars niet meer fijn lopen. Dus mocht iemand tips voor fijne memory foam inlegzolen hebben… lemme know
Shabbies zijn van Fred
Een ex van me was twee centimeter kleiner. Oké, dat is echt gemiereneuk dat ik dat lastig vond, maar hij was daarnaast ook heel dun/iel. Dus voelde me gewoon wat een reus naast hem.
sinds ik een keer Asics heb gekocht loopt buiten dat, en Vans een beetje, niks meer fijn! Al helemaal Converse niet meer, en dat waren echt dik tien jaar lang m’n favo’s. Nu Asics dus, zeker bij lang staan/lopen, jammer genoeg zijn ze vaak niet zo mooi :’)
Allemaal niet
(Ik heb alleen Geox, maar dat is vast heel onpopulair)
Ik heb nu GEOX GEOX SCHOEN DIE ADEMT in Mn hoof
Bijna net zo goed als
Liever kips leverworst dan gewone leverworst.
Ik heb ze dus wel maar heb die jingle nog nooit gehoord.
Kip het meest mishandelde stukje vlees, kip!
Hahahahhahaha
Same, als ik ziek was keek ik altijd Tell Sell, ik leefde echt in de wereld van de Magic Bullet party, leek me zo heerlijk die mensen die om de 3 seconden hun blender pakten om weer een nieuwe milkshake/Ijskoffie/pastasaus voor je te maken.
Zou ook graag in zo’n commercial willen.
Hoe dan. Oké, tegenwoordig hoor je hem volgens mij nooit meer. Eerder op televisie continu in reclames haha!
Met hun eigen gekleurde ring erop uiteraard, zo kon je zo makkelijk herkennen welke van jou was. Proost!
Uiteraard heb ik de volledige set en eerlijk is eerlijk de kwaliteit is prima.
De rubberen band die je keiharde elektrische shokken gaf om zo buikspieren te kweken werkte helaas voor geen meter.
Olive Theory
Misschien een biecht maar ik kijk graag naar teamdylanhaegens en ik ga dus niet die slicer dicer kopen. Dat leek mij het enige product wat echt super handig is als je van koken houd maar snijden echt haat.