Ik heb het vroeger heel vaak gedaan met mijn ouders en toen vond ik het superleuk! Met z’n allen in een grote tent. Maar tegenwoordig lig ik toch liever in een echt bed. Voor festivals maak ik een uitzondering.
Hahaha oja daar had ik nog niet eens over nagedacht. Dat valt dan denk ik onder het ekte kamperen. Ik heb 3 weken in een tent geslapen met een vriendin en haar ouders stonden dan ook op die camping op een andere plaats met hun caravan. Die vader ging als voorbereiding voor de vakantie een paar keer onze tent opzetten in hun tuin. Geweldig haha.
Sliepen jullie dan met het hele gezin in dezelfde tent of?
Ja voordat we op vakantie gingen moesten we ook altijd de tent een keer opzetten in de tuin om te kijken of alles nog compleet was. Als kind vond ik dat wel leuk, want dan kon je alvast in de tent slapen, dan was het echt vakantie. Toen we jong waren sliepen we allemaal in één tent, maar mijn zus en ik kregen vanaf een jaar of 8-10 (denk ik) ons eigen koepeltentje
Oja HEERLIJK zo’n koepel tentje waarin je elke ochtend wordt weggefikt door de brandende zon. Maar ik denk dat een kind dat veel minder kan schelen en het juist heel leuk vindt.
Weet jij wat een De Waard tent is?
- Ja, en heb er ook wel eens in geslapen
- Ja, van gehoord
- Nee
0 stemmers
https://www.thefryecompany.com/ vind ik ook nog heel fijn. Gaan lang mee en werden vroeger ook verkocht op zalando.
Geen caravan, maar wel een vouwwagen, same difference right? Maar dat was wel pas wat later, zijn ook wel eens met twee minitentjes naar Zuid-Frankrijk gereden, ik mijn eigen tentje en moeder en stiefvader het andere. En dan maar bidden dat het niet regent, wat dat betreft was de vouwwagen toch wel chiller. Sliep wel altijd in een eigen tentje trouwens, ook al paste ik makkelijk in de vouwwagen erbij.
Mijn vader had een De Waard, die deelden we wel, ieder een eigen cabine. Was echt een prachtig ding, maar wat een kreng om op te zetten met zijn tweeën, zeker als een van de twee een superskinny meisje van drie turven hoog is…
Als er een soort (memory) spel was waarbij je de gebruikersnaam van een FF’er moest koppelen aan een ondertitel of avatar, welke link zou jij makkelijker leggen?
- ondertitel
0 stemmers
Als je van de 50 FF’ers die het meest hebben gepost de gebruikersnaam kreeg en gevraagd werd om ze te matchen met een avatar. Hoe veel zou jij er dan denk je goed hebben?
- 0
- 5
- 10
- 15
- 20
- 25
- 30
- 35
- 40
- 45
- 50
0 stemmers
en de combinatie gebruikersnaam + ondertitel
Als je van de 50 FF’ers die het meest hebben gepost de gebruikersnaam kreeg en gevraagd werd om ze te matchen met een ondertitel. Hoe veel zou jij er dan denk je goed hebben?
- 0
- 5
- 10
- 15
- 20
- 25
- 30
- 35
- 40
- 45
- 50
0 stemmers
De laatste en de tweede vraag zijn hetzelfde
Nu wil ik echt dit spel spelen
De enige echte tenten
love kamperen! ga over twee weer twee weken naar italië ga ik iedere zomer heen. m’n ouders hebben een oude caravan die ieder jaar weer 1500km achter de auto aan moet hobbelen. zelf slaap ik al vanaf ik 6 ben in een tentje, heerlijk. tegenwoordig ga ik altijd met vriendinnen en heb ik een grotere tent. heerlijk voor de tent zitten 's avonds en spelletjes doen en lekker drankje erbij. kan niet wachten tot ik weer ga haha!
oja en over caravan = nepkamperen ben ik het niet mee eens, tenzij je een enorme caravan hebt. maar je kunt er normaal gesproken niet naar de wc voor een grote boodschap en je kunt er ook niet in douchen. dus je moet alsnog met je toilettas en wcrol onder je arm naar de toiletten en een caravan is ook niet zo groot dat je er lekker in kan rondlopen ofzo. een caravan+voortent is wel fijner als het slecht weer is omdat je dan net even iets meer ruimte hebt om te zitten
Ik wist niet wat het was, maar na een Google sessie ben ik erachter dat we daar vroeger altijd in kampeerden. Wist niet dat het een ding was.
Ik ging dit opzoeken na het invullen van de poll. Maar wat een geld zeg. En dan heb je een tent. Ik zal kamperen nooit snappen denk ik
Stel, je hebt een hele grote tuin (ik niet BTW ik heb niet eens een tuin) zou je dit dan leuk vinden om zelf te onderhouden? Met grote tuin bedoel ik echt formaat voetbalveld.
- Ja erg leuk!
- Nee ik haat tuinieren
- Wat is tuinieren eigenlijk?
- Ik zou een tuinman/vrouw huren
- Waarom hebben mensen überhaupt zo’n grote tuin?
- Dit zou mijn grote hobby worden, mijn tuin
0 stemmers
Mijn opa en oma hadden zo’n tuin (in het buitenland) en deden alles zelf. Maar eigenlijk hoefden ze alleen het gras van de voortuin rondom het huis te maaien, want ze hadden daarna een heuvel met hoge bomen en daarachter was de rest met fruitbomen en struiken waar ze het gras lekker lieten groeien:p
M’n oma maakte altijd jam van alles wat daar groeide en m’n opa maakte elk jaar cider. Verder gaven ze ook veel aan buren weg en kregen ook lekkernijen terug.
Tuinieren is écht heel kut (vind ik). Wij hebben bijna alles laten aanstraten/kunstgras en nog maar een beetje echt groen, i.p.v. het halve bos dat er stond want een tuinman vond ik ook een beetje ver gaan - wil dan liever een schoonmaakster.
Ik vind het ook zo ondankbaar, binnen de kortste keren staat er weer onkruid.
In mijn optiek is gierig altijd met betrekking op anderen! Als je ten nadele van anderen krenterig bent.
(Dus je kan met spullen van jezelf alleen zuinig zijn en niet gierig vind ik)
Hahah, ja ik vind echt gras etc ook veel mooier hoor. Heb wel 6 fruitbomen en bloemenbakken met onderhoudsvriendelijke planten staan om te compenseren.
Volgens mij is tuinieren wel een hate or love it idee. Waarbij ik heel erg aan de haat kant zit (vriend helaas ook) en we dus dood en dor gras zou hebben, met kale plekken.
Koop iets elektrisch en succes met je tuinieravontuur!