Koningin.
Een tokkie familie in mn trein. Die tegen een andere onbekende tokkie aan het schreeuwen is.
Mân kind. Nu. At the moment. Als ik 20 rollen behang had was het nog niet genoeg
Asics <3 zijn echt de fijnste sneakers + sportschoenen.
Ja en nee. Ik kom uit een dergelijke familie en ondanks dat men het een beetje gĂȘnant vindt dat titels op post en bankpasjes staan is er ergens van binnen wel een soort gevoel van saamhorigheid. En het is best leuk om je familie tot eeuwen terug in kaart te hebben inclusief mooie verhalen en landhuizen.
Het betekent anno 2019 eigenlijks helemaal niks meer om een titel te hebben, je hebt er zelf niets voor gedaan.
Ze slaapt nu en ik kan alleen maar denken dat ik nog nooit zoân lief mormel heb gezienđ
En ik hoop van harte dat ze morgen wakker word met een goed humeur
Ohh dat zie ik zo voor me, wat een mooie herinnering.
Bij het woord hertogin / duchess denk ik altijd aan deze vrouw
Wat staat er op je post/pasjes dan? Wist helemaal niet dat het een ding is.
Ik ga ik heb er zin in maar ben wel nerveus
Als ik merk dat iemand niemand kent dan betrek ik diegene er gewoon bij. Als ik geen klik met haar hebt krijgt ze vanzelf wel een klik met iemand anders.
Ik ben best goed in dutjes, ik word uit mezelf standaard na 20 minuten wakker
Op de post "hoogwelgeboren vrouwe (voorletters) barones (achternaam) en dan in ons geval ook nog een dubbele achternaam met extravagante Belgische spelling. Op pasjes alleen barones meestal. Is allemaal niet zoân issue maar soms reageren mensen er vreemd op.
Ligt natuurlijk wel aan de persoon of het ongemakkelijk is. Als het iemand is die er enorm over opschept zou ik het mega ongemakkelijk vinden, maar dan zou het daten ook snel klaar zijn. Verder heb ik nooit een ongemakkelijk gevoel bij het inkomen van iemand die ik date, of dat nou onder modaal, modaal of boven modaal is.
Klinkt wel heel fancy!
Een veel hoger inkomen zou ik niet vervelend vinden, maar als hij (daardoor) een heel andere levensstijl heeft/wil dan ik, wordt het niets.
Ben zo jaloers op mensen die dutjes kunnen doen, ik kan overdag nooit in slaap vallen
Zelden dutjes, misschien een paar keer per jaar en dan vooral wanneer ik ziek ben of echt erge hoofdpijn heb. Echt alleen wanneer het nodig is dus, want na dutjes voel ik me altijd dubbel zo verrot als ervoor. Niet omdat ik dan 's avonds niet meer kan slapen (ik kan altijd slapen), maar ik word er altijd heel suf en raar van.
Ik zou dat zo leuk vinden. Ik zou dan niet zoân heel strakke tuin willen met alleen gras en strakgesnoeide planten, maar echt zoiets
Jup soms gooi ik op websites vanalles in mn mandje en doe ik of ik een cadeaubon heb van 1000 euro hahah