Je hebt toch wel nog steeds een debutantenbal voor mensen/vrouwen van adel? Heb je daar wel aan meegedaan?
Hahahaha
Ik voel me echt een falende FFer maar wat betekent NMSVPE?
Niet Mijn Smaak Maar Veel Plezier Ermee
Aaah, dit had ik kunnen bedenken. Bedankt!
Kwark
Haha wilde de poll aanpassen net Zuivelproducten maar dat kan dus niet. Nu zijn de stemmen weg
- VRIJmibo
- vrijMIbo
- vrijmiBO
- Wat?
0 stemmers
Nee, mij niet gezien haha. Ook geen idee of dat nog bestaat
VrijMiBo? Die staat er niet tussen
Edit : oh wacht verkeerd begrepen
Maar ik spreek het uit als vrijdagmiddagborrel. Niet als afkorting.
Ik noem het altijd vrimibo (met klemtoon op vri)
Aan welk programma zou jij mee willen doen? Maar dan ek serieus!
- Ex on the beach DD
- De slimste mens
- The Voice
- Het Spaanse dorp : Polopos
- Teen mom
- Obese
0 stemmers
Tuinieren is heel leuk, maar de fun begint pas echt als je zelf de tuin kan inrichten en invullen.
Het geeft zo’n trots gevoel als je begin lente plantjes en bollen plant, die dan rond juni-sept helemaal in bloei staan
Ben geen obees maar heb wel overgewicht dus zou graag willen afvallen. Helemaal met personal training en schema’s etc zodat ik een stuk achter de deur heb!
Wat denk jij als je een zwangere vrouw op een festival ziet? (aantal maanden onbekend, in ieder geval een zichtbaar buikje)
- Wat leuk dat ze dat doet
- Ik denk niks
- Ik vind dat raar/gek/niet kunnen
0 stemmers
Ik draag het eigenlijk nooit, maar 2 jaar geleden kwam ik bij thunderdome de jaarbeurs in en dacht omg wat staat die muziek hard. Dus toen heb ik daar oordoppen gekocht. Nooit meer meegenomen daarna, vergeet ze altijd
Tijdens zwemmen haha
Nooit geen = je draagt ze altijd
Ik sliep dus nooit overdag. Maar sinds dat ik in Tilburg woon (nu een jaar) heb ik zó vaak dat ik nachten oversla en dan slaap ik soms nog wel even wat bij overdag.
Zo lang het alleen in naam is en geen andere privileges meebrengt vind ik het ok. Ik houd wel van rituelen en gebruiken en tradities
En ik ken mensen van adel en gelukkig zijn dat net zo’n grote debielen als mensen zonder edel bloed. Die staan net zo goed dronken op het dak te pissen.