Stel je persoonlijke vraag #9

Wow wtf. Na wat gegoogle blijkt dat ik een erkenning van adel kan opvragen en dan kom ik in een register. Wat een onzin dat dit nog bestaat. Ben wel benieuwd of ik dan zo’n titel krijg. Zou wel bizar zijn als een student zonder geld.

9 likes

Nee, ze valt nog onder de “niet officiële” Disney prinsessen!

1 like

Is die pa geen stamhoofd oid? Hmmm. dan zou Pocahontas ook geen prinses zijn.

1 like

Pocahontas valt dan wel weer onder de officiële prinsessen. :woman_shrugging:t3:

3 likes

Ik ga even Google raadplegen, heb er ooit iets over gelezen hoe ze dit kozen!

1 like

@Runnerlongs @Blush

With the one-year mark of Moana coming up, people are wondering if Moana will become an official Disney princess. She does check off every spoken requirement to becoming official, and she did well in the box office, but did she do too well? Frozen made 1.287 billion in the box office, while Moana only made 643 million. Will this be too high or just right? We’ll likely find out in the coming years.

Er is dus kans dat Moana/Vaiana nog wel officieel wordt.

3 likes

Ja precies dit. Snap echt niet dat dit nog niet verboden is. Er zijn ook al heel wat ruiters bij omgekomen of zwaar gewond geraakt. Nare sport

2 likes

Huurbaas. Ik heb geen warm water en kan het zelf niet oplossen.

ohh haha @midheavenmoon ben je weer terug :smile:

1 like

mijn moeder gisteren noggg

Koningin.

Een tokkie familie in mn trein. Die tegen een andere onbekende tokkie aan het schreeuwen is.

M’n kind. Nu. At the moment. Als ik 20 rollen behang had was het nog niet genoeg :joy::sob:

12 likes

Asics <3 zijn echt de fijnste sneakers + sportschoenen.

4 likes

Ja en nee. Ik kom uit een dergelijke familie en ondanks dat men het een beetje gênant vindt dat titels op post en bankpasjes staan is er ergens van binnen wel een soort gevoel van saamhorigheid. En het is best leuk om je familie tot eeuwen terug in kaart te hebben inclusief mooie verhalen en landhuizen.
Het betekent anno 2019 eigenlijks helemaal niks meer om een titel te hebben, je hebt er zelf niets voor gedaan.

4 likes

Ze slaapt nu en ik kan alleen maar denken dat ik nog nooit zo’n lief mormel heb gezien😍

En ik hoop van harte dat ze morgen wakker word met een goed humeur

7 likes

:heart: Ohh dat zie ik zo voor me, wat een mooie herinnering.

1 like

Bij het woord hertogin / duchess denk ik altijd aan deze vrouw

image

24 likes

Wat staat er op je post/pasjes dan? Wist helemaal niet dat het een ding is.

1 like

Ik ga ik heb er zin in maar ben wel nerveus

2 likes