Amalia?
Vind ik wel raar. Schijnt dat harde geluiden niet goed zijn voor het kind.
Ik zou heel graag aan obese mee willen doen, maar dan als onderdeel van het team!
Haha ik zag afgelopen jaar bij Lowlands kinderen met van die bouwvakkerskoptelefoons op en die hadden ze dan helemaal versierd met glitters en hun naam erop. Heel schattig!
Dan zou ik nog opletten, ik zag een zwangere vrouw bij Rammstein. Het lijkt mij niet verstandig. Daar kun je niet echt op een plek gaan staan waar je de muziek minder hoort.
Ik zeg: het lijkt mij niet verstandig.
Ok.
Oh dit vind ik echt zo rot om te horen. Ik weet dat heel veel mensen helemaal geen zin hebben in een tuin en er tegels ingooien, maar dit breekt toch een beetje mijn hart met de natuur en de mussen en de bijen wat zo slecht gaat en dat je dan heel veel planten en bomen hebt weggehaald
Ik vind dat mensen tegenwoordig idd teveel doordraaien met omg is echt niet goed voor de baby gedoe.
ik spreek de G niet uit want Limburgs
Dit. En ik snap ook niet waarom een groene tuin vaak zo snel een oerwoud of iets dergelijks wordt genoemd, tenzij er echt metershoge brandnetels staan.
In Vue bios draait om 15.30 uur de film Mia and the white lion. Iemand zin om mee te gaan?
Haha dit is een poll topic hier reagereen je op een poll. Misschien kun je deze vraag beter in het wwjek stellen.
Ik las laatst ook Jip en Janneke voor en in een verhaaltje gaat het over de drie poppen van Janneke, waarvan de donkere ‘kroesje’ heet. Heb er maar ‘snoesje’ van gemaakt
Het zijn natuurlijk heel oude verhalen al, maar snap niet dat ze dat soort teksten niet even aanpassen. Staan ook zinnetjes in als ‘je huilt al voor je geslagen word’. Nu is dat een ‘gewone’ uitdrukking, maar ik pas dat wel aan als ik m’n kind voorlees. 1x niet gedaan en toen bleef ze dagenlang vragen waarom de kapper dat gezegd had tegen Jip, want je mag toch helemaal niet slaan?
Ja en doordat je niet in je eentje sport is het met een personal trainer ook gezelliger!
Het is was toen natuurlijk heel gewoon.
Ik heb trouwens roetpop verward met negerpop. Maar ik ga even de J en J doorspitten!
Men ik heb niet bijgelezen en ik dacht dat dit over festivals ging die Roetpop en N****pop heten ik schrok me dood hahah
Nu nog wel, maar heb vanmiddag een verjaardag dus dan is het niet saai meer haha
Ik vraag me echt af hoe je op zoveel polls kunt komen @midheavenmoon haha, pollqueen van het forum als titel?
Aangezien ik het buitenbeentje van de klas was had ik nooit zin om terug naar school te gaan.