Stel je persoonlijke vraag #9

Staat het zwembad op bij jou thuis?

• Ja
  • Nee
  • Ja, bij ouders ect.

0 stemmers

Nee, maar ik heb ook geen zwembad. Dus het zou ook niet kunnen :stuck_out_tongue:

2 likes

vrijwillig via 013 maar de betaalde krachten komen via horeca uitzendbureaus! Meer weet ik ook niet, sorry

1 like

Een badje voor de hond op het balkon. Maar dat zou ik geen zwembad noemen :sweat_smile:

1 like

Mijn ouders noemen me altijd Catootje of Cato en ik denk dat ze me vaker zo noemen dan me bij mijn eigen naam. Het is zelfs zo erg dat ik ze erop betrapt heb dat ze me ook bij anderen noemen.

Oh en wijffie :neutral_face: Dan word ik nog liever Catootje genoemd

13 likes

En schrijft ze daar columns over in De Volkskrant?

Niet dat ik weet :stuck_out_tongue_winking_eye:

Haha, Sylvia Witteman noemt haar dochter ook Muis en schrijft dus columns in De Volkskrant. In theorie had je dus haar dochter kunnen zijn.

2 likes

Ik heb denk ik 3 dingen die niet zwart zijn. En die zijn dan donkerblauw of bordeauxrood. Zwart is me lefe

3 likes

Oh, leuk! Mijn moeder noemde me ook altijd poppedeintje, nooit ergens anders gehoord!

2 likes

Mijn tante noemde mij en mijn zusje vroeger ook zo!

2 likes

Mijn moeder mij ook! Nog steeds trouwens haha. Blijkbaar echt een moeder-woord.

1 like
8 likes

Om koekjes te rapsen en kaas natuurlijk! (https://www.youtube.com/watch?v=4aWL_NmSAS8)

4 likes

@Barney @Serena nou da vink nergens op slaan, waar slaat da op?

17 likes

Da zei ik toch raps

7 likes

Mijn oma zei het! Zou het regiogebonden zijn? Zij kwam uit Brabant.

1 like

Kijk jij neer op mensen die een maagverkleining hebben gehad?
Anoniem

• Ja
  • Beetje/soms
  • Nee
  • Weet niet/geen mening

0 stemmers

Deze zomer volg ik 10 dagen lang cursussen in een andere stad. Het hoge cursusgeld vergoedt m’n werkgever, maar accommodatie/reiskosten niet. De reiskosten bedragen €17 per dag en van deur tot deur duurt het 1,5u om er te komen. Het begint elke dag om 9.00. Verder worden er ook allerlei avondactiviteiten georganiseerd. De stad is niet heel spannend, maar heeft wel leuke musea en uitgaansgelegenheden.

Vanwege de reistijd, algehele relaxedheid en avondactiviteiten denk ik eraan een hotel te nemen, al was ik het eigenlijk niet van plan. De geschikte hotels die nog niet zijn volgeboekt zijn rond de €100 per nacht. Er zijn geen geschikte hostels/airbnbs meer.
Wat te doen?

• Gewoon elke dag reizen bitch (€17 p.d.)
  • De hele periode een hotel incl. weekend (€1300)
  • Doordeweeks hotel (€800) en in het weekend thuis
  • Max. een paar nachten hotel (€200-500)

0 stemmers

Dat is bruin toch.