Stel je persoonlijke vraag #9

Heimwee naar mijn favoriete Turkse pizzeria in Nordhorn die op nummer 14 een gebakken ei serveert. Lekkerste pizza ooit. :cry:

3 likes

Drink zelf helemaal geen koffie, maar heb van Italiaanse familie geleerd dat dit een no go is haha. Zou te maken hebben met dat je je eten minder makkelijk verteerd ofzo? M’n familie doet het in elk geval nooit meer als we in ItaliĆ« zijn en nu ook niet meer in NL

2 likes

Onblur de foto en wat is je eerste ingeving?

ddddd

• Deze astronaut heeft 2 staartjes in het haar
  • Deze astronaut heeft een pak aan met een rode kraag

0 stemmers

6 likes

zou het eigenlijk liever aan een nieuwe auto uitgeven maar kleding is ook okƩ

Hahahahaha de optie met de staartjes stond bovenaan dus ik dacht er automatisch eerder aan omdat ik dat als eerst las. En toen moest ik hardop lachen.

1 like

Ik zag deze foto aan de zijkant op een nieuwssite en was teleurgesteld dat die man geen staartjes droeg. :frowning:

1 like

Wel een beetje suffig met droge lenzen, maar ik merk dat ik het wel nodig heb om de dag ff te resetten als ik te weinig heb geslapen.

1 like

Ik huil bijna elke dag wel. Niet echt tranen met tuiten, maar ik word al emotioneel als ik een oma of opa alleen in de trein zie ofzo. Terwijl als er echt iets ergs is gebeurd ik juist niet huil.

10 likes

Uiteraard wel met andere kleding aan.

• Leuk! lekker 90s verantwoord
  • Mag je alleen dragen naar het songfestival of als je als heks op de brandstapel belandt
  • Verschrikkelijk onder alle omstandigheden

0 stemmers

NMSMVPE

10 likes

KIk heb echt een hekel aan arbitraire regels en als het dan een nonsens regel uit een ander land is word ik zelfs een beetje geĆÆrriteerd als mensen het proberen te implementeren.

4 likes

DWIVBIDTGEFF

Summary

DIE WAS IK VERGETEN BEN IK DAN TOCH GEEN EKTE FF’er? :wink:

4 likes

Vind meshtops wel leuk maar dit artwork is zo (f)lame

14 likes

Maar ik steek graag de piramide van maslov in de fik en andere dingen die op het hbo door je strot werden gepusht… :upside_down_face:

11 likes

Ui van korthaegen nog zo een. We moesten laatst reflecteren maar die twee dingen combineren ā€˜als een soort ui in een piramide’ :face_vomiting: Tyf op met je reflectie modellen, je moet gewoon 85 waarom vragen en dan kom je er wel.

5 likes

Wel 10 jaar terug maar die piramide werd echt pas en te onpas in powerpoint sheets gegooid. Samen met ā€˜out of the box denken’-plaatje. :face_vomiting:

5 likes

Ik zit er nog middenin, kan echt agressief worden van die modellen en die behoefte van het hbo om alles in een model te stoppen. Ik heb echt al 468335 fase modellen voorbij zien komen en dan lees je een beetje door en dan blijkt alles achterhaald en ineens vertrouw je niks meer van wat je geleerd hebt in de afgelopen twee jaar.

Het zit me hoog xD

4 likes

Als je een hbo-opleiding hebt gevolgd: ben je ooit genezen van het eeuwige reflecteren?

• Dit is ook reflecteren toch?
  • Reflectieverslagen schrijven I’m Lovin’ It
  • Nee, ik ben eeuwig naar de reflectering gegaan
  • Ik zit nog op het hbo
  • Ik heb nooit op het hbo gezeten maar wil wel stemmen.

0 stemmers

2 likes

Ik eet het zelf niet meer, maar ik heb een keer pizza carbonara op (bij Sbanco in Rome) en dat was zooo lekker!!! Dus ei op pizza sowieso yes!

Cappuccino na de lunch vind ik niet per se HEILIGSCHENNIS, maar het lijkt me wel superzwaar/niet lekker na iets hartigs. Volgens mij kunnen Italianen over het algemeen ook veel minder goed tegen zuivel dan Nederlanders en zouden we allemaal diarree krijgen van cappuccino na de lunch. :upside_down_face:

4 likes

Ik heb HBO gedaan, maar wij deden echt weinig aan reflecteren en die paar keer dat we het deden kregen we geen feedback, dus geen idee of ik het goed deed. Bij mijn scriptie kreeg ik alleen de feedback dat mijn reflectie te ā€œschoolsā€ was :thinking:?? Ik had een model op internet gevonden en gebruikt. Haha snap nog steeds niet wat ze bedoelen.

5 likes