Als je food wil staan op Woo Hah kan je me een pb sturen, bar kan ik je niet mee helpen helaas. Ongeveer €10 per uur dacht ik (?) en je mag ook op de crewcamping staan.
Zou even kijken of je kan couchsurfen!
Ugh dit is wel echt veel qua reistijd en kosten per overnachting… Heb je niet familie in de buurt dat je daar slaapt ? Ik vind 100 per nacht echt zoooo duur. Of misschien een ellegirl wel?
10 dagen is toch wel te overzien? Ik reis dat iedere dag enkele reis en begin om 08.30
Nee ik vind 3 uur per dag echt te lang
Respect dat jij dat doet, verschrikkelijk
Kennen jullie de uitdrukking ’ ik ben er zout van’, als in:
- Ik word zo zout van dat gezeik
- Ben er zout van dat ik weer in die kutbus zit
- Ja
- Nee wat?
- Geef mij maar suiker pls
0 stemmers
Mijne ook haha!!
Als het 1,5 uur met de trein is, heerlijk! Ik mis mijn treindagen en alle tijd die ik toen had om te lezen.
Ik zou onjuiste dingen die zo iemand zegt altijd meteen corrigeren omdat ik bang zou zijn dat zoiets anders mijn behandeling kan beïnvloeden ofzo.
Ik ook, dat ik denk dat hij de behandeling daar op ingesteld heeft terwijl ik heel andere klachten heb.
Als het gaat om iemand met wie ik verder niet zoveel te maken heb die onzin praat, dan laat ik diegene meestal een beetje kletsen of ga er niet op in. Maar een zorg/hulpverlener zie ik wel anders.
Hoge dr. Martens onder een zomerjurkje?
- Leuk!
- Lelijk!
0 stemmers
Ik vind het heel leuk staan maar het lijkt me zooo warm. Mijn voeten zetten altijd enorm op door dit weer, dus dat lijkt me niet chill.
Nee, maar dat is meer dat ik hoorde dat deze glitterdocs een spoor achterlaten van glitters omdat die glitters dus loslaten.
Mijn ouders noemden mij vaak flurpie of flora en mijn zusje Pepi
Verder dingen als drol en schat (mijn moeder).
Maar de hond die kreeg pas echt bijnamen.
Poontje, Oenie, Muisje, meisje (maar daar reageerden ik en mijn zusje soms ook op, dus dat werd soms hondenmeisje) en echt nog veel meer.
Glitterdocs laten geen spoor achter van glitters als je ze gewoon regelmatig in spuit met haarlak! Alleen niet in de regen dragen
edit: awh ik zie net dat ze uitverkocht zijn :’(
Leuk toch!! Haha, als je kan en het is een gezellige collega met wie je kan gaan zou ik het juist wel leuk vinden. Alleen als je krap bij kas zit en geen cadeautje wil kopen eigenlijk zou ik niet gaan.
Is er een open bar?
Zo ja, ik ben er.
Maximaal twee consumpties op kosten van het bruidspaar?
Ik ben er niet.
Als ik je niet goed ken wordt het gewoon een pragmatisch sommetje, sorry.
Gaaaaaaan!
Heb jij ook dat je bovenbenen sneller bruin worden dan je onderbenen?
- Ja
- Nee
- Weet ik niet
- Ik word niet bruin/hou m’n benen uit de zon
0 stemmers
Mijn benen zijn uiteindelijk wel ongeveer helemaal even bruin, maar dat komt omdat m’n onderbenen natuurlijk vaker in de zon zijn en bovenbenen alleen als ik echt ga zonnen in badpak. Maar mijn bovenbenen halen het zo snel in?? Een keer onder de zonnebank/in de zon met blote benen en mijn bovenbenen zijn het bruinst van mijn hele lichaam haha. Was m’n gezicht maar wat bruiner
Ok ik heb op basis hiervan mijn stem veranderd van nee naar ja haha