Stel je persoonlijke vraag #9

In Vue bios draait om 15.30 uur de film Mia and the white lion. Iemand zin om mee te gaan?

Haha dit is een poll topic hier reagereen je op een poll. Misschien kun je deze vraag beter in het wwjek stellen.

2 likes

Ik las laatst ook Jip en Janneke voor en in een verhaaltje gaat het over de drie poppen van Janneke, waarvan de donkere ‘kroesje’ heet. Heb er maar ‘snoesje’ van gemaakt :sweat_smile:

Het zijn natuurlijk heel oude verhalen al, maar snap niet dat ze dat soort teksten niet even aanpassen. Staan ook zinnetjes in als ‘je huilt al voor je geslagen word’. Nu is dat een ‘gewone’ uitdrukking, maar ik pas dat wel aan als ik m’n kind voorlees. 1x niet gedaan en toen bleef ze dagenlang vragen waarom de kapper dat gezegd had tegen Jip, want je mag toch helemaal niet slaan? :heart::joy:

12 likes

Ja en doordat je niet in je eentje sport is het met een personal trainer ook gezelliger!

Het is was toen natuurlijk heel gewoon.

Ik heb trouwens roetpop verward met negerpop. Maar ik ga even de J en J doorspitten!

Men ik heb niet bijgelezen en ik dacht dat dit over festivals ging die Roetpop en N****pop heten ik schrok me dood hahah

12 likes

Nu nog wel, maar heb vanmiddag een verjaardag dus dan is het niet saai meer haha

1 like

Ik vraag me echt af hoe je op zoveel polls kunt komen @midheavenmoon haha, pollqueen van het forum als titel?:laughing:

6 likes

Aangezien ik het buitenbeentje van de klas was had ik nooit zin om terug naar school te gaan.

2 likes

Herkenbaar dit.

1 like

Ik ook maar in de zomervakantie vergat ik dat en had ik er zin in, na 1 dag was ik meestal weer met beide benen op de grond :frowning:

2 likes

Ga jij finale WK vrouwenvoetbal kijken?

• Ja
  • Weet nog niet
  • Nee

0 stemmers

Ik heb een vaste relatie; en
deel de kosten van anticonceptie met mijn sekspartner(s)

• Wel
  • Niet

0 stemmers

Ik heb geen vaste relatie;
en deel de kosten van anticonceptie met mijn sekspartner(s)

• Wel
  • Niet

0 stemmers

Ben eigenlijk ook wel benieuwd wat jullie dan gebruiken maar dat werd me te ingewikkeld. Ik deel de kosten wel en gebruik condooms.

Eigenlijk wel bedenk ik me want soms mijn condooms soms zijn :’)

1 like

Mijn pil wordt vergoed door m’n aanvullende verzekering, dus delen is niet nodig

4 likes

Ik heb een vaste relatie en de eerste paar jaar heb ik de pil betaald. Daar nu vanaf en laatste paar jaar betaald en koopt hij de condooms. Vind ik wel een goeie deal (dus ja gestemd, dat we die kosten dus delen).

1 like

Van sommige partners kan je niet zwanger worden :smirk:

25 likes

Ik ben jaloers!

Ik pin de pil gewoon van de gezamenlijke rekening daaag
Zeg altijd maar zo: het is ook jouw baby die ik niet krijg

33 likes

Mits je de ham wel mag verwijderen

13 likes