Hmm ja, gelukkig als ik 2 stappen uit mn poort zet sta loop ik het bos in, dus genoeg aan groen voor de vogels. Zonder terreur van mijn katten
Deze juf nog steeds
hahaha ja bommelding precies hetzelfde! of galagewaad, ook zoiets.
en ik heb eigenlijk geen idee of het rommella of rommel la is krijg alleen altijd een error van rommella vandaar dat ik het zei haha
Maar daar betaal je dan alsnog voor, in je premie. Voor niks gaat de zon op hè
Ik vraag me oprecht af waarom je dat niet aan iemand kunt/wilt/durft te vertellen. Misschien denk ik er te makkelijk over maar het is niet besmettelijk oid. Het is misschien niet smakelijk maar iedereen doet het toch?
Ik zou het wel durven te vertellen maar wat is het nut ervan om het te vertellen haha? Tenzij ik mij er zorgen om zou maken dan zou ik het wel met iemand delen.
Ik zou het best kunnen of willen vertellen, ik praat vaak genoeg over poep. Maar ik voel gewoon niet de behoefte om dat te delen?
Hou jij van kokos in eten
- Ja
- Soms
- Nee
0 stemmers
Als je niet houdt van kokos, hou je dan wel van kokos in verzorgings- en doucheproducten?
- Ja
- Soms
- Nee
- Ik hou wel van kokos in eten, maar polls hebben een magnetische werking op mij en ik kan niet niet stemmen
0 stemmers
@flwhrs @Luzarl @midheavenmoon ah ik snap het al, interpreteerde de vraag verkeerd. Ik dacht er met verbaasd bedoeld werd geschrokken te zijn en je je zorgen maakt. Dat maakt het al anders haha, of je het verteld voor “je lol” of je zorgen wilt delen.
ik heb echt een hekel aan kokos in wat voor vorm dan ook, MAAR ik vind kokosmakronen dus wel super lekker
Ik vond het eerder nooit lekker, maar de geur van kokos wel echt heerlijk. Tegenwoordig smaakt het me ook goed. Koop steeds vaker dingen met kokos, laatst met dat warme weer een kokos milkshake. Heerlijk!
Beetje nutteloze informatie voor je, maar oké. Wilde het even kwijt haha.
omg zin in kokosmakronen nu
Ik vind kokos lekker proeven, maar vies ruiken.
Eet het dus wel op, maar smeer/spray het niet op mezelf.
Het belangrijkste verschil vind ik wel of kokos in zoet of hartig eten zit verwerkt. Zoet vind ik heerlijk, maar als die smaak naar voren komt in een hartig gerecht krijg ik het echt niet weg.
Mijn zusje krijgt wel minstens per week een app over
Ik kan je laatste vraag niet beantwoorden. Ik vind het in eten meestal wel lekker, maar in verzorgingsproducten uitermate ranzig en heb wel eens bij een date(s haar) gedacht “gadver die kokoslucht, moet dat”.
Alleen onder invloed van drugs want dan moet ik echt heel de dag. verder heb ik nooit de behoefte om daar iets over te delen.
Hoeveel appelstickers denk je te hebben gegeten in je leven?
- Eens en nooit meer
- Een paar keer
- Bijna, maar ik ben er op tijd bij
- Meer dan 5
- Meer dan 10
- Zitten er stickers op een appel?
- Nooit, ik naar mijn eten voor ik het in mijn mond stop
- Geen flauw idee
0 stemmers
Nooit maar ik heb wel al vaker een stuk servet gegeten terwijl ik een broodje at.
- Ik kom hier vanaf EGF/vanaf het begin
- Ik kom vanaf Womentalk
- Ik heb dit forum op een andere manier gevonden
0 stemmers
(niet anoniem)
- Ik kom hier vanaf EGF/vanaf het begin
- Ik kom vanaf Womentalk
- Ik heb dit forum op een andere manier gevonden
0 stemmers
(anoniem)