Stel je persoonlijke vraag #9

Ja ik ben nu wat bruiner en ik vind het ook soort van mooi, of fascinerend ofzo. Die witte lijnen op mijn bruine huid. Maar dat is bij mijn billen. Maar ik heb ook striae in mijn knieholtes en dat vind ik zo lelijk. Ik snap ook letterlijk niet hoe het daar komt want ik heb het pas sinds een paar jaar en ik ben niet meer gegroeid en ook niet veel afgevallen of aangekomen.

Ik durf in het echt denk ik wel wat sneller mijn mening te uiten omdat ik dat in toon wat genuanceerder kan brengen. Hier ben ik altijd bang iemand voor het hoofd te stoten, omdat je getypt wat ongeremd kan overkomen.

8 likes

Pippi Langkous loopt een drogisterij binnen en zegt: ‘Nee!’ De juffrouw achter de toonbank kijkt er natuurlijk verbaasd van op. Wat nou nee? ‘Er staat een bord in de etalage’, zegt Pippi. ‘Met de vraag ‘Hebt u last van sproeten?’ En het antwoord daarop is nee!.’ Aha, nu snapt de juffrouw het. Totdat ze iets beter naar Pippi kijkt. ‘Maar kind, je zit er vol mee.’ ‘Jawel’, zegt Pippi. ‘Maar ik heb er geen last van.’

:heart: Mijn heldin

97 likes

Lof sproeten. Wil eigenlijk nep sproeten maken met henna. Maar ben veel te eerlijk dus om mensen uit te leggen dat ze nep zijnn omdat ik het gewoon heel mooi vind heb ik geen zin in.

5 likes

Het lijkt me wel leuk om iedereen te ontmoeten, maar in één keer allemaal tegelijk lijkt me op z’n minst overweldigend!

13 likes

Jammer dat je ons die drama niet gunt.

7 likes

Herkenbaar! Na een aantal flinke discussies, merk ik dat ik denk soms 'ik zeg ‘t wel niet’.

3 likes

(Vegan) kipnuggets met

• Zoetzure saus
  • Barbecuesaus
  • Ketchup
  • Chilisaus
  • Mayonnaise
  • Geen saus
  • Anders, namelijk

• Iel kipnuggets

0 stemmers

Croissants met

• Jam
  • Nutella
  • Smeerkaas
  • Dippen in cappuccino
  • Dippen in chocolademelk
  • Niets
  • Kaascroissant
  • Hamkaascroissant
  • Chocolade croissant
  • Iel croissants

0 stemmers

Waar is de boter??? :sob:

18 likes

Kaas!!!

12 likes

McDonalds saus :grin:

8 likes

Ja dit zou mij ook kunnen gebeuren

Ben ik gewoon de belangrijkste vergeten :sleepy:

1 like

Mosterdsaus!

8 likes

Voor iedereen die hierover twijfelt: pesterijen volgen vooral op reacties op plagen. Iedereen kan gepest worden, ze vinden wel iets.

Ik zou dus mijn kind 100% zichzelf laten zijn maar wel weerbaar leren zijn :blush:

7 likes

Ik slik multivitaminepillen en volgens mij zit het daar in?

4 likes

Wat reserveer je?

Maar wat als het weerbaarheid aanleren niet goed lukt, het kind het gewoonweg niet kan of durft?
Ik vind het logisch dat je probeert je kind weerbaar te laten zijn, ik denk dat elke ouder daar wel mee bezig is naar kinderen toe maar er zijn denk ik genoeg kinderen waarbij dat gewoon niet lukt, er wordt namelijk nog steeds ontzettend veel gepest. Dan zou ik het een ontzettend lastige vraag vinden.

3 likes

Heb het bij beide overwogen maar niet gedaan. Bij de eerste stond de ziekenhuiskamer sowieso al vol met medisch personeel en bij de tweede was het juist zo lekker rustig met z’n 5en haha.

Welke boeken hiervan heb je wel eens (gedeeltelijk) gelezen?

• Suske & Wiske
  • Da Vinci Code
  • De Bijbel
  • Narnia
  • Sonny Boy
  • Alice in Wonderland
  • Rupsje Nooitgenoeg
  • Timboektoe (Carry Slee)
  • De Koran
  • Het diner
  • Hoe overleef ik mezelf?
  • Taal is zeg maar echt mijn ding