Telt mijn familie ook? Want ik ben van adel en vanzelfsprekend ken ik mijn familie
Ja, dan kan je de eerste optie kiezen!
Nee hoor. Had het net zo goed niet kunnen zijn. Mijn familie had tig jaar geleden ergens een kasteel en er is een familiewapen. Dat was het wel.
Ligt eraan wat voor dieren, met paarden heb ik bv geen probleem.
Barones Baratheon, maar je mag me ook Barba(a)r noemen dan
Heks, en dan lekker op de brandstapel
Nee, maar wel een vouwwagen!
Zei ze ook andere dingen voor bijvoorbeeld āroetpopā?
Wow wtf. Na wat gegoogle blijkt dat ik een erkenning van adel kan opvragen en dan kom ik in een register. Wat een onzin dat dit nog bestaat. Ben wel benieuwd of ik dan zoān titel krijg. Zou wel bizar zijn als een student zonder geld.
Nee, ze valt nog onder de āniet officiĆ«leā Disney prinsessen!
Is die pa geen stamhoofd oid? Hmmm. dan zou Pocahontas ook geen prinses zijn.
Pocahontas valt dan wel weer onder de officiƫle prinsessen. 
Ik ga even Google raadplegen, heb er ooit iets over gelezen hoe ze dit kozen!
With the one-year mark of Moana coming up, people are wondering if Moana will become an official Disney princess. She does check off every spoken requirement to becoming official, and she did well in the box office, but did she do too well? Frozen made 1.287 billion in the box office, while Moana only made 643 million. Will this be too high or just right? Weāll likely find out in the coming years.
Er is dus kans dat Moana/Vaiana nog wel officieel wordt.
Ja precies dit. Snap echt niet dat dit nog niet verboden is. Er zijn ook al heel wat ruiters bij omgekomen of zwaar gewond geraakt. Nare sport
Huurbaas. Ik heb geen warm water en kan het zelf niet oplossen.
mijn moeder gisteren noggg
Koningin.