Wanneer kan je?
Ik heb ivm mijn baan een keer in de Linda gestaan en A S.cheul.derman heeft toen het volledige interview zelf ingevuld en verzonnen. Alles wat ik gezegd had heeft ze eruit gelaten want âwas niet spannend genoegâ. Sindsdien lees ik nog zelden Linda.
Elke dag haha
Al deze mensen die hebben gestemt op âgeen lekkere dingen kopen, alleen het noodzakelijke.â Hoe dan?! Canât relate⊠ik bespaar nog liever door nooit meer thuis te kakken dan dat ik âlekkere boodschappenâ opgeef. (Nee maar even serieus. Dat is echt het laatste dat ik zou opgeven. Ik zou liever mijn leven lang in een tent wonen dan lekkere boodschappen laten staan.)
Ja heb het er heel moeilijk mee gehad, en nog wel. Kan heel jaloers worden als ik mensen zie borstvoeden of er over lees. Maar helaas is het zoals het is. Misschien heb ik ooit het geluk van een tweede kind die het wel wil.
Ik heb het dan ook over de situatie dat ik echt moet moet en niet anders kan of op straat kom te staan. Dan bespaart dat voor mij simpelweg ook het meeste geld want al mijn geld gaat naar vreten. Ga er dan wel vanuit dat de situatie eindig is, want ben echt vreetkoningin. Alleen als het moet zou ik het wel kunnen, scheelt ook dat ik met weinig alsnog lekker kan koken dus dat speelt ook een rol.
En stiekem hoop ik dat ik genoeg snacks in huis heb om die periode te overbruggen.
Ik ben zwanger en mag geen borstvoeding geven wegens medicatiebruik (waar ik ook niet zonder kan/mag). Gelukkig weet ik dit al heel lang, dus ben ik aan het idee gewend en heb het geaccepteerd. Ben gelukkig ook nog fel genoeg om discussies bij anderen meteen de kop in te drukken. Hoop wel dat we het er bij alle medische personeel goed in krijgen (ga sowieso ook bevallen in het ziekenhuis) en dat ik straks niet met een kersvers babytje opmerkingen krijg, weet niet of ik dan sterk genoeg in mijn schoenen sta.
Jij hebt genoeg snacks in huis om de apocalyps mee te overbruggen.
Haha all day everyday ja!
Kom maar langs hoor! Ik heb 2 babyâs om te knuffelen
De ziekenhuizen waar ik gewerkt heb hebben juist altijd verloskundigen/verpleegkundigen op de verlos/kraamafdelingen die je misschien wel zullen vragen wat je overweging is om flesvoeding te geven (om te kijken of het bijv ligt aan verkeerde voorlichting), maar zullen je niet proberen te overtuigen om anders te kiezen. Het is jouw kind en jouw keuze, en jij hebt dan ook nog een medische reden. Dus denk dat je je daar geen zorgen over hoeft te maken!
@Rozevarken ik ga binnenkort stoppen bij mijn oppasgezin (jongen en meisje, jonger dan 6 maar geen baby) dus stuur me maar een pb als je dat ziet zitten! Ze wonen in oost.
Je bent hier ook welkom, ik heb een hele lieve vrolijke baby!
Eigenlijk alleen maar omdat ik er wel een goede tip door heb meegekregen, mocht ik ooit verdwalen in het bos. Laat tekens achter!
Het hele verhaal wist ik niet meer zo goed maar zocht van de week ook al het verhaal over Goudlokje, wel vermakelijk om het weer te lezen!
https://www.beleven.org/verhaal/klein_duimpje voor de geĂŻnteresseerden.
Weet je zeker dat je een foto van je kind in een openbaar topic op een forum wilt delen? Just checking.
Oops niet op gelet, dankje!
Werken
Vind echt oppassen nog heel eng omdat ik dus echt nog 0 ervaring heb met kinderen haha. Dus betwijfel het als onbekende ouders zoân taak aan mij zullen toevertrouwen .
@Flora ah shit heb je foto net gemist!
Ohja dat snap ik haha. Als je het leuk zou vinden kan ik het die ouders wel gewoon voorleggen en dan kunnen zij zelf bepalen of ze het wel/niet willen. Maar ik snap het ook als je het nog niet zou willen!