Stel je persoonlijke vraag #9

Ben je een tiener?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ben je een twintiger?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ben je een dertiger?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ben je een veertiger?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ben je een vijftiger?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Jooo andere oudjes, dont leave me hanging! Voel me oud :stuck_out_tongue:

2 likes

Weet je hoe teleurgesteld ik ben dat je gewoon 30er blijkt na deze opmerking, dacht leuk verrassend een veertiger.

9 likes

Hahah betekent dat je dacht dat ik een veertiger was? Nee toch :stuck_out_tongue:
Ze zijn er wel! Maar moeten deze poll nog vinden.

Dacht eigenlijk dat jij echt nog een jonkie was, 21 ofzo.

1 like

AHA! discrepantie.

Oh nee er is vaker op de bovenste gestemd. jammer.

1 like

Wow. :’)

4 likes

Zou jij jouw kind ergens van weerhouden of juist iets wel laten doen zodat de kans op pesterijen kleiner wordt? Daar tegenover staat dus dat je kind niet 100% zichzelf zou kunnen zijn.

• Ja, pesterijen vermijden
  • Nee, 100% zichzelf laten zijn

0 stemmers

Smaak van kokos vind ik niet echt lekker maar de geur van kokos… :heart_eyes::heart_eyes::heart:

Ouder prima, tenzij het echt mensen als Mn moeder zijn die memes niet snappen etc, dat zou echt onpraktisch zijn en ook irritant dat je iemand dan jaren aan internetgeschiedenis moet uitleggen want die willen altijd weten waarom een specifieke meme grappig is.

Jonger dan 18 lijkt me afschuwelijk. Als je bedenkt hoe de meesten van ons op beginjaren EGF waren snap je waarom.

15 likes

Ligt er aan wat, denk ik.

1 like

Dit vind ik echt een lastige vraag!

1 like

Haha vijftiger… wie in de 50 denkt nou dat het een goed idee is om hier tussen allerlei twingers en dertigers rond te hangen. Ben benieuwd!

1 like

Oh damn. Ik had niemand boven de 40 verwacht. Ik bedoel, het mag van mij hoor. Maar dan zit je toch in een totaal andere levensfase dan alle anderen hier. Kan me niet voorstellen dat je dan echt aansluiting vindt.

2 likes

Ah staan daar ook leeftijden in? Dacht alleen een taartje als je jarig bent.

1 like

Oh cool! Dat ik als forummeubilair niet eens wist dat je daar iets kon invullen joh.

1 like

Dank je. Penny_Lane. Kalender leeftijd zegt echt niet alles. Het klopt dat ik volgens de kalender ouder ben, dan de meeste van jullie. Maar ik voel wat jullie ook voelen. Tijd is zo relatief. Pas 6 jaar geleden studeerde ik af voor HBO. Kortom, ik blijf graag deelnemen aan het forum, als jullie mij accepteren. :grin:

78 likes

Vanuit mijn kant kan ik zeggen dat het erg mee valt Lula

9 likes

Tuurlijk!

Zoals ik al zei zou ik alleen een probleem hebben met hele jonge tieners of oudere mensen die gewoon echt nul idee hebben van internet/forum, maar daar val je beiden niet in dus alleen maar leuk.

5 likes

Zat je ook al op t egf? Of hoe ben je hier terecht gekomen? Ik vraag me altijd af wat mensen googlen haha.